Millaisia mielleyhtymiä teille tulee eri lastenvaatemerkeistä?
Kommentit (45)
Musta Tutta on ihana merkki, niitä harvoja, jotka ei tyrkytä pikkuisille jotain farkkuhameita ja paljettitoppeja, vaan kunnon käyttövaatteita. Plussaa myös siitä, että monissa vaatteissa ei ole englanninkielisiä " pretty girl" tai " my best friend" -tekstejä, vaan kivoja lapsille sopivia kuvia. Sellaisia saa nykyään hakemalla hakea... Muumeja en ole Tutta-vaatteissa nähnyt...
Söötti ulkonäkö käy käytännöllisyyden edellä... myönnän, minä itse...
Suloiset eteläeurooppalaiset lapset
Äiti joka luulee, että Bamsen vaate on jokin hieno merkkivaate ja kehtaa vielä kehua, ettei oo mitään henkkamaukkaa:) Meillä ei ole yhtään Bamsea
zarasta olen samaa mieltä, vaikka sieltäkin saa kyllä huippuihania mekkoja ja trikoita jotka toimii meillä hyvin.
mutta benetton on mielestäni kaikin puolin järkevää vaatetta täynnä. selkeitä värejä ja mukavia päällä. meillä suurin osa tytön vaatteista benettonia, enkä koe niitä yhtään epäkäytännöllisiksi.
Meidän 1-vuotias tykkää muumeista kauheasti ja ihailee aina päällään Muumi-paitaa... Musta tosiaan oudompia on nuo paljetti-pimu -vaatteet, joita on jo tarjolla vauvoillekin. Toki itsekin olen niitä ostanut, mutta silti pohjimmiltani ajattelen, että lastenvaatteet saa näyttää lastenvaatteilta kaikkine muumi- ja nallekuvineen.
Eivät todellakaan ole epäkäytännöllisiä!
joilla ei ole välttämättä tekemistä todellisuuden kanssa.
Eli kaivakaahan se herne sieltä nenästä ja rauhoittukaa rakkaat siskot :)
Rumia vaatteita, kamalia kuoseja ja hirvittäviä väriyhdistelmiä esim. raitapaidoissa (vihreä+keltainen jne.) mutta kun ovat niin törkeän kalliita, niiden on pakko olla jotain hienoa.
ovat ihania, samoin Zaran vaatteet
se kirjoitetaan Ciraf... mitäköhän kieltä se muka on..? Itse vaatteet yleensä ihan ok.
vanhemmalla näyttämisen tarve, merkin pitää näkyä!
Rahaa ei ole välttämättä paljon käyttöön, mutta lapselle ostetaan merkkiä. Tyhjäpäisten merkki, saanut enkussakin jo huvittavan leiman.
Ostaako joku näitä tosiaan uusina normaalihinnalla putiikista, vai ovatko kaikki hankittu joko alennusmyynnistä tai secondhandina?
Melkein kaikilta merkeiltä löytyy näitä.
Pidin sitä ihan tavismerkkinä. Meillä paljon Mayoralia, käytettynä, mulla on yks vakimyyjä, jolta olen ostanut. On kyllä hyviä vaatteita hoikalle pojalle, jolla ei H&M-housut meinaa pysyä päällä...
Esprit - hyvä hinta laatu -suhde, hoikkien lasten vaatteita.
Benetton - hienostelumerkki, laadukasta, mutta en ehkä arkivaatetusta hankkisi Benettonilta.
Oletkos vilkaissut, paljonko ne maksavat uusina esim. Espoon Bobossa tai Helsingin Kämpin Bam-Bamissa?
Trikoiset junttivaatteet, räikeä pinkki/aniliini ja kauheat kuvioinnit (Muumeja yms.)