Ihanan käsityö projektin aloittelua blogissani
http://lauranpienisuuriperhe.blogspot.com
Ihanan käsityö projektin aloittelua blogissani.
Muksaa viikonloppua kaikille ihanille.
Kommentit (34)
Voi helvetin vittu taas :D
Oletko ihan itse blogaaja kun aina näitä tänne linkittelet (jos olet niin MIKSI???) vai joku jonka mielestä tää on hyvä vitsi?
Voi helvetin vittu taas :D Oletko ihan itse blogaaja kun aina näitä tänne linkittelet (jos olet niin MIKSI???) vai joku jonka mielestä tää on hyvä vitsi?
mieti sitä kade kala
En ymmärrä minäkään miksi on noloa lähettää tavaraa kierrätyskirjekuorissa?
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 15:41"]
kirijoitus virheitä
Välii?
[/quote]
Hankala lukea.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 15:42"]Voi helvetin vittu taas :D Oletko ihan itse blogaaja kun aina näitä tänne linkittelet (jos olet niin MIKSI???) vai joku jonka mielestä tää on hyvä vitsi?
mieti sitä kade kala
[/quote]
Kade?!? :D
Miksi ihmeessä olisin kateellinen mistään tälle suurelle blogistille?
Itsekin voisin alkaa kirjoittaa huonoa blogia, tosin en tiedä kykenisinkö moisiin kirjoitusvirheisiin. Muutenkin uskon olevani onnekkaampi kuin tämä bloggaaja monessa suhteessa.
En ymmärrä minäkään miksi on noloa lähettää tavaraa kierrätyskirjekuorissa?
Koska ei ketään kiinnosta onko lähettä saanut Karhu kirjeen vaiko Soneran mainoksen
Kade?!? :D Miksi ihmeessä olisin kateellinen mistään tälle suurelle blogistille? Itsekin voisin alkaa kirjoittaa huonoa blogia, tosin en tiedä kykenisinkö moisiin kirjoitusvirheisiin. Muutenkin uskon olevani onnekkaampi kuin tämä bloggaaja monessa suhteessa.
No alä lue jos et tykkää
Placelu Pudjetti Kollarihousut
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 15:48"]
Placelu Pudjetti Kollarihousut
[/quote]
Kiitos kommentistasi
Väsyttävää lukea, kun tekstissa on paljon virheitä, eikä teksti ole kuitenkaan kovin sujuvaa.
Lisäksi valokuvat ovat huonoja.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 15:33"]
http://lauranpienisuuriperhe.blogspot.com
Ihanan käsityö projektin aloittelua blogissani.
Muksaa viikonloppua kaikille ihanille.
[/quote]
Oikein mukavaa viikonloppua sinulle ja perheellesi myös: älä anna itsesi masentua, sillä hyvä vain että jaksat kaikesta huolimatta sempata itseäsi ja muita, kaikesta huolimatta tai ehkä juuri siksi.
Jos itse koet että saat blogin pitämisestä iloa ja voimavarasi lisääntyy, se on tärkeintä, sillä kun äiti voi hyvin niin voi mikä myönteinen vaikutus onkaan koko perheelle. Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi.
4. äiti ja 2. mumma oulusta
Tänä päivänä kun luonto on tuhoutumassa ihmisen kerskakulutukseen, niin miksi ihmeessä ei voisi käyttää kierrätysmateriaalia postittamiseen?
Meinaatko, että nettikirppiksillä on tuotteen hinta x euroa ja postituskuori postista ostettuna y euroa ja postimaksu z euroa. Näin tuotteen hinta on ostajalle x+y+z euroa. Ostajana haluaisin vähemmän kuluja, joten x+z riittäisi minulle. Lisäksi tulisi hyvä mieli kun on kierrätetty.
mitäs pidätte? Mielipiteitä saa esittää tänne ja blogiin