Nainen. Onko kaverisi exä kielletty hedelmä?
Menisittekö sänkyyn hänen kanssaan jos tulisi tilaisuus?
Kommentit (14)
Pienellä paikkakunnalla kaikki vapaat ovat joko omia tai kavereiden exiä! Ei kun rohkeasti testaamaan yhteensopivuus.
Miks ihmeessä olis? Toki jos ero on tullut juuri tai kaverilla on vahvoja tunteita ex:ää kohtaan niin sit ei oo korrektia kaveria kohtaan, mut jos on yhteisesti sovittu ero niin mikä ihmeen ikuinen omistusoikeus jollain olisi toiseen ihmiseen. Ei kannata erota jos ei osaa päästää irti.
Vierailija kirjoitti:
On kiellettyä !! Järki päähän
Kannattaisiko aloittaa noudattamalla omaa neuvoaan.
Kaverin exät ovat vapaata riistaa siinä kuin työ/opiskelu/salikaveritkin.
Vierailija kirjoitti:
On kiellettyä !! Järki päähän
Mä en kyllä ole koskaan tajunnut näitä keinotekoisia rajoituksia. Olen rakastanut, antanut ja ottanut läheisyyttä ihan ilman syyllisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Miks ihmeessä olis? Toki jos ero on tullut juuri tai kaverilla on vahvoja tunteita ex:ää kohtaan niin sit ei oo korrektia kaveria kohtaan, mut jos on yhteisesti sovittu ero niin mikä ihmeen ikuinen omistusoikeus jollain olisi toiseen ihmiseen. Ei kannata erota jos ei osaa päästää irti.
Ei ne exät mitään suljettua laumaa muodosta, eivät minunkaan neljä exääni. Jos joku on minua muutaman kuukauden rassannut, ei minulla sen pippelin jatkokäyttöön ole sanomista.
Exät ovat vapaata riistaa, mutta he ovat syystä exiä.
Nää on varmaan jotain pikkupaikkakuntain ongelmia.
Mutta noh, en olisi ystävän exän kanssa koska kiusallista ja myös siksi, että mun kaikkien kolmen hyvän ystävän miesmaku on niiiiin kaukana omastani, että ei mitään mahista. Kaksi tykkää laihoista hujopeista ja toinen vielä haluaa laihat hujoppinsa akateemisina rillipäisinä runopoikina.. ja yksi on ollut nuoresta asti nykyisen aviomiehensä kanssa joka on jotain aasialaista sukutaustaa vaikkakin jenkki ja minua lyhyttä naista lyhempi.. Ite tykkään todella lihaksikkaita ja vähän karskeista erätaidot ja ulkotyöt handlaavista äijistä jotka ollu ruoka-aikaan kotona niin en usko että ilman ystävien kunnioitustakaan houkutus iskisi.
Vierailija kirjoitti:
Nää on varmaan jotain pikkupaikkakuntain ongelmia.
Mutta noh, en olisi ystävän exän kanssa koska kiusallista ja myös siksi, että mun kaikkien kolmen hyvän ystävän miesmaku on niiiiin kaukana omastani, että ei mitään mahista. Kaksi tykkää laihoista hujopeista ja toinen vielä haluaa laihat hujoppinsa akateemisina rillipäisinä runopoikina.. ja yksi on ollut nuoresta asti nykyisen aviomiehensä kanssa joka on jotain aasialaista sukutaustaa vaikkakin jenkki ja minua lyhyttä naista lyhempi.. Ite tykkään todella lihaksikkaita ja vähän karskeista erätaidot ja ulkotyöt handlaavista äijistä jotka ollu ruoka-aikaan kotona niin en usko että ilman ystävien kunnioitustakaan houkutus iskisi.
Ei tähän pikkupaikkakuntaa tarvita. Jos kaverin exä on viehättävä, niin hän on viehättävä myös isossa kaupungissa.
Nykyisen mieheni kaveripiirissä kaikki on olleet kaikkien kanssa ristiin rastiin, lapsiakin on niin etten vasta porukkaan tulleena tiedä kuka on kenenkin sisarus tai puolisisarus. Vähän outona pidän tilannetta
Itselläni on jonkin verran säätöjä ja yhden illan juttuja ja jos ystäväni niihin haksahtaisivat, niin siitä vaan, ei haittaa minua, kun ei kyse kuitenkaan ole piirileikistä kuten yllä. Jos entisen aviomieheni kanssa haluavat oikean parisuhteen, olisin onnellinen heidän puolestaan, mutta yhden illan juttuihin en heidän toivoisi päätyvän, sillä eksä ansaitsee enemmän
Muuten eivät kaverin exät kiinnosta, mutta se yksi, jolla kaveri sanoi olevan liian iso terska. Haluaisin tietää, mahtuuko ja miltä tuntuu G-pisteessä.
up