Minua ei saa kutsua enää vaaleaksi/valkoiseksi
Kommentit (18)
Loukkaantumisen oikeus, ei koske tietenkään etuoikeutettuja valkoihoisia.
Valkoinen ei voi olla rasismin uhri.
Pitkään ei tarvitse murehtia kun valkoiset lakkaavat olemasta
Vierailija kirjoitti:
Olio tämä uhkaus vai sarkasmia?
????????? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olio tämä uhkaus vai sarkasmia?
Maalaisjärkeä syntyvyyden ja muuton ollessa mitä on.
Kuka huolehtii tummemmista sen jälkeen kun valkoisia ei enää ole? Eihän lehmätkään pärjää enää itsekseen luonnossa kun on tottuneet huolenpitoon.
Jokainen valkoihoinen voi tummentaa ihoaan ja värjätä hiuksetkin tummemmiksi, kunhan teette kaiken niin, ettei se ole kulttuurien omimista.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen valkoihoinen voi tummentaa ihoaan ja värjätä hiuksetkin tummemmiksi, kunhan teette kaiken niin, ettei se ole kulttuurien omimista.
Miten tämä liittyy mihinkään?
Vierailija kirjoitti:
Miksei tummempiihoiset vaalenna omaa ihoaan ja hiuksiaan jos kaikki on siitä kiinni? Ei tarvitse enää kokea olevansa syrjitty ja huonompi.
Tämä sivusto pitää kieltää lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei tummempiihoiset vaalenna omaa ihoaan ja hiuksiaan jos kaikki on siitä kiinni? Ei tarvitse enää kokea olevansa syrjitty ja huonompi.
niin justiinsa temee maikkeli jäksönit ja rupeaa valkoisemmaksi kuin valkoiset itse
En ole koskaan nähnyt valkoista ihmistä. Niitä ei ole.
Senkin valkoinen! Pahoitinko nyt mielesi? Böö
Tämä kaikki ihan oikeasti lisää ra si s mia. Ei poista sitä yhtään.
En ennen ajatellut ihmisten ihon vä riä. Otin ihmiset ihmisinä. Nyt ajattelen ... ja boikotoin mus ti a.
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen ei voi olla rasismin uhri.
Valkoiset ovat vähemmistöä maailmassa. Nykyään on parasta olla ruskea, se lienee myös turvallisin valinta jos ruskean ihmisen turvattomuus herättää suurta huolta kaikissa ja hänen herkkiä korviaan suojellaan rumilta sanoittakin. Itsestään selvää lienee, ettei ruskean naisen patjakasan alle voi piilottaa hernettäkään, siitä aiheutuu kipua ja mustelmia ja siitä tunnistaa aidon ruskean naisen.
Vierailija kirjoitti:
Miehet onneksi vaihtuu suomessa jatkuvasti tummempiin, esimerkiksi mainostajatkin ovat sen vuosia sitten huomanneet
Mites nämä lähi-idän hiekka-n-sanat? Eiväthän he ole "oikeita" n-sanoja? Saavatko hekin triggeröityä n-sanan käyttämisestä?
Ei muakaan. Jos joku sanoo mua taikinanaamaksi, niin mulle tulee turvaton olo 🥺