Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stockan "pelastusoperaatio" taitaa epäonnistua...

Vierailija
13.02.2015 |

Ei taida olla tästä suosta hetkeen nousemista. Kun ihmisiltä loppuu työt ja rahat, niin siinä ei paljon asiakaspalveluun tai "elämyksellisyyteen" panostaminen auta.

http://www.iltalehti.fi/talous/201502130080934_ta.shtml

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:29"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:21"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:14"]

Stockalla käy vain uusavuton suuri ikäluokka. Eivät osaa ostaa netistä merkkivaatteita, vaan täytyy olla myyjä kädestä kiinni pitelemässä. Kaikki  muut ostavat Diorit, Armanit, Mulberryt netistä, jossa valikoima on tuhansia kertoja laajempi ja hinnat silti kohtuullisemmat.

[/quote] Sovittamismahdollisuus on kuitenkin yhä tärkeä. Oikeasti varakkaiden ei tarvitse kytätä 10% halvempia hintoja nettikaupoista. Tavaratalossa asioimisen idea on myös elämys. Sitä ei saa nettikaupasta.

[/quote]

Elämys? Varakkaalle tavaratalossa käyminen on elämys? Luulin, että varakkailla on mahdollisuus lomailla Balilla omassa kartanossa, tehdä maailmanympärimatka, kaataa leijonia Afrikassa ja hankkia muita elämyksiä. Mutta ei, vaan varakkaalle elämys on käydä Stockmannilla. Aina sitä oppii jotain uutta.

[/quote]

On olemassa pieniä ja suuria elämyksiä. Olen käynyt Pariisissa ja monissa muissa suurkaupungeissa, mutta minulle on yhä elämys kävellä Esplanadilla. En pääse leijonasafarille joka päivä tai edes joka vuosi, vaikka varaa olisi. Elämys voi olla vaikka kuppi hyvää espressoa lähikahvilassa.

Vierailija
22/25 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:30"]

Tampereen Stockalla on nykyään loistava miestenosasto lukuisine brändeineen ja todella surkea naistenosasto yläkerran mummomerkeillä ja alakerran laaduttomilla halpismerkeillä.

[/quote]

Ne luki Hesarissa pari viikkoa sitten olleen artikkelin, että miehet on uudet naiset. Sen mukaan miehet panostaa nyt vaatteisiin, naiset ostaa sen sijaan lumppuja jostain Mangotricotsaraliikkeistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:30"]

Tampereen Stockalla on nykyään loistava miestenosasto lukuisine brändeineen ja todella surkea naistenosasto yläkerran mummomerkeillä ja alakerran laaduttomilla halpismerkeillä.

[/quote]

Ne luki Hesarissa pari viikkoa sitten olleen artikkelin, että miehet on uudet naiset. Sen mukaan miehet panostaa nyt vaatteisiin, naiset ostaa sen sijaan lumppuja jostain Mangotricotsaraliikkeistä.
[/quote]

Itse ostaisin mielelläni laatua ja tyyliä, hyviä materiaaleja, enkä akryylia, polyesteriä ja muuta muovia. Merinovillaa, kashmiria ja muita laatumateriaaleja on todella vaikea löytää edes rahalla.

Vierailija
24/25 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:36"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:30"] Tampereen Stockalla on nykyään loistava miestenosasto lukuisine brändeineen ja todella surkea naistenosasto yläkerran mummomerkeillä ja alakerran laaduttomilla halpismerkeillä. [/quote]   Ne luki Hesarissa pari viikkoa sitten olleen artikkelin, että miehet on uudet naiset. Sen mukaan miehet panostaa nyt vaatteisiin, naiset ostaa sen sijaan lumppuja jostain Mangotricotsaraliikkeistä. [/quote] Itse ostaisin mielelläni laatua ja tyyliä, hyviä materiaaleja, enkä akryylia, polyesteriä ja muuta muovia. Merinovillaa, kashmiria ja muita laatumateriaaleja on todella vaikea löytää edes rahalla.

[/quote]

Olen ihan samaa mieltä, siskoseni. Kalliitkin vaatteet on nykyisin ihan surkeista materiaaleista. 

Vierailija
25/25 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:24"]

Itse ostaisin mielelläni stockalta mutta aika vaikeaa se on. Valikoima on niin suppea ja ei-kiinnostava. Nyt kun stocka lähetti ne alennussetelit niin oikein etsimällä etsin jotain kivaa vaatetta kevääksi, lopputulos: ei sopivaa väriä tai kokoa ja kun esim. olin kiinnostunut erään kalliiman merkin tietystä vaatekappaleesta, joka on jo nettikaupoissa saatavilla, ei sitä tietenkään löydy stockalta. Todella toivon että oman kotikaupunkin (Tampere) stockmann vielä säilyy mutta mikä hemmetti siinä on ettei siellä ole mitään ostettavaa? 

[/quote]

Koska nämä alennussetelit on lähetetty? En ole saanut niitä, vaikka pitäisi ymmärtääkseni saada.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän