P illun saaminenhan on oikeasti todella helppoa kaikille miehille
Nettisivuilta vaan valitsee parhaimman näköisen naisen, varaa ajan ja menee paikalle. Rahat kouraan ja panemaan. Naisesta riippuen mies saa vielä toteuttaa kaikki pervoimmatkin fantasiansa.
Kommentit (10)
Äh, kun olen vuosikymmenet vetänyt paljaalla niin ei noi vain kumin kanssa touhut paljoa kiinnosta.
Järjettömin hölmöys vielä joillakin maks. naisilla että suikkaritkin kumilla. Ei hevata mitä sontaa, en kyllä maksa moisesta yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ap:n toivelista maksullisen kohdalla sitten on? Kiinnostaa!
En ole ap, mutta varmaan samalla linjalla hänen kanssa: "valitsee parhaimman näköisen naisen"
Ihan sama se on minulla minkä tahansa naisen kanssa, naamassa on vetovoimaa tai sitten ei. Seuraavaksi tulee sitten vartalon vetovoima.
Omia inhokkeja on esimerkiksi järjettömän näköiset silikonit. Eikä tarkoita että välttämättä on tosi isot silarit vaan huonon näköiset. Pienet tissit on ehdottomasti parempi kuin huonot silarit.
Ei tulisi mieleenkän naida naisen kanssa, joka ei himoaisi minua ja haluaisi naida juuri minun kanssani. Joka haluaisi juuri minun tuottavan hänelle orgasmeja ja jakaa avujaan.
Maksullisia kiinnosta muu kuin raha.
Ymmärrän toki, jos mies ei parempaan pysty.
Vierailija kirjoitti:
Äh, kun olen vuosikymmenet vetänyt paljaalla niin ei noi vain kumin kanssa touhut paljoa kiinnosta.
Järjettömin hölmöys vielä joillakin maks. naisilla että suikkaritkin kumilla. Ei hevata mitä sontaa, en kyllä maksa moisesta yhtään mitään.
Juurikin näin. En edes laske saamiseksi, jos kumi välissä. Ja saanti on tosiaan helppoa. Napsautan sormia, ja osoitan vaimolle makuuhuonetta.Aina onnistuu. Mutta syy tähän ei ole se, että vaimoni on alistettu, eikä ainakaan munan koko. En ole komea edes, ja lapsiakin on. Syy miksi pillua tulee vuosikymmenten jälkeenkin on naisen tarpeista huolehtiminen. Sängyssä en ole ainoa joka saa. Hellyyttä on muutenkin, ja kerron miten tärkeä hän on edelleen. En makaa sohvalla, ja osallistun myös vaimon harrastuksiin. Perinteinen sukupuolten työjako meillä kyllä on, ja se sopii molemmille. Voidaan silti siitä poiketa, jos toinen tarvitsee apua jossain. Yleensä ei tarvitse edes pyytää,vaan kun huomaan, että vaimolla on kädet täynnä töitä, HALUAN auttaa.
Pillun saanti tosiaan on helppoa,ja vielä paljaalla.
Totta, 78 naisen kanssa ollaan seksin saloja tutkittu. Ei siinä ole rahaa tarvittu, oikeat miehet saa pyytämättäkin.
Kyllä sitä sai niin helposti sinkkuaikana, helpommin kuin nyt avioliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenkän naida naisen kanssa, joka ei himoaisi minua ja haluaisi naida juuri minun kanssani. Joka haluaisi juuri minun tuottavan hänelle orgasmeja ja jakaa avujaan.
Maksullisia kiinnosta muu kuin raha.Ymmärrän toki, jos mies ei parempaan pysty.
Et ole vaan tavannut oikeaa maksullista. Olen tavannut kaksi kotimaista, joilla kummallakaan ei ollut kiire yhtään mihinkään. Eikä hinnalla ollutkaan niin merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole vaan tavannut oikeaa maksullista. Olen tavannut kaksi kotimaista, joilla kummallakaan ei ollut kiire yhtään mihinkään. Eikä hinnalla ollutkaan niin merkitystä.
En ole tavannut ensimmäistäkään rahanahnetta, joka ei oikeisti halua minua, vaan rahaan. En ole koskaan nainut naista, joka ei olisi hallunnut ehdottomasti minun kaluani ihan omasta tahdostaan ja halustaan. Enkä aio näillä näkymin alentuakaan maksamaan pillusta. Siinä tunnustaisi itselle, ettei enää saa naista haluamaan, eikä pysty pokaamaan naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tavannut ensimmäistäkään rahanahnetta, joka ei oikeisti halua minua, vaan rahaan. En ole koskaan nainut naista, joka ei olisi hallunnut ehdottomasti minun kaluani ihan omasta tahdostaan ja halustaan. Enkä aio näillä näkymin alentuakaan maksamaan pillusta. Siinä tunnustaisi itselle, ettei enää saa naista haluamaan, eikä pysty pokaamaan naista.
Muista asiakkaista en voi tietää.
Oon iha normaali näkönen, niinkuin mustanaamio, kulkee kadulla että kukaan kiinnittää huomiota. En seurustele, silti seksiä saa paljo enempi kun olisi varaa ostaa
Enkä maksa pillusta, seurasta tai muusta mitä nyt saa likimain kun ostaa naiselle kahvit ja käyttäytyy kunnolla. Ei naisseuran saaminen juuri muuta vaadi ku ok olemuksen normaalin käytöksen .Loppu on kiinni enempi tähtienasennosta ja muusta, osaan voi vaikuttaa osa asioista tapahtuu
Maksan kaikesta semmosesta mitä on vaikea löytää. Esim.sitominen, siis minun kiinnittäminen sänkyyn, sitä ei oikee voi saada samallalailla ilmaseks. Jos nainen on tuttu ei tunnu samalta, ja kenenkää baarilöydön en anna sitä tehdä. Siihen löytyy ammattilainen, jota en edes halua tuntea mutta jonka tiedän olevan turvallinen mutta en halua tietää kuinka siitä eteenpäin toteutetaan.
Voin hyviin kuvitella että joku 50v henkilö haluaa nähä nuorenvartalon, voi riittää näkeminen. Kun maksu on suoritettu on tuntiaikaa, voi tehä sovittuja-asioita.
Mikä ap:n toivelista maksullisen kohdalla sitten on? Kiinnostaa!