Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ole jännä, että ainoastaan heteromiehet valittavat, kuinka alapääkarvoitus haittaa suuseksin antamista?

Vierailija
21.11.2021 |

Et koskaan kuule lesbolta kitinää karvoista. Voisiko olla *GASP* että lesbot naisina osaavat antaa naisille suuseksiä...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eikö ole jännä, että ainoastaan heteromiehet valittavat, kuinka alapääkarvoitus haittaa suuseksin antamista?"

Ei tietenkään.

Ainoastaan kaappihomppeleilla ei ota eteen ellei naisen haaroista ja varsinkin persvaosta pursua hikiseltä börjeltä tuoksuvaa paksua pinttynyttä karvapuskaa joka peittää iljettävät naisen sukupuolielimet näkyvistä.

Näillähän on kiihkeä tarve peitellä omaa suuntautumistaan selittämällä joka käänteessä miten "naisella täytyy olla karvat" ja "yksikään normaali heteromies ei voi kiihottua naisen puhtaan sileän pillun näkemisestä"

Just

Vierailija
22/27 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat vaimon kanssa pidämme posliinista, kunhan on sokeroitu sileäksi eikä mikään sheivattu sänkipelto. Aloittajan väite kumottu siis. T. Lesbo

Vastaesimerkki on siinä mielessä tarpeeton että jokainen aloitus mallia: "YKSIKÄÄN mies/nainen/whatever ei voi X" kertoo vain siitä että ap yrittää uskotella itselleen että hänen omat ahdistuneen suppeat halunsa edustaisivat jotenkin laajempaa ihmisjoukkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minusta yhtään jännää. Itse olen heteromies, ja ei haittaa karvat. Kuinka paljon lesboja on verrattuna heteromiehiin? Tämä suurin syy, miksi evät valita vauva.fi palstalla juuri mistään. Sitten näistä kahdesta joukosta, kummasta ryhmästä suurempi osa pyörii seksipalstalla, ja kirjoittaa tänne? Sitten vasta näistä kahdesta joukosta tänne kirjoittaa ne, joita karvat haittaa. Tässä syy, miksi et näe lesbojen valittavan juuri mistään. Joku on voinut joskus kirjoittaa, mutta se on hukkunut tuhansiin heteroiden kirjoittamiin viesteihin.

Vierailija
24/27 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta kyllä me tytöistä tykkäävät tytötkin ajelemme ja haluamme siistittyä karvoitusta. 

Vierailija
25/27 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tykkään karva pillusta ja nuolen/nuuhkin mielelläni.

Poslari ei kiihota

Hetero 44m

Vierailija
26/27 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännempi on ap ja hänen ajatuksenjuoksu. Vaikea ymmärtää mikä ajaa tämänkaltaiseen idiotismiin.

Vierailija
27/27 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaapa jaa...

Itse en miehenä tykkää ottaa poskeen, jos karvat kasvavat puoleenväliin vartta ja hämähäkit tekevät puskassa pesää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän