Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jotkut USKALTAVAT juoda maitoa ulkomailla?

Vierailija
12.02.2015 |

Siis ulkomaista maitoa? :( Mua hirvitti kun kaveri veteli Virossa ihan onnellisena maitokahveja ja hehkutti että onpa hyvää... Itse en uskaltanut juoda edes hanavettä. Tää sama kaveri matkustelee muutenkin paljon, eikä ymmärrä miksi paikallista maitoa/vettä ei ole välttämättä hyvä juoda ihan noin kylmiltään. Ei sillä kai koskaan maha mene sekaisin.. Mulla tulisi välittömästi hirveä vesiripuli.

Paras oli kun naukkaili jotain lattekavhin tapaista substanssia Intiassa. Mua oikeasti pelotti että sillä lähtee henki.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä järki olisi turistimestoissa tarjoilla huonolaatuista maitoa? Tappiota ja valituksiahan siitä hotellille, ravintoloille yms. tulisi

Vierailija
22/28 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:24"]

No sen takia kun ei ole vaihtoehtoja...täältä ei saa sitä puhdasta suomalaista maitoa. pakko juoda saksalaista . mutta ollaan vielä hengissä koko perhe!

[/quote]

Suomalainen maito ei ole puhdasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:44"]

Minäpäs join geenimanipuloitua maitoa Yhdysvalloissa. Elän vaarallisesti.

[/quote]

Tuo geeniruuan vastustus Euroopassa on jotain söpöä...

Tyypillistä viherpiipertäjien touhua -ei järjen hiventä.

[/quote]

Tämä. Mutta selitäpä jollekin geenimuuntelusta suu vaahdossa jauhavalle Vihreälle, että ne ihan samat mutaatiot voi tapahtua ihan luonnostaan kun ne kasvit pölyttävät toisiaan eli jos niistä syntyisi jotain haitallista niin sitä syntyisi luonnostaan koko ajan!
[/quote]

Näytäpä mulle kasvi, joka luonnostaan oppii vastustamaan Roundupia

Vierailija
24/28 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:10"]

Etkö ap. syö ulkomailla jäätelöäkään?

[/quote]

Kermajäätelöä.
[/quote]
Samat pöpöt ne ovat siinäkin kuin maidossa. Pakastus ei tapa niitä. Moni Suomessakin myytävä jäätelö tehdään muuten nykyään ulkomailla. Katsopa kauppojen halpismerkkejä...

Vierailija
25/28 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:54"] [quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:44"] Minäpäs join geenimanipuloitua maitoa Yhdysvalloissa. Elän vaarallisesti. [/quote]   Tuo geeniruuan vastustus Euroopassa on jotain söpöä... Tyypillistä viherpiipertäjien touhua -ei järjen hiventä. [/quote] Tämä. Mutta selitäpä jollekin geenimuuntelusta suu vaahdossa jauhavalle Vihreälle, että ne ihan samat mutaatiot voi tapahtua ihan luonnostaan kun ne kasvit pölyttävät toisiaan eli jos niistä syntyisi jotain haitallista niin sitä syntyisi luonnostaan koko ajan! [/quote] Näytäpä mulle kasvi, joka luonnostaan oppii vastustamaan Roundupia

[/quote]

Mites esim. MRSA-bakteeri oppii luonnostaan vastustamaan antibiootteja? Miten merilevä kestää suolavettä?

Koko evoluutio perustuu luonnon geenimuunteluun...

Vierailija
26/28 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisiliassa ja Italiassa maailman paras jäde. 

Vierailija
27/28 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:28"]

Mikä järki olisi turistimestoissa tarjoilla huonolaatuista maitoa? Tappiota ja valituksiahan siitä hotellille, ravintoloille yms. tulisi

[/quote] Mina en juo maitoa koskaan, missaan. En lehman jalkojen valista tulevaa eritetta enka minkaan muunkaan elaimen.

Vierailija
28/28 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:54"] [quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:44"] Minäpäs join geenimanipuloitua maitoa Yhdysvalloissa. Elän vaarallisesti. [/quote]   Tuo geeniruuan vastustus Euroopassa on jotain söpöä... Tyypillistä viherpiipertäjien touhua -ei järjen hiventä. [/quote] Tämä. Mutta selitäpä jollekin geenimuuntelusta suu vaahdossa jauhavalle Vihreälle, että ne ihan samat mutaatiot voi tapahtua ihan luonnostaan kun ne kasvit pölyttävät toisiaan eli jos niistä syntyisi jotain haitallista niin sitä syntyisi luonnostaan koko ajan! [/quote] Näytäpä mulle kasvi, joka luonnostaan oppii vastustamaan Roundupia

[/quote]

Olet siis näitä, joiden ainoa "tieto" geenimuuntelusta on "Monsanto is evil"...