Miehen keksimä sunnuntairetkiohjelma MARRASKUUSSA…
Suomenlinnaan piknikille. Voi hyvää päivää nyt taas. Piti roudaa jotain sakelin kasseja ympäri stadia vaan jotta pääsee syömään jotain voileipiä Suomenlinnaan märälle ja kylmälle nurtsille punkkien syötäväksi ja tuulen riepottelemaksi. Jep jep.
Kommentit (19)
Tiesit siis suunnitelmasta, kun olit kerran kantamassa eväsvehkeitä? Mitäs lähdit!
Paras suunnitelma mitä tältä palstalta olen lukenut.
Hirveetä! Siellä puhaltaa aina hemmetin kylmä merituulikin. Miten ihmeessä suostuit?
Vierailija kirjoitti:
Hirveetä! Siellä puhaltaa aina hemmetin kylmä merituulikin. Miten ihmeessä suostuit?
No tietysti mennään mutta märistään sitten täällä.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaudessa on taivuttava välillä kompromisseihin
No meillä ollaan lähdössä telttaretkelle tunturiin katselemaan revontulia viikon päästä. Saattaa olla lunta metri ja pakkasta 20 astetta karmean viiman kera. Kalliiksi vielä tulee kun olen jo nyt tilannut lämpövaatteita yli 400€:lla.
Vierailija kirjoitti:
No meillä ollaan lähdössä telttaretkelle tunturiin katselemaan revontulia viikon päästä. Saattaa olla lunta metri ja pakkasta 20 astetta karmean viiman kera. Kalliiksi vielä tulee kun olen jo nyt tilannut lämpövaatteita yli 400€:lla.
Voemia sisko.
"Meidän" retki on olkkarin sohvalle. Eka hän pelaa pleikkaa ja sit sen jälkeen hän pelaa pleikkaa.
Olisin tehnyt vastaehdotuksen ja sitten olisimme punninneet molempien ehdotusten hyvät ja huonot puolet päätyen tekemään sen ehdotuksen mukaan, mitä minä ehdotin. Eli olisin ehdottanut metsäretkeä vaikka Repoveden kansallispuistoon, jossa polku kulkee metsässä tuulilta suojassa. Matkalla olisimme pysähtyneet johonkin nättiin paikkaan grillaamaan.
Tänään olimme Nuuksiossa kävelemässä muutaman järven ympäri ja oli oikein mukava retki. Matkalla ei ollut mitään tympeitä ihmislössejä, kylmyyttä, tuulta ja betoniviidakkoa, vaan vain nättiä metsä- ja järvimaisemaa.
Vierailija kirjoitti:
"Meidän" retki on olkkarin sohvalle. Eka hän pelaa pleikkaa ja sit sen jälkeen hän pelaa pleikkaa.
En olisi viikkoakaan tuollaisen surkimuksen kanssa.
Punkit on kohmeessa jäätävässä merituulessa. Fiksu piknik ajankohta tässä suhteessa mieheltäsi.
Vierailija kirjoitti:
Olisin vuokrannut mielummin hyvän mökin ja nukkunut siellä. Mies olisi voinut nukkua teltassaan, jos haluaa. Olisin tehnyt vain muutaman tunnin vaelluksia revontulien takia ja vaellukset olisin tietenkin suunnitellut revontulivahdin mukaan.
Olisin ehdottanut kompromissiksi retkeä Suomenlinnaan ilman sitä piknikkiä ulkona. Eli ravintolaan syömään ja muuten voi kävellä siellä Suomenlinnassa ja käydä vaikka museoissa tms. Onko ne luolat auki näin syksylläkin?
Lämpimästi sinne pitää tietty aina pukeutua, koska se merituuli pureutuu luihin ja ytimiin, jos ei ole lämmintä päällä.
Tytär ja vävy tulivat tänään hakemaan koiraamme ulos. He lähtivät sen kanssa kansallispuistoon patikoimaan ja laavulle makkaranpaistoon. Heillä oli kuulemma oikein mukava retki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et olis päivääkään, kun se on mun, enkä anna sitä ees lainaksi vaikka kuinka kauniisti pyytäisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et olis päivääkään, kun se on mun, enkä anna sitä ees lainaksi vaikka kuinka kauniisti pyytäisit.
Kuten sanottua, en olisi hetkeäkään tuollaisen kanssa, en ottaisi edes kahville.
Oisitte käyneet jossain niissä museoissa ja vaikka ravintolassa syömässä! Se ois ollut ihan mukava syysretki