Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkohan olemassa digitaalista ovulaatiotestiä, joka ei olisi kertakäyttöinen?

11.09.2006 |

Siis testiä, jota voi käyttää kierrosta toiseen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin pitäähän siihenki ostaa ne 8 tikkua joka kierrossa.

Mitäs ne nk. fertility monitors on, joista ulkomaalaisilla nettipalstoilla puhutaan, jenkeissä ainakin käyttävät niitä. Clearplaninko ne oli?

Vierailija
2/6 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.clearblueeasy.com/our_products_fertility_monitor.cfm

Minulta voit kysyä Personasta jos haluat, kun itse käytän semmoista. Kallis vekotin kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kätevää, jos kehitettäis sellainen ovulaatiomittari, joka muistuttais kuumemittaria. Mittarin kärki kastettais virtsaan ja se tunnistaisi lh- pitoisuuden joko ilmoittamalla - tai +.

Kätevää! Tosin en tiedä alkaisko mittarin kärki haista ajan myötä pissalle, mutta tietysti sen kärkiosan sais pestä juoksevalla vedellä..

Vierailija
4/6 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekeista ei ainakaan vaan pitäisi tilata netistä. Itse en ole löytänyt osoitetta. Onko jollain?

Vierailija
5/6 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaisilta sivustoilta. Siinä on vaan se huono puoli että ostos pitää maksaa Visalla ja kun olen opiskelija en sitä saa. Tikut jää ostamatta!

Onko joku löytänyt sivuston mistä tikkuja voisi tilata esim.postiennakolla?

Jos haluatte tietoa Personasta, googlatkaa! Varsinkin englanninkielistä tietoa on saatavilla reilusti.

Vierailija
6/6 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.academyhealth.com/

Tuolta olen ainakin omat tikkuni visalla ostanut. Kantsii ostaa muutama paketti kerralla, niin säästää postikuluissa. Tuolta hinnaksi tulee paketille (ilman pk) n. 13 euroa.

Kyllä suomestakin pitäisi apteekista niitä tikkuja tosin saada, mutta ovat selvästi kalliimpia (yli 20 euroa pkt). Ehkä kaikissa apteekeissa ei ole..en tiedä.