Haluatko kysyä jotain maalle muuttaneelta?
Tulipa vain mieleen, kun täällä aina silloin tällöin näkee pohdintoja maalle muuttamisesta. Jos kiinnostaa, sopii kysyä.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Haiseeko siellä lanta?
Silloin, kun pellolle levitetään paskaa, joo. Nyt ei.
Ap
Missä päin Suomea asut? Siis esim tarkkuudella etelä, pohjoinen, Itä, länsi?
Vierailija kirjoitti:
Missä päin Suomea asut? Siis esim tarkkuudella etelä, pohjoinen, Itä, länsi?
Länsi-Suomessa.
Ap
Onko pitkä työmatka? Voitko tehdä etätöitä?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole vain yhtä työtä. Mutta yrittäjänä teen töitä kotona. Muihin töihin on vähän erilaiset matkat. Mikään niistä ei ole valtavan pitkä.
Ap
Minulla myös haaveena maalle muutto, mutta auton varassa oleminen juuri lasten kannalta arveluttaa. Jos on itse töissä niin lapset on jumissa siellä kotona, kun eivät pääse harrastuksiin. Näitä muutama kaveripiirissä on.
Mutta jos lapsista kasvaa samanlaisia luontorakkaita, eivätkä kaipaa harrastuksia kaupungissa niin varmasti muutetaan 😊
Olen asunut ison osan elämästäni maalla, viihdyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole vain yhtä työtä. Mutta yrittäjänä teen töitä kotona. Muihin töihin on vähän erilaiset matkat. Mikään niistä ei ole valtavan pitkä.
Ap
Tuo on mahtavaa, että voi tehdä töitä kotona. Silloin ympäristöstä ennättää nauttiakin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla myös haaveena maalle muutto, mutta auton varassa oleminen juuri lasten kannalta arveluttaa. Jos on itse töissä niin lapset on jumissa siellä kotona, kun eivät pääse harrastuksiin. Näitä muutama kaveripiirissä on.
Mutta jos lapsista kasvaa samanlaisia luontorakkaita, eivätkä kaipaa harrastuksia kaupungissa niin varmasti muutetaan 😊
Olen asunut ison osan elämästäni maalla, viihdyn.
Toki täälläkin on sellaisia paikkoja, että voi asua melko maalla, mutta kuitenkin pääsee kävellen tai pyörällä harrastusten ääreen.
Ap
Löytyykö homoseksuaalille seuraa maaseudulta?
Jos tarkoitat ihan tästä meidän nurkilta, niin koulukyytien aikaan pääsee, muuten ei.
Ap