Mitä teit penkkareissasi ja mikä vuosi?
Kommentit (13)
2006, olin raskaana ja elokuussa syntyi
Siis penkkarit on ne kun auton lavalla metelöidään ja heitellään karkkia maahan ja ajavat kirkonkylällä mutkan ja ala-asteen pihalla?
t. syrjäytynyt
Vuosi 1992. Juhlittiin koko päivä ja ilta erään luokkakaverin järkkäämissä bileissä. Seuraavana päivänä lähdettiin abiristeilylle :) Eli kolmisen päivää vissiin meni juodessa ja hauskanpidossa. Ei riitaa. Älyttömän kivaa, älyttömän kivan luokan kanssa. Juu, silloin meidän lukiossa oli vielä luokat :)
3pv. Juhlintaa. Penkkarit, abiristeily ja niiden jälkeinen kotimatka. V. 2009. Ihan hauskaa oli, rankkaa tosin.
En mennyt penkkareihin, koska ei ollut kaveria, jonka kanssa mennä, ja jatkoin lukiota vielä pari kuukautta päälle kolmen vuoden. -2013
-90 ja jätin penkkarit väliin, olin raskaana, eikä vaan hodettanut koko touhu.
Hotelli aulangolla juhlittiin v. 1981.
Leikin screamin maskityyppiä ja olin risteilyllä. Vuosi oli 2000
Ei kiinnostanut mennä, joten en mennyt. Jos olisin ollut sosiaalinen ja minulla olisi ollut kavereita, niin silloin varmaan olisin siellä rekan päällä ollut huutelemassa. Mutta kun olen tällainen epäsosiaalinen tapaus. Olisi ollut noloa siellä seistä yksinäisenä ja teeskennellä, että on oleviaan tosi hauskaa.
V 1983, penkkariajelun jälkeen kotiin, ei iltajuhlia.
Jäädyin viimassa sen rekan kyydissä, menin kuumaan suihkuun ja päikkäreille. Illalla en mennyt oman koulun jatkoille vaan kaverien koulujen jatkopaikkaan. 2011.
1983. Istuin kuorma-auton lavalla isossa läjässä muiden abien kanssa ja palelin siitä huolimatta aivan hirveästi. Rehtori oli saanut kyllikseen edellisvuoden häiriköinnistä ja määräsi kuormurit ajamaan ensin toiseen ja sitten toiseen naapurikaupunkiin, joten tienvarsilla oli lähinnä isoja peltoaukeita mutta ei yleisöä. Muista en tiedä, mutta minä menin kotiin ja varmaankin istuin takan ääressä koirani kanssa aika pitkään. Aivan tavallinen ilta siis.
Olin vaan ja 1991