Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outo fb-viesti kaverin vaimolta

Vierailija
12.02.2015 |

Lapsuusaikojen parhaan ystävän, nykyään ehkä ennemminkin kaverin, vaimo laittoi facebookissa omituisen viestin (ei siis olla kavereita siellä tai reaalimaailmassa). Minun pitäisi kuulemma jättää varattu mies rauhaan, ja kai tiesin että mies nykyään on naimisissa (kyllä tiesin, olin mukana häissä) ym. Että mitenköhän tähän nyt pitäisi reagoida. Kerronko kaverille vaimonsa viestistä, vastaanko itse jotain vain olenko reagoimatta mitenkään?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun syyksesi on nyt sälytetty jotain mitä et ole tehnyt. Ja juttelet ehkä kaverille? Kyllä minä jättäisin tuollaisen kaverin entiseksi kaveriksi.

Vierailija
22/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 17:52"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 17:44"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 17:37"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 17:32"]

No ehkä vaan jätät kaverin rauhaan.

[/quote]

No ehkäpä en kuitenkaan ala sanoa parin vuosikymmenen ystävyyssuhdetta irti kolmannen osapuolen käskystä.

[/quote]

No eipä sulla ole oikeasti tarvetta sitä vaimoa opettaakaan, annapa miehen valita. Odotat ottaako itse yhteyttä ja toteat ettei vaimosi taida pitää tästä. Se on sen naisen kanssa halunnut olla, niin et sinä nyt kummoinen ystävä ole, jos alat lyömään kapuloita rattaisiin ja kannustamaan miestä miten hänen sinun mielestäsi pitäisi elää. Teet selväksi että olet paikalla jos hän tarvitsee ystävää, jos ja kun eroaa sitten.

Ehkä sinä et oikeasti olekaan niin tärkeä ystävä sille miehelle, että hän haluaisi vaimonsa tykkäävän kyttyrää, muttei viitsi sanoa sinulle sitä. Vai ottaako mies jatkuvasti yhteyttä? Ehkä se on tehnyt jotain typerää?

2

[/quote]

Häh? En ole lyömässä kapuloita rattaisiin, määräilemässä miten ja kenen kanssa kaverin pitäisi elää elämäänsä tai vaatimassa pitämään minua vaimoaan tärkeämpänä.

[/quote]

No sitten sä et ilmeisesti ole se joka ottaa teistä aina yhteyttä, etkä ole "väkisin pysymässä ystävänä" kuten saattaisi käsittää.

Tottahan se on etteivät nämä ystävyydet ole aina niin viattomia ja vaarattomia kuin väitetään.

[/quote]

Yhteyttä pidetään molemmin puolin, nykyisin lähinnä netissä kun välimatkaa on enemmän. Ja on tosiaan täysin viatonta ja vaaratonta, välillämme ei ole koskaan ollut mitään seksuaalista, mitä nyt teineinä muutama suukko vaihdettiin mutta siihen se jäi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 17:59"]

Sun syyksesi on nyt sälytetty jotain mitä et ole tehnyt. Ja juttelet ehkä kaverille? Kyllä minä jättäisin tuollaisen kaverin entiseksi kaveriksi.

[/quote]

Minä en. Selvittäisin asian ystävän kanssa.

Vierailija
24/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko usein yhteydessä kaverisi kanssa, paljon fb-keskusteluja, yms.? Kai se vaimo on voinut vain kiukustua tavallisesta keskustelustakin, jos kotona mies ei esim. häntä huomioi tai on jotain muuta ongelmaa menossa.

Huonompi juttu tietenkin on, että mies on jotenkin saanut sinut sekoitettua johonkin omiin pettämisiinsä. Esimerkiksi juttelee/flirttailee/tms. jonkun toisen kanssa some:ssa päivät pitkät, ja sitten kertoo vaimolleen että juttelee vain sinun kanssasi. 

Itse kysyisin asiaa joko vaimolta, tai jos et sitä halua tehdä, kerro miehelle viestistä ja mitä on tekeillä? Pakko kai tuohon on jokin selvyys saada, etenkin jos sinut on sotkettu johonkin mihin olet täysin syytön ja sivullinen. 

Vierailija
25/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vain yleensä menee niin, että siinä vaiheessa, kun tyttöystävän/avokin/vaimon epäilykset alkaa olla noissa mitoissa, että viitsii laittaa sinulle viestiä niin se on sitten sayonara oli siellä taustalla mitään tai ei.