Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

odotatko/haluaisitko kosintaa tulevana ystävänpäivänä?

Vierailija
12.02.2015 |

Minulla on sellainen pienenpieni aavistus että ehkä ;)

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla, mutta te naiset jotka haukutte paskaksi ideaksi romanttiset kosinnat niin kuulostatte katkerille vanhoille piikoille.

Mieheni sanoi että eksänsä oli just tuollainen että kaikki romanttisuus oli paskaa, hyvä että sai edes pussata kotona kun muut eivät nähneet. Käsistä ei saanut pitää kiinni julkisella paikalla ja oli sanonut heti että oksentaa jos mies kosisi ystävänpäivänä,syntymäpäivänä,jouluna,uutena vuotena tai juhannuksena. Myöskin jos kosintaan liittyisi julkinen paikka, romanttisia sanoja, polvistuminen, timanttisormus tai muuta ällötystä niin turpaan tulis.

Ei ihme, että pian tuo nainen olikin ex eikä edelleenkäán ole löytänyt elämänsä rakkautta :D

Vierailija
42/50 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 18:03"]

Joo

[/quote]

Ok, tuletko vaimokseni?
M31

Vierailija
44/50 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ! Olen odottanut viimeiset 2 vuotta, yhdessä ollaan oltu jo neljä vuotta, eikä olla kovin nuoria enää. Niin monet itkut itketty tämän takia, en tiedä kuinka kauan jaksan vielä odottaa.... :( 

Vierailija
45/50 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 18:18"]KYLLÄ! Olen odottanut viimeiset 2 vuotta, yhdessä ollaan oltu jo neljä vuotta, eikä olla kovin nuoria enää. Niin monet itkut itketty tämän takia, en tiedä kuinka kauan jaksan vielä odottaa.... :( 
[/quote]

Just tämä. Että pitää oikein itkeä ja odottaa, että koska se kosii. Kliseisen naismaista toimintaa.

Vierailija
46/50 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppp

Vierailija
47/50 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan, vaikka seurustelua takana 11 vuotta

Vierailija
48/50 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leidit nyt se oma suu auki! Sitten ei tarvitse enää jännittää, ja jos tulee rukkaset vaikka viiden vuoden yhdessäolon jälkeen niin sitä voi sitten puolisolta kysyä että kokeeko että haluaa ikinä sitoutua enemmän.

Vierailija
49/50 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mua kyllä haittais :) suostuisin mieheni kosintaan minä päivänä tahansa. Toivottavasti ei tarvitse kauaa enää odotella :)

Vierailija
50/50 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:50"]Kosintoja tilauksessa, voi elämän kevät... :D Jos haluatte naimisiin niin miksette itse kosi?
[/quote]

Koska mieheni saattaisi todennäköisesti sanoa ei. Odottelen että hänkin kypsyy ajatukselle ja osoittaa sen kosimalla. Hän tietää kyllä että minä haluan koska asiasta on puhutu.