Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

odotatko/haluaisitko kosintaa tulevana ystävänpäivänä?

Vierailija
12.02.2015 |

Minulla on sellainen pienenpieni aavistus että ehkä ;)

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tosi persoonallista mennä kihloihin ystävänpäivänä. Hirveintä ois vielä joku imelä tapa, kuten leivokseen piilotettu sormus tai kosinta lätkämatsissa. 

Vierailija
22/50 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, toivotaan että näin käy. Itse suuttuisin koska en halua vielä kihloihin. Olemme olleet 4v yhdessä sekä asuneet yhdessä, mutta olemme vielä niin nuoria ettei vielä. Parikymppisiä siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota enkä halua.

näin on hyvä. Ollaan oltu yhdessä jo 15v.

Vierailija
24/50 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että ainakin yhtä naista kositaan ystävänpäivänä ;-)

Vierailija
25/50 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo monta viikkoa tolkuttanut miehelle että ystävänpäivänä olisi hyvä hetki kosia! Ei vaan tunnu ottavan kuuleviin korviinsa :(

Vierailija
26/50 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan.

Vierailija
27/50 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se kosinta ihan tervetullut jo, oli sitten ystävänpäivä tai ei :D. Eilen lähdettiin ostamaan 300e lahjaa yhdessä ja vähän odotin josko voisi sormukset olla kyseessä, mutta olikin uusi kännykkä...eipä huono lahja sekään ja osasipa mies saada siitäkin romanttisen "Nyt kun molemmilla on etukamerat, niin voidaan erossa ollessa videopuhelulla nukahtaa 'vierekkäin'". (Jos joku ihmettelee miksi hinnan tiesin etukäteen, niin teemme joka kk kulutusbudjetin yhteiselle taloustilille ja kaikki loput tulot laitamme säästöön.)

Vierailija
28/50 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan sovittu et sit joskus mennään naimisiin, ehkä virallinen kosinta sitten vaikka 4 vuoden päästä. Itseä ei ikinä hirveemmin häähumu ja paperin suhteesta kiinnostanut, mutta on se kätevää tulevien lasten kannalta ja vahva merkki sitoutumisesta. En edes haluaisi sormuksia, en pidä koruista ja miehillä ne näyttävät kamalilta, mutta mieheni ei jaa tätä ajatusta. Se on hyvin tärkeää hänelle, en tiedä mitä keksin.

Vierailija
29/50 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt poikaystävälle selväksi, etten halua kosintaa
Uutenavuotena
Ystävänpäivänä
Juhannuksena
Kummankaan syntymäpäivänä
Jouluna
+ kaikki muut merkkipäivät
:D En ole vaikea. En vain halua kosintaa jonain yleisenä merkkipäivänä, vaan haluan, että kihlaus tekee siitä päivästä just meidän merkkipäivän.

Vierailija
30/50 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 17:08"]Olen tehnyt poikaystävälle selväksi, etten halua kosintaa
Uutenavuotena
Ystävänpäivänä
Juhannuksena
Kummankaan syntymäpäivänä
Jouluna
+ kaikki muut merkkipäivät
:D En ole vaikea. En vain halua kosintaa jonain yleisenä merkkipäivänä, vaan haluan, että kihlaus tekee siitä päivästä just meidän merkkipäivän.
[/quote]

Niin ja nyt ystävänpäivänä minulle ei saa ostaa edes suklaata, koska olen kesään asti lakossa :'D

Vierailija
31/50 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:42"]Tiedän, että ainakin yhtä naista kositaan ystävänpäivänä ;-)
[/quote]

Oijjoiii... Olenkohan se minä!?!:D

Vierailija
32/50 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:37"]En. Tosi persoonallista mennä kihloihin ystävänpäivänä. Hirveintä ois vielä joku imelä tapa, kuten leivokseen piilotettu sormus tai kosinta lätkämatsissa. 
[/quote]

Vaikutat ihmiseltä, joka vain nalkuttaa kaikesta turhastakin puolisolleen kun mikään ei kelpaa

Vierailija
33/50 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, millä kirjaimella etunimesi alkaa sillä minulla saattaa olla veikkaus? ;)

Vierailija
34/50 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 17:32"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:37"]En. Tosi persoonallista mennä kihloihin ystävänpäivänä. Hirveintä ois vielä joku imelä tapa, kuten leivokseen piilotettu sormus tai kosinta lätkämatsissa. 
[/quote]

Vaikutat ihmiseltä, joka vain nalkuttaa kaikesta turhastakin puolisolleen kun mikään ei kelpaa
[/quote]
... Itsekin olen mieheltä pyytänyt, että ei kosiessa piilota sormusta mihinkään ruokaan! Haluan, että voin laittaa sormuksen sormeen heti, enkä vasta sitten kun se on siistitty mahdollisista kermavaahdoista tms. Lisäksi se pieni mahdollisuus siitä, että sormus voi päätyä vahingossa suuhuni, ei kuulosta houkuttelevalta.

Minäkin taidan sitten olla sellainen turhasta nalkuttaja :)

Vierailija
35/50 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Vasta reilu vuosi oltu yhdessä, joten olisi melkoinen shokki :D

Vierailija
36/50 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 17:35"]Ap, millä kirjaimella etunimesi alkaa sillä minulla saattaa olla veikkaus? ;)
[/quote]

Millä kirjaimella tietämäsi nainen sitten alkaa? :D

Vierailija
37/50 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:37"]

En. Tosi persoonallista mennä kihloihin ystävänpäivänä. Hirveintä ois vielä joku imelä tapa, kuten leivokseen piilotettu sormus tai kosinta lätkämatsissa. 

[/quote]

Tuolla asenteella tuskin on vaarana, että joku joskus erehtyisi kosimaan....

Vierailija
38/50 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 16:44"]

Olen jo monta viikkoa tolkuttanut miehelle että ystävänpäivänä olisi hyvä hetki kosia! Ei vaan tunnu ottavan kuuleviin korviinsa :(

[/quote]

Olisiko sitten ihkua saada tällainen etukäteen tilattu, patisteltu tai pakotettu kosinta?

Minun mieheni aikanaan kosi minua ihan omasta vapaasta tahdostaan ja halustaan. Onnistuipa vielä yllättämäänkin minut sekä kosinnalla että sen ajankohdalla. Etukäteen ei oltu puhuttu aiheesta mitään. :)

Vierailija
39/50 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon salaa kosintaa vuoden jokaisena päivänä, eikä siis yhtään harmittaisi jos mies polvistuisi ystävänpäivänä, onhan hän minun paras ystäväkin :) Mutta ei haittaa vaikka mies kosisi minä muuna päivänä tahansa...

Kun oltiin seurusteltu 3 vuotta odotin jo kosintaa ja joulu ja uusi vuosi meni odotellessa kosintaa ja suuri pettymys se oli kun ei kosintaa kuulunut. Sitten aloin vihjailemaan että olisi kivaa kerrankin tehdä jotain romanttista ystävänpäivänä ja mies alkoikin sitten erittäin vihjailevaksi ja sanoi, että sillä on yllätys josta tulen pitämään hurjasti. No se ylläri olikin sellainen päähipsutin-vispilä :D
Siis olihan se ihana lahja mutta jos toisella on kihlasormukset mielessä niin jollain tasollahan toi on pettymys... Onneksi osasin näyttää iloni ja piilotta pettymykseni.

Nyt ollaan siinä vaiheessa, että olen lopettanut vihjailut ja mies tietää että haluaisin naimisiin ja odotan kosintaa. Minä tiedän että mieskin haluaa naimisiin ja kosii, sitten kun kokee sen oikeaksi ajankohdaksi.

tsemppiä kaikille kosintaa odottaville! :)

Vierailija
40/50 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piip mitä paskaa.