Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kai hääpäiviä lasketa enää toisen kuoleman jälkeen?

Free Philip!
21.11.2021 |

Luulin että laskeminen pysähtyy jommankumman kuolemaan. Ethän sä voi olla ollut sata vuotta naimisissa, jos elät vain 90-vuotiaaksi.
https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/d4538b2f-4c5b-4ac3-b337-ee849…

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei lasketa. Voi toki sanoa että oliSIMME OLLEET nyt 80 vuotta naimisissa, jos puoliso ei olisi potkaissut tyhjää.

Vierailija
2/5 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin kai niitä toisia kuolemiakaan tapahtuu. Yleensä yksi riittää/ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tai mikä kieltää laskemasta? Ei sinun tarvitse, mutta joku muu voi ja saa tehdä niin, jos haluaa.

Ei niitä ole pakko laskea silloinkaan, kun molemmat vielä elävät. Sekin on täysin vapaaehtoista.

t. Ei-meillä-lasketa

Vierailija
4/5 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kunnes kuolema meidät erottaa"

Vierailija
5/5 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään. Otsikko on vammainen, mutta sehän ei ole mikään ihme sillä kyseessä on Iltalehti. Itse tekstissä asia ilmaistaan järkevämmin: "Kuningatar Elisabetilla, 95, ja hänen edesmenneellä aviomiehellään prinssi Philipillä olisi ollut tänään 74. hääpäivä."

"Palatsista kerrotaan kuningattaren viettävän hääpäivää yksityisesti Windsorin linnassa."

Eihän se ole mikään ihme että haluaa jotenkin itse yksityisesti omissa  oloissaan juhlistaa hääpäivää, vaikka puoliso onkin kuollut. Varsinkin noin pitkän liiton jälkeen. Itsekin voisin hyvin kuvitella tekeväni niin jos puolisoni kuolee ennen minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi