Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidi kasvattavat kiusaajia

Vierailija
12.02.2015 |

Taas oli juttu kuinka on yksi eskarilainen jätetty vaille synttärikutsua. Jo viidennen kerran, kaikki muut tytöt kutsuttu paitsi "Mira".

http://www.iltasanomat.fi/perhe/art-1423709487954.html#comments-anchor

Kuinka usein isät ihan oikeasti suunnittelevat synttärikutsuja, päättävät ketä kutsutaan? Mun tuttavapiirissä tuskin ollenkaan. Kyllä ne äidit enimmäkseen huseeraavat synttäreitä ja varsinkin tyttöjen synttäreitä. Silti monet ovat sitä mieltä, että VANHEMMAT ovat vastuussa. Tosiasiassa varmaan 90 % tapauksista äidit ovat vastuussa. Äidit kasvattavat kiusaajia, äidit ovat epäempaattisia, ajattelemattomia ja siinä sivussa toimillaan kiusaavat.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu luultavasti siitä, että äideissä on enemmän sosiopaatteja, ja persoonallisuushäiriöisiä kuin naisissa, jotka eivät tee lapsia (tutkitusti). 

Joten lapsia kasvattavat ja tekevät usein ihmiset, joilla on itsellään vakavia ongelmia. 

Se näkyy myös siinä miten paljon suomessa on esim. huostaanottoja ja muita ongelmia perheissä.

Vierailija
2/13 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään puolustelematta, se synttärit jäisi pitämättä jos isät niitä joutuisivat järjestämään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtunee myös siitä, että isät eivät kärjistety tee läheskään niin paljon lastensa eteen kuin äidit, joten luonnollisesti äidit tekevät myös enemmän virheitä lasten kanssa. Isi nyt joskus potkii palloa, jos jaksaa.

Vierailija
4/13 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 15:10"]

Johtunee myös siitä, että isät eivät kärjistety tee läheskään niin paljon lastensa eteen kuin äidit, joten luonnollisesti äidit tekevät myös enemmän virheitä lasten kanssa. Isi nyt joskus potkii palloa, jos jaksaa.

[/quote]

Kärjistetysti siis

Vierailija
5/13 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkahattutäti taas otsikoissa.

Vierailija
6/13 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit ovat itse kiusaajia.

Vierailija
7/13 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 15:07"]

Yhtään puolustelematta, se synttärit jäisi pitämättä jos isät niitä joutuisivat järjestämään. 

[/quote]

Meillä mies hoitaa senkin puolen. Muuten jäisivätkin pitämättä. Eli älä yleistä! Ette vain ole laiskistuneet vielä tarpeeksi. Miehet järjestää kivoja ja rentoja synttäreitä.

Vierailija
8/13 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun lukee näitä naisten kokemuksia toisista naisista niin ei voi kuin olla samaa mieltä. Mahtaakohan olla sen itsekkäämpä ja toisille ilkeämpää olentoa kuin narsistinen nainen. ja niitä ainakin tätä palstaa lukiessaan saa huomata olevan tosi paljon.

Vierailija
9/13 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aikaisemmin ajatellut, mutta niinhän se taitaa olla että mammat järjestää. Ja kutsuja mietittäessä varmasti muistetaan, kun Miina silloin otti sen lelun jonka halusit tai Maija keskeytti kun olit puhumassa...

Vierailija
10/13 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vierestä seurannut, kun sisko järkkää lastensa synttäreitä. Taustana sen verran, että meidän koti oli hyvin vaatimaton ja synttärit pidettiin kotiväen kanssa. Sisko nai varakkaan miehen ja synttärit on aika ökyilyä. Ja vieraslista just niin, että ethän sä sitä voi kutsua, kun se sano sulle silloin ja silloin niin. Usein jää yksi tai kaksi porukasta kutsumatta. Lapset olisi pyytämässä kaikkia. 

Toinen on, että sisko arvostelee vieraiden tuomat lahjat. Tommosts p@skaa toi, olis niillä varaa kalliimpaankin. Yhtään ei oltu ajateltu jne.

Siskon lapset on kivoja, mutta kyllähän toi ajattelu väkisinkin näyttäis siirtyvän. Harmitti, kun tässä hiljan nähdessämme siskon tyttö sanoi jotain kaverin takista. Et tommonen vanha reuhka sillä aina on. 

Vierailija
11/13 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 15:04"]Johtuu luultavasti siitä, että äideissä on enemmän sosiopaatteja, ja persoonallisuushäiriöisiä kuin naisissa, jotka eivät tee lapsia (tutkitusti). 

Joten lapsia kasvattavat ja tekevät usein ihmiset, joilla on itsellään vakavia ongelmia. 

Se näkyy myös siinä miten paljon suomessa on esim. huostaanottoja ja muita ongelmia perheissä.
[/quote]

No hulluhan tähän hommaan täytyy ollakin. Tai jos ei alunperin ollut, niin pian on ;D

Vierailija
12/13 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 15:04"]

Johtuu luultavasti siitä, että äideissä on enemmän sosiopaatteja, ja persoonallisuushäiriöisiä kuin naisissa, jotka eivät tee lapsia (tutkitusti). 

[/quote]

Höpö höpö

Vierailija
13/13 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse olin lapsi, äiti kyllä järjesti synttärit vaikka isäkin leipoi aina jotain, mutta minä itse päätin ketkä haluan kutsua. Minä kyllä halusin aina kutsua kaikki mutta jäin parin luokkalaiseni juhlista paitsi ainoana joka ei saanut kutsua. En usko että vanhemmat välttämättä edes tietävät kaikkia lastensa tarha/luokkakavereita. Itse kyllä aion pitää huolen että poikani ei jätä ketään ulkopuoliseksi kunhan tuo nyt ensin syntyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan