Epätieteellinen kysely: Jos olet ottanut korona-rokotteen, onko sinulle tullut sydänoireita?
Kommentit (31)
Luulen että sain sekä Koronatartunnasta keväällä 20. Silloin oli ekan kerran outoja oireita jonkin aikaa.
Samoja tuli kakkosrokotteen jälkeen
Toisen rokotteen jälkeen rinnassa tuntui erilaiselta kuin ennen. Kipu ei pahentunut rasituksessa (lenkillä) joten jäi käymättä lääkärissä. Tuntemus oli ajoittainen ja nyt 3 kuukautta toisesta rokotuksesta vaikuttaisi kadonneen.
M49
Ei mitään muita oireita kuin että se piikitetty käsivarsi oli ehkä 24 tuntia vähän arka. Mitä hittoa siitä? Kaikki okei.
Vierailija kirjoitti:
Rokotteita otettu 3 kpl. Ei sydänoireita.
2 antiwaxer-pölvästiä kokivat tarpeelliseksi alapeukuttaa tuotakin viestiä 😂
Itselleni on tullut syksyn sikana rytmihäiriöitä mutta en tiedä johtuuko rokotteesta.
Toisesta tuli muljahtelua, tykytyksiä ja puristavaa kipua. Kesti vaihdellen noin 1.5 kk. Olen 29-v. mies
Koronasta tuli ja on vieläkin, nyt mennyt 5 kk. Ikinä ennen ei ole ollut mitään terveysongelmia eikä sydänongelmia. Olen 29-vuotias ja hoikka. Olin hyvässä kunnossa ennen koronaa.
Korona ei ihan oikeasti ole mikään flunssa. Toki osa selviää vähällä, mutta itselleni se oli pahin tauti ja terveysongelma tähän mennessä.
Minulle tuli sydänoireita 3v sitten. Vrmaan rokotteesta, vaikkei koronasta tai sen rokotteista oltu silloin kuultukaan. Kummallista, että ihmisille vieläkin tulee sydänsairauksia, vaikka meillä on tää koronakin. Eikö s3 ole niin, että maailmassa on aina vain yksi tauti kerrallaan ja kaikki mahdollinen liittyy aina siihen samaan yhteen. Vai esiintyykö muka muitakin xairauksia ja kulkeeko ne omia kulkujaan täysin riippumatta koronan ilmaantuvuuksista ja rokotuksista?
On ollut toisen rokotteen jälkeen epämääräisiä muljahduksia rinnassa sydämmen kohdilla. En toki tiedä johtuuko rokotteesta vai mistä.. Ennen ei siis tälläisiä ole ollut ja iän puolesta tuskin mitään sydänvikaa.
Mahdotonta kai sanoa mitkä ovat todelliset lukemat koronatartuntojen osalta, mutta jos spekuloidaan että esim. puoli miljoonaa suomalaista on saanut koronainfektion ja ääritapauksissa henkilö joko on täysin tietämätön siitä oireiden vähäisyyden takia tai sitten toisessa ääripäässä on joutunut teholle immuunipuolustuksen ylireagoinnin takii ja jopa lakannut lopullisesti hengittämästä, verrattuna siihen että nyt kai yli ne kolme miljoonaa on saanut ainakin ekan piikin, kumpiko tapaus johtaa useampaan sydänvaivaan ja jopa infarktiin, varsinkin kun väistämättä osa piikeistä lienee mennyt suoraan verenkiertoon piikin kärjen osuessa verisuonen sisään?
Minulla on sydänoireita tavallisestikin, joten en osaa sanoa. On niitä nyt vähän normaalia enemmän ollut, mutta sekään ei ole ennenkuulumatonta.