Mies väheksyy kaikkea mistä tykkään...
musiikkia, sarjoja, jopa ihmisiä. Kaikkia aina vaan haukkuu. Tuntuu pahalle :(
Kommentit (21)
Meillä oli sama aikaisemmin. Kaikki mistä minä tykkäsin oli hömppää ja turhaa (ja oikeasti moni juttu olikin turhaa), mutta kun herra asettui katsomaan telkkaria tai otti jonkun julkaisun käteensä, se oli heti korkeakulttuuria. Yhden kerran sitten sanoin, että ihan tosi, jos minä tykkään katsoa tätä mitä tykkään katsoa, niin silloin se on minulle tärkeää. Katso sinä mitä sinä haluat, ei se minua häiritse. Katsoi minua kuin hullua, meni hiljaiseksi ja sanoi sitten, että sorry. Eikä ole sen koommin arvostellut, tai tuhahdellut minun valinnoilleni. Enkä minä tuijota tv:tä 10 tuntia päivässä tai jätä hommia tekemättä sen takia, että nysväisin netissä. Voi olla, että edelleen paheksuu, mutta osaa pitää naamansa peruslukemilla.
Hienon ihmisen oletkin sitten valinnut.
Kuulostaa sisareltani. Hän muodosti kantansa aina sen mukaan, mikä minun kantani oli. Hän halusi aina olla eri mieltä ja herjata mahdollisimman ilkeästi minun valintaani. Jos muutin kantaani, hänkin muutti. Jos sanoin tykkääväni hänen mieliruoastaan, hän alkoi tulla siitä kipeäksi. Olimme silloin lapsia. Nykyään emme pidä yhteyttä.
Meillä vähän sama.
Esimerkki: aloitin muutama kuukausi sitten kuntoilun ja fiksasin ruokavalion parempaan kuosiin. En ollut mikään pullukka, mutta perus laihaläski. Mies nauroi kun ostin kuntoiluvälineitä ja -vaatteita, vähätteli salilla käyntiä, kotijumpat olivat tyhmännäköistä pyristelyä ja kun tein jumppaa, tuli viereen matkimaan ja pilkkaamaan. Dieettini oli naurettavaa piiperrystä ja tuli välillä tahallaan mässyttämään pizzaa viereen kun minä söin salaattia. Muuten ihan normaali mies siis mutta tämä elämäntaparemontti oli joku punainen vaate.
No, eipä äijää enää naurata kun kroppa on suoraan sanottuna helvetin hyvässä kunnossa ja kesään mennessä vielä paremmassa.
Minulla sama ex-miesystävän kanssa. Lähes päivittäin sama valitus, "et kyllä kato tota paskaa, frasieria, frendejä tms..."
Mutta toiselle exälle nyt ei voinut oikeastaan kuin nauraa, keksin kyllä hyviä syitä miksi kaikki suositut miespuoliset laulajat olivat vähintään homoja.
Hassua. Mun mies aina pöllii mun ipodin että oonko löytänyt jotain uusia hyviä bändejä.
Mies vähättelee urheilusuorituksiani.
Samoin vertaa koko ajan kaikkiin muihin. että pitäisi jaksaa paremmin.
Olen yrittänyt ottaa asian kintaalla viitaten, koska enhän minä ole ne muut ihmiset , minä olen minä ja teen mitä haluan ja treenaan miten haluan.
Mitä ideaa edes on että treenaa kuin naapurin Kaija?
Mies joku välttämätön asuste joka sinulla on oltava?
Tiedätkö miksi koirat nuolevat pallejaan?
Vierailija kirjoitti:
musiikkia, sarjoja, jopa ihmisiä. Kaikkia aina vaan haukkuu. Tuntuu pahalle :(
Mutta muuten hän varmaan on ihastuttava ihminen?
Ethän muuten olisi hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö miksi koirat nuolevat pallejaan?
Koska voivat?
Vierailija kirjoitti:
Meillä vähän sama.
Esimerkki: aloitin muutama kuukausi sitten kuntoilun ja fiksasin ruokavalion parempaan kuosiin. En ollut mikään pullukka, mutta perus laihaläski. Mies nauroi kun ostin kuntoiluvälineitä ja -vaatteita, vähätteli salilla käyntiä, kotijumpat olivat tyhmännäköistä pyristelyä ja kun tein jumppaa, tuli viereen matkimaan ja pilkkaamaan. Dieettini oli naurettavaa piiperrystä ja tuli välillä tahallaan mässyttämään pizzaa viereen kun minä söin salaattia. Muuten ihan normaali mies siis mutta tämä elämäntaparemontti oli joku punainen vaate.
No, eipä äijää enää naurata kun kroppa on suoraan sanottuna helvetin hyvässä kunnossa ja kesään mennessä vielä paremmassa.
Kroppa helvetin hyvään kuntoon muutamassa kuukaudessa syömällä salaattia, huutonaurua. :D
Kuka haluaa vapaaehtoisesti olla ihmisen kanssa, joka pilkkaa ja väheksyy? Joku masokisti on pakko olla. Ei mulle tulisi mieleenkään kuunnella keneltäkään mitään ivaamista, varsinkaan ihmiseltä, jonka pitäisi olla mun paras ystävä ja kumppani.
No minkäs teet, jos ihminen vuosien varrella muuttuu pilkkaavaksi ja väheksyväksi, mistä sitten tuleekin sellaiset ajatukset.
Tuskin olisin alkanut seurustella , jos heti olisi pilkattu. Mutta kun käytös tulee yhtäkkiä 10 vuoden päästä , niin haluaa tietysti muistaa ihmisen sellaisena kuin hän oli joskus ja sokaisee itsensä pilkalta.
Se voi olla itsepetosta tietysti.
Mutta jos miehellä on niin kamalan vaikeaa suhteessa niin pitäiskö olla kanttia edes sanoa että haluan erota , jotta voin pilkata jotain muuta.
Ei minustakaan suhteen tarkoitus ole painaa toista alas ja oikein voimalla sanoa että v..u kun et juokse kovempaa.
jos kattoo esim TI, teen mom, hottikset ja vastaavaa. Voisitte katsoa mielummin peiliin. Niihinn verrattuna esim. he-man animaation korkeakulttuuria
Jätä Se Sika, Ansaitset Parempaa.
Miksi ihmeessä elät yhdessä miehen kanssa, joka halveksii sinun makuasi? Mukaviakin miehiä on olemassa.
Suoraan sanoen, te ette sovi toisillenne!
Suhteessa hyväksytään toinen sellaisena kuin toinen on. Ja tollanen arvostelu on kyllä paras suhteen tappaja.
Vierailija kirjoitti:
No minkäs teet, jos ihminen vuosien varrella muuttuu pilkkaavaksi ja väheksyväksi
Jätän sen. Mua ei kohdella pilkkaavasti ja väheksyvästi, vaikka oltais oltu yhdessä 30 vuotta. Äläkä selitä, että lasten takia ollaan. Ei todella tee hyvää lapsillekaan nähdä, että kotona pilkataan tai väheksytään yhtään ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä vähän sama.
No, eipä äijää enää naurata kun kroppa on suoraan sanottuna helvetin hyvässä kunnossa ja kesään mennessä vielä paremmassa.Kroppa helvetin hyvään kuntoon muutamassa kuukaudessa syömällä salaattia, huutonaurua. :D[/
Luitko kommentoimaasi tekstiä ollenkaan? Kirjoittaja on siis kuntokuurilla treenannut salilla ja kotona sekä voimistelemalla että kuntoiluvälineitä käyttämällä ja siirtynyt
terveelliseen ruokavalioon. Ja noudattanut tätä kaikkea useamman kuukauden ( muutama= yleensä vähintään 3-6 ). Mikähän tässä nyt on niin huvittavaa ja naurettavaa? Pikemminkin kunnioitettavaa.
mulla sama.