candy crush saga kultaharkko koodi?
Ketuttaa, harkot loppi ja peli ei etene! Onko kellään koodia että sais harkkoja?
Kommentit (6)
Ei saa kuin rahalla mutta eihän niitä etenemiseen tarvi. Itse olen 800 jotain tasolla ostamatta yhtään harkkoa.
Lapso oli törsänny minun harkot joihinkin lisä siirtoihin. Nyt en pääse etenemääm jos joku ei minulle anna 9harkkoa seuraavalle tasolle tao sitten voin myös ostaa itse pääsyn uudelle tasolle. Harkkoja vaan ei ole kuin 8...
Perhana, jumalauta saatavana Perniön asemalta!! Ku ei etene niin se ei v***u sillon etene, jotkut kentät niin pahoja että saa toisinaan viikko sotalla hangata ja silti "EI" Oon itse nyt tasolla 4316 niin pari hyytelöä jäänyt mut sitten loppu siirrot. Ei auta, on ostettava pienoinenpaketti tahi sit 50 kulta harkkoa, loppuu se viduilu hyvinkin nopeasti 😅
Osaako joku sanoa, että minkä ihmeen takia mulla on tässä tasoilla 4200 + tullut yhtäkkiä sellaset 120 kultaharkkoa? En ole ostanut mitään, en hirveemmin edes pelaillut. Muutaman kilpailun läpäisin niin että en käyttänyt harkkoja ollenkaan ja junnasin todella pitkään joidenkin kenttien kanssa kunnes ne pääsin läpi. Mulla oli tavoitteena kerätä 60 harkkoa kisoja voittamalla ilman, että kulutan niitä ollenkaan siihen mennessä. Ja nyt yhtäkkiä mulla on niitä 220 ? Ja tulee lisää jostain ? ??
Voiko niitä harkkoja "tienata" pelin aikana? Vaionko ostaminem ainoa tapa saada niitä?