Saanko nauhoittaa sossukäynnit?
Elikkäs jos kännykällä nauhoitan sosiaalitoimistossa käynnin niin onko siinä mitään laillista estettä???
Kommentit (40)
Ei ole estettä, jos nauhuri nauhoittaa vain sen mitä itse kuulet.
Kaikki keskustelut, joissa on itse läsnä, saa nauhoittaa.
T sossu
Nauhalla ei ole minkäänlaista todistusarvoa.
Pitaako siita nauhoittamisesta kertoa vai voiko sen tehda salaa? Ihmiset kuitenkin muuttavat kaytostaan kun tietavat etta nauhoitetaan.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:11"]Pitaako siita nauhoittamisesta kertoa vai voiko sen tehda salaa? Ihmiset kuitenkin muuttavat kaytostaan kun tietavat etta nauhoitetaan.
[/quote]
Ei tarvitse kertoa.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:11"]
Pitaako siita nauhoittamisesta kertoa vai voiko sen tehda salaa? Ihmiset kuitenkin muuttavat kaytostaan kun tietavat etta nauhoitetaan.
[/quote]Mieti sitä pälli. Mitenköhän olisi?
Minä nauhoitin ja kun sossuakka yritti vedättää niin sain sen kiinni valehtelusta ja joutuivat myöntämään mulle ylimääräisiä tukia. Suosittelen nauhoittamista.
saat nauhoittaa mutta et julkaista ilman lupaa
Aion nauhoittaa tästä lähtien kaikki viranomaiskeskustelut. Loppuu se vittuilu, kun valittaa tarpeeksi ylös todistusaineiston kera.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:13"]saat nauhoittaa mutta et julkaista ilman lupaa
[/quote]
Mihin lain kohtaan tämä perustuu?
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:15"]
Aion nauhoittaa tästä lähtien kaikki viranomaiskeskustelut. Loppuu se vittuilu, kun valittaa tarpeeksi ylös todistusaineiston kera.
[/quote]hei hei narsku
Minä olen nauhoittanut kaikki sossupalaverini. t. huostaanotettu teini
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:16"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:13"]saat nauhoittaa mutta et julkaista ilman lupaa [/quote] Mihin lain kohtaan tämä perustuu?
[/quote]KVG
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:11"]Pitaako siita nauhoittamisesta kertoa vai voiko sen tehda salaa? Ihmiset kuitenkin muuttavat kaytostaan kun tietavat etta nauhoitetaan.
[/quote]Miksi muuttaisivat? Ajattelet näin vain sen takia että itse muuttaisit.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:18"]
Minä olen nauhoittanut kaikki sossupalaverini. t. huostaanotettu teini
[/quote]
Hieno homma. Voit sitten aikuisena kuunnella niitä nauhoituksia ja muistella lämmöllä sinua auttaneita ihmisiä :)
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:15"]
[/quote]Nro 9 komppaa, oon tehnyt niin jo muutaman vuoden ajan. Epäpäteviä kansalaisten kusettajia on joka puolella virkakoneistossa
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:16"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:13"]saat nauhoittaa mutta et julkaista ilman lupaa [/quote] Mihin lain kohtaan tämä perustuu?
[/quote]KVG
[/quote].
Ei google auta. Et taida itsekään tietää...
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:20"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:11"]Pitaako siita nauhoittamisesta kertoa vai voiko sen tehda salaa? Ihmiset kuitenkin muuttavat kaytostaan kun tietavat etta nauhoitetaan. [/quote]Miksi muuttaisivat? Ajattelet näin vain sen takia että itse muuttaisit.
[/quote]Niinpä.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:21"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:16"] [quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:13"]saat nauhoittaa mutta et julkaista ilman lupaa [/quote] Mihin lain kohtaan tämä perustuu? [/quote]KVG [/quote]. Ei google auta. Et taida itsekään tietää...
[/quote]Tiedän, mutten ole juoksupoikasi. Selvitä itse.
Miksi haluat nauhoittaa sos.toimistossa?