Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

taas mun naapuri lähti

Vierailija
12.02.2015 |

Toissa iltana uuden miehen kyytiin. Moneskohan kerta tää on ollut reilun puolenvuoden aikana. Ihmettelen suuresti. Ja vielä äiti ihminen, kaksi lasta.. :( Tulee väkisin mieleen, et tekeekö "töitä" vai mitä.
Ei toi nyt ehkä lasun paikkakaan ole, kun näyttää hoitavan ja olevan lasten kanssa, silloin kun lapset eivät isällään ole. Vai, mitä ootte mieltä? Voiko tollasesta tehdä LaSunilmotuksen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäkö kun äiti ihminen tapailee miehiä ni lasu ilmo? Mitähän seuraavaksi? Varmaan haluat tehdä lasun siitäkin kun naapurin äiti vie roskapussin väärin solmittuna roskikseen?
Onko käynyt mielessäsi että osa miehistä voisi olla vaikkapa kavereita tai sukulaisia? Vai onko se täysin mahdoton ajatus?

Vierailija
2/12 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissailtana lähti ja sinä olet puolitoista vuorokautta tätä asiaa märehtinyt ennen kuin kirjoitat siitä nettiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vaikka nettitreffeillä? Tai muilla treffeillä? Sinkku on ihan vapaa tekemään mitä haluaa. Mirten lapset kärsisivät tästä?
T. Naimisissa 15 v., entinen sinkku

Vierailija
4/12 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toki olakkin, että kysessä on sukulaisia, mutta en vaan usko. Ei ne ainakaan, hänen isänsä ikäisiä ole :D sitähän mä vähän tässä takaa hain, että onko toi ihan normaalia, vai eikö? Kun itse olen parisuhteessa, enkä mitään miehiä oletapaillut tota tahtia sinkku aikoina.eikä nytkään tulisi mieleen, jos olisin sinkku, kun on noita lapsia. Oikeesti n. Pari kertaa kuussa uuden miehen kanssa, eikö se jo jotain kerro? On toki ollut samoja tuttavuuksiakin useemmin. Ja lasten isä, joka näyttää myös usein viihtyvän hänen luonaan.
Enkä tätä nyt niin ole murehtinut, vaan tuli mieleen, kun näin hänet tossa pihalla äsken ja pakkasi autoaan. Olivat kuulemma lähdössä reissuun, sitäkin ihmettelen et kuinka on vara yksinhuoltajalla tehdä reissuja, ei vaan meillä, vaikka mies ihan kunnon töissä on ja itse ihan hyvällä äitiyspäivärahalla.

Vierailija
5/12 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 11:48"]

Voi toki olakkin, että kysessä on sukulaisia, mutta en vaan usko. Ei ne ainakaan, hänen isänsä ikäisiä ole :D sitähän mä vähän tässä takaa hain, että onko toi ihan normaalia, vai eikö? Kun itse olen parisuhteessa, enkä mitään miehiä oletapaillut tota tahtia sinkku aikoina.eikä nytkään tulisi mieleen, jos olisin sinkku, kun on noita lapsia. Oikeesti n. Pari kertaa kuussa uuden miehen kanssa, eikö se jo jotain kerro? On toki ollut samoja tuttavuuksiakin useemmin. Ja lasten isä, joka näyttää myös usein viihtyvän hänen luonaan. Enkä tätä nyt niin ole murehtinut, vaan tuli mieleen, kun näin hänet tossa pihalla äsken ja pakkasi autoaan. Olivat kuulemma lähdössä reissuun, sitäkin ihmettelen et kuinka on vara yksinhuoltajalla tehdä reissuja, ei vaan meillä, vaikka mies ihan kunnon töissä on ja itse ihan hyvällä äitiyspäivärahalla.

[/quote]

Onkohan sulla vähän liikaa aikaa?

Vierailija
6/12 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 11:48"]Voi toki olakkin, että kysessä on sukulaisia, mutta en vaan usko. Ei ne ainakaan, hänen isänsä ikäisiä ole :D sitähän mä vähän tässä takaa hain, että onko toi ihan normaalia, vai eikö? Kun itse olen parisuhteessa, enkä mitään miehiä oletapaillut tota tahtia sinkku aikoina.eikä nytkään tulisi mieleen, jos olisin sinkku, kun on noita lapsia. Oikeesti n. Pari kertaa kuussa uuden miehen kanssa, eikö se jo jotain kerro? On toki ollut samoja tuttavuuksiakin useemmin. Ja lasten isä, joka näyttää myös usein viihtyvän hänen luonaan.
Enkä tätä nyt niin ole murehtinut, vaan tuli mieleen, kun näin hänet tossa pihalla äsken ja pakkasi autoaan. Olivat kuulemma lähdössä reissuun, sitäkin ihmettelen et kuinka on vara yksinhuoltajalla tehdä reissuja, ei vaan meillä, vaikka mies ihan kunnon töissä on ja itse ihan hyvällä äitiyspäivärahalla.
[/quote]

Puhutkohan minusta? Minulla on neljä isoveljeä jotka kyydittävät minua, plus isäni, ja miespuoliset kaverini. Itselläni ei ole autoa. Lapseni isä viihtyy välillä meillä pitempiä aikoja, koska asuu niin kaukana. Ja reissuun kun lähdetään, niin mennään mummolaan :D Tavaraa vaan aina tulee paljon mukaan.

Vierailija
7/12 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei teillä sitten oo varaa tehdä reissuja?

Vierailija
8/12 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepä sinä nyt vaan hoitamaan niitä omia lapsiasi

Vierailija
9/12 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniinonii

Vierailija
10/12 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika stalkkeri olet. Jospa eläisit omaa elämääsi etkä muiden omia sälekaihtimien raosta.

Vierailija
11/12 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä stalkkaa ketään.

Vierailija
12/12 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten voisin olla minä, mut mulla on vaan yks lapsi. Aika usein hyppään eri miehen kyytiin ja meilläkin niitä tuppaa ravaamaan usein. Useampi vieläpä yhtä aikaa. Tänäänkin taas tulin miehen kyydissä kotiin ja kohta lähden miesten kanssa käväsee kuppilassa.

Opiskelen miesvaltaisella alalla ja meillä on mahtava luokka. Ollaan ystäviä ja projektit tehdään usein jonkun kotona, useimmiten meillä. Onneksi ei ole ap:n kaltaisia naapureita vaan naapuritkin käy usein meillä (myös miespuoliset naapurit).