Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En usko, että enää koskaan haluan käydä buffet-lounaalla korona-ajan jälkeen. Entä te?

Vierailija
21.11.2021 |

En ole käynyt buffet-lounaalla korona-aikana. Nythän ne ovat taas auenneet, mutta en halua missään nimessä mennä sinne. Ajatus tuntuu luotaantyöntävältä. Onko teillä samaa?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Olen jo käynyt buffet-lounaalla paikassa, jossa on mielestäni ihanaa ruokaa.

Vierailija
2/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle kelpaa buffet- lounas. Töissäkin meillä on sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, aion käydä samalla tavalla kuin ennenkin.

Vierailija
4/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan on käyty, ei ongelmaa.

Vierailija
5/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pohjoisessa buffetit oli kiinni kaksi kuukautta silloin keväällä 2020. Sen jälkeen olen käynyt pari kertaa kuukaudessa kuten ennenkin.

Vierailija
6/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muita hysterioita ja harhoja sinulla on?

Onhan tämä touhu ja pelko mennyt jo vähän liian pitkälle monilla, jos koronavirus on muuttanut ajattelua tähän tyyliin - ilman mitään todellisia perusteita.

Koronaviruksia on ollut ihmisissä kymmeniä tuhansia vuosia. Olet median hyödyllinen idiootti, jolla he tienaavat. Onnittelut.

Vierailija
7/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla lounaat ovat aina buffet-lounaita. En ymmärrä mikä niissä olisi vikana, kaikki ottavat niitä maski kasvoillaan ja kädet desinfioituna.

Vierailija
8/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi eilen tuli käytyä.

Vierailija
9/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän niin kuin ennenkin. Omassa elämässäni ei ole mitään ”uutta normaalia”.

Vierailija
10/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää että on, aloitin työt koululla nyt syksyllä ja alkuun tuntui vaikealta kun 1000 oppilasta lämii sanoja ottimia yms. Toinen mikä tekee pahaa hetkittäin on pallomeri.. Meillä siis erityisoppilaat ja yksi vaikeasti vammainen oppilas nauttii pallomerestä viikottain.

Vierailija
11/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielisiä nuo buffetit olivat jo ennen koronaakin.

Vierailija
12/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan WC-tiloissa huomaa, kuinka n. 30% WC:ssä (jopa paskalla) kävijöistä ei pese lainkaan käsiään. Sieltä sitten suoraan lähmimään ovenkahvoja ja salaattiottimia. Osa ihmisistä vaan on kuvottavia sikoja, siksi en ole buffet-ruokaloista oikein piitannut aiemminkaan.

Vierailija
13/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastenmielisiä nuo buffetit olivat jo ennen koronaakin.

Useimmat. Ei ihan kaikki.

Vierailija
14/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei tee mieli buffettia, irtokarkkeja tai leivontaosaston itse noukittavia leivoksia.

Epähygieenisiä ne oli ennen koronaakin, mutta sitä ei jotenkin tullut ajatelleeksi niin paljon. 

Vierailija
15/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy niissä muutenkaan kuin vain lounaalla.

Toivottavasti kättely ei palaa enää milloinkaan! Sitä tehdään vain vieraiden kanssa, tosi inhottavaa lääppiä vierasta ihmistä.

Vierailija
16/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko myöntää että on, aloitin työt koululla nyt syksyllä ja alkuun tuntui vaikealta kun 1000 oppilasta lämii sanoja ottimia yms. Toinen mikä tekee pahaa hetkittäin on pallomeri.. Meillä siis erityisoppilaat ja yksi vaikeasti vammainen oppilas nauttii pallomerestä viikottain.

Kädethän niillä on desinfioituna?

Pallomeri kyllä muakin hieman ihmetyttää? Kuinka usein ne pallot muutenkaan pestään saati nykyään sitten?

Onko niin vahva luotto, ettei korona leviä lasten kautta?

Vierailija
17/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vielä sanoa. Korona-aika on kuitenkin pistänyt miettimään, miten epähygienisesti ihmiset normaalioloissa toimivat. Ja olen toiminut itsekin. Lapsena opetettiin, että käsi suun eteen, kun yskitään, ja niin olen tehnyt aina. Mutta nyt vasta tajunnut, että sillä samalla kädellä, mihin olen esim bussissa yskäissyt, olen myös koskettanut bussissa stop-painiketta, edessä olevan penkin selkänojaa, kaupassa ostoskärryjä, näppäillyt kassalla maksupäätteeseen tunnuslukuni jne jne. 

Vierailija
18/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paikasta. Jotkut buffetlounaat pienissä erikoisravintoloissa on oikein kivoja, kun ei ole mikään ruotsinlaivameininki siellä. Eniten niissä paikoissa ahdistaa ne "nyt syödään kun kerran on maksettu" -ihmiset, jotka ottaa kukkurallisia lautasellisia ja jättää puolet syömättä. Röyh ja öyh vaan.

Vierailija
19/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushibuffettiin olen menossa taas torstaina.

Vierailija
20/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy niissä muutenkaan kuin vain lounaalla.

Toivottavasti kättely ei palaa enää milloinkaan! Sitä tehdään vain vieraiden kanssa, tosi inhottavaa lääppiä vierasta ihmistä.

Kyllä huomaa miten osalle ei peruskäytöstavat merkitse mitään. Sinä kuulut niihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan