Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrostalosta pois muutto alakerran möly naapurin takia

Vierailija
21.11.2021 |

Eilen yöllä kun valvoin 03:30 saakka alakerran naapurin takia, niin päätin muuttaa muualle. Olen aktiivisesti koko aamun katsonut vuokrattavia omakotitaloja, koska tällä seudulla niitä on ihan mukavasti. Olen vuoden verran katsonut alakerran naapurin touhuja, ja olen saanut tarpeekseni. Eilenkin näillä 20 vuotiailla oli billeet, soitin poliisit ja nekin sanoi, että yöllä pitää olla hiljaa koska on naapureitakin. Näille se ei vain kaaliin mene, mekastavat yöllä samanalailla kuin päivällä. Ja näitä yhteiskunta hyysää, sillä aikaa kun me veronmaksajat yritetään käydä vähillä unilla töissä. On se kumma kun 32 vuotiaana joutuu 20 vuotiaiden pillin mukaan mennä, nukkumaan meno ajankin määräävät. Olen koko aamun pessyt pyykkiä, ja kolistellut iso äänisesti, ihan vaan maksaakseni kalavelkoja. Jos on pakko bilettää koko yö niin jaksaa amuulla herätä aikaisin. Olen niin täynnä tuollaisia teinejä. Aluksi kun nämä muutti alakertaan niin kävelivät kuin norsut, nyt kun norsu kävely on taantunut niin sitten näitä bileitä tulee kestää. Jotku ihmiset ne kehtaakin. Yöllä musiikki raikas, ja puolis huusivat, en ymmärrä miksi yöllä pitää puhua huutamalla. Ihan niinkuin joku olisi sängyn vieressä seissyt. Tuollaiset joutais muuttaa korpeen, mutta niinhän se meidän oikeusvaltiossa menee, että kärsijä saa aina muuttaa. Sitten kun muutan niin pidän sellaiset muutto bileet, että seinistä irtoaa tapetit, ihan vaan kostoksi. Voi kuullostaa lapselliselta, mutta en enään välitä. Sori avautuminen, mutta oli purkaa tuntoja jonnekkin. En enään jaksa valittaa edes isännöitsijälle, koska se ei ole muuttanut mitään. Voiko edes isoäänisestä puheesta valittaa, kun jokainen saa kuitenkin puhua? Bileistä ja musiikista olen aikaisemmin valittanut, ja on muutama muukin naapuri, mutta kukaan ei vain enään jaksa valittaa, kun asiat ei muutu.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina soitto poliisille. Aina ilmoitus isännöitsijälle. Mölyäjät lähtevät, sinun ei tarvitse.

Kerronpa mitä meille kävi, kun soitimme virkavallalle. Olimme muuttaneet lupusten mukaan hiljaiseen ja rauhalliseen taloon. No, valvoimme lähes joka yö alakerran juopporemmin ja seinänaapurin bassonjytkeen vuoksi. Laitoin kohteliaita huomautuksia/ pyyntöjä hiljentää ääntä yöksi jotta lapsi saisi nukutuksi. Seuraus; humalainen/ aineissa oleva mies seinänaapurista tulee hakkaamaan oveamme keskiyöllä ' lopeta se v..n laputtelu'! Soitin hädissäni poliisille. Tulivat, lähtivät, oli hetki hiljaista ja sitten sama meno jatkui. Nyt alakerrastakin tultiin ihmettelemään meteliä ja sen seurauksena seinänaapuri pahoinpiteli alakerran asukasta niin,että koko kerros ja hissi olivat veressä. Soitin jälleen poliisin ja tällä kertaa veivät öykkärin mukanaan. En tiedä,mitä olisi tapahtunut,jos olisin avannut oven napurille.Ehdimme asua kuukauden.

Vierailija
22/27 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli erityisherkkä ap valittaa, kun nuorella on joku kaveri käymässä ja katsovat leffaa ja siitä vähän kuuluu ääntä aloittajan asuntoon, jos painaa korvan lattiaan. Näitä on nähty, jotka valittavat joka äänestä, oikein etsivät valittamisen aihetta ja kirjoittavat lehtien yleisönosastoille paheksuntansa. Minullekin yksi valitti, kun koira haukkuu asunnossani. Minulla ei ole koskaan ollut koiraa.

Hei 😀 Ap alakerran häirikkö on täällä🤪😜

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatan ehdotusta 'flamencoharjoituksista' kopisevissa kengissä heti, kun ns. hiljausuusaika loppuu alakerran bileyön jälkeen. Ja tietysti pesukone päälle likoamaan. Ja marmorikuulat, ne ei pysy mitenkään hallinnassa, vaan aina ne kierähtää lattialle, oho hupsista.

Eivät nuo metelöijät yleensä välitä, vaikka muutkin metelöisivät. Ovat useimmiten sellaisia ihmisiä, jotka saavat itse nukuttua vaikka millaisessa metelissä, tai eivät edes tarvitse paljoa unta.

Vierailija
24/27 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana lienee isännöitsijän saamattomuus? Jos on valitettu ja poliisikin käynyt paikalla, niin häätölaput vaan mölyäjille kouraan. Täysin isännöitsijän vika jos ei saa tuota porukkaa ulos. Muutamasta valituksesta ja poliisikäynnistä on ainakin meidän talossa tullut lähtö meuhkaajille, mutta meillä niin huippuhyvä isännöitsijä.

Vierailija
25/27 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoittaisin heti jos joku tekisi tällaisen kansalaisaloitteen. Sakotuksen voisi määrä yöaikaan esim 22 tai 23 jlkeen tapahtuvaan meluun, muttei koskisi esim vauvaa tai koiraa jota ei pysty hallitsemaan. 200€ heti ekasta rikkeestä jos poliisi paikan pällä voi todeta melun. Jos toistuu niin rangaistukset kovenisi, esim toisella kerralla 400€.

Jos ei pysty hallitsemaan koiraa, sen paikka ei ole kerrostalossa, eikä missään muuallakaan taajamassa, jossa naapurit on lähellä.

Vierailija
26/27 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne muutta joilla varaa! Itse mutaisin heti pois jos olisi rahaa mutto auto,muttomiehet ja muttolatikoiden vuokraus. Se ei ole helpoa yksin asuvalla,kun eläkellä työstä.Eri asia ne jotka saa sosunkautta kaiken.Työelämässä on kaverit ja suku apuna.Oma ajokortti voi vuokraa auton ja hakee hedelmälaatikot marketista ilmaseksi,kun varaa ne etukäteen kaupialta. Painajainen on nainen tupakoitsia. Joka ei ymmärrä se tupakan haju nousee kaikki parvekeihin kun raot ja liuta rinakaisia parvekeita josa seinisä raot naapuri parvekeelle. Joten sieltäkin se röökin haju levii muihin parvekeihin. Vaikka olisi vain muutama rööki ja tai vain vieraan,jos itse ei polta?. Se haju tunkeuttu niiden ihmisten kotiin jolla huonen ikkunat parvekeen sisälle, Kun siellä ikunoiden yläkarmi on rakoventiilit: Jota ei saa sulkea!Mutta tupakoitsia ei sitä itse haista.Sen enempää henkilö jolla ei hajua aistia ja heitä on paljon iäkämpinä.Tupakoitsia pitävät vaan kiusana aihe,ymärtämättä sitä itse.Kun niitä lasituksia ei saada auki kokonaan. Muut asukaat noudatta huomatuksissa isänöitisijää.Reipaina menenvät ulos tupakalle. Jokaisellahan on tieto taloihin tulee viralinen tupakointi kielto Kun se on häiritsevää. Kestää vaan virastossa josta se tulee!Lotto voitoa odoteleen pääsisi mutta pois stadin kämpästä Itä-Helsinki 94

Vierailija
27/27 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yörauhan häiriöistä aina ilmoitus poliisille ja isännöitsijälle. Tarvitaan dokumenttia, kun aletaan toimiin häirikön häätämiseksi. Jos omistusasujasta kyse, taloyhtiö voi ottaa asunnon haltuun. Yleensä vain ollaan liian lepsuja ja hidasliikkeisiä noissa asioissa isännöintifirmoissa/taloyhtiöissä, mutta ilman häiriöilmoituksia eivät ainakaan tee mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi