Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiesitte että nyt aika ottaa avioero?

Vierailija
12.02.2015 |

Mikä oli viimeinen pisara? Miten varmistuitte asiasta, vai otitteko riskin? Joku katunut joskus eroa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipulikukko kirjoitti:

Missä on lupaukset ja lojaalisuus? Avioliitto on suuri vitsi nykyisin. Vauva. Fi ja naisten lehdet ja ylenpalttinen minäkeskeisyys aiheuttaa eroja eniten.

Kuka ihme kaivaa vanhoja ketjuja naftaliinista vain päästäkseen loukkaantumaan?

Vierailija
22/26 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipulikukko kirjoitti:

Missä on lupaukset ja lojaalisuus? Avioliitto on suuri vitsi nykyisin. Vauva. Fi ja naisten lehdet ja ylenpalttinen minäkeskeisyys aiheuttaa eroja eniten.

No älä täältä kysy, vaan kysy noilta paskoilta puolisoilta. Minä ainakin sain exältä niin kylmää kohtelua että jälkeen päin ihan hävettää, että siedin 20 vuotta. Niin törkeää itsekkyyttä ja vielä väitti minua itsekkääksi ja narsistiksi, läheisriippuvaiseksi ja ties miksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli aina töissä, paitsi joskus harvoin kotona. Kotona ollessaan huusi minulle ja lapsille joka asiasta ja vietti aikansa koneen ääressä. Muutaman vuoden sitä kesti kunnes tajusin, että en todellakaan rakasta tuollaista ihmistä, joka ei osoita millään tavalla arvostavansa omaa perhettään. Keskenkasvuinen kakara oli, mutta ero tuntui silti vaikealta, koska olin suhtautunut häneen kuin isoon lapseen jo vuosia, ja olin kiintynyt siihen onnettomaan niin kuin johonkin vammaseen lapseen kiintyy. On hän silti pärjännyt omillaan ihan hyvin. Asperger kun on niin nauttii nyt kun saa siivota koko ajan ja naida ketä hyvänsä, joka lämpimän paskan jättää, koska hänellä ei ole mitään kriteereitä. Tuonkin asian tajuaminen on ollut valaisevaa - ei hän koskaan minustakaan oikeasti välittänyt.

En nyt ihan ymmärtänyt. Eli muutaman vuoden vain olit yhdessä tuon miehen kanssa, eli hän siis huusi teidän yhteisille 0-3v lapsille??

Vierailija
24/26 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kolmannen kerran mietin itseni tappamista. Ilman lapsia olisin toteuttanut aikeeni jo ensimmäisellä kerralla.

Vierailija
25/26 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen lukenut ketjun antia niin kai sitä minun oikeastaan pitäsi olla ihan tyytyväinen siihen, että olen voinut (tai joutunut) aina olemaan sinkku, enkä ole löyäny tai minua ei löydetty ja päädytty parisuhteeseen haaveistani ja unelmistani huolimatta.... 

Vierailija
26/26 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipulikukko kirjoitti:

Luuletko olevasi joku kaikkien alojen asiantuntija? Kyllä lojaalisuutta pitää sitten olla molemmin puolin. En ikinä olisi ajatellut eroavani, mutta kun mies pahoinpiteli minua raskaana ollessani ja heitti minut lattialle ja potki, lasten nähden, jotka huusivat isi älä, niin silloin päätin että tämä riitti nyt. Siinä sinulle tollolle minäkeskeisyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme