Oletteko koskaan huomanneet, että kun joku ei saa ketjussa tarpeeksi huomiota paskalle mielipiteelleen hän tekee siitä oman aloituksen?
Kommentit (6)
Mä teen tuota jos kukaan ei ole kiinnostunut JÄRKEVÄSTÄ mielipiteestäni. Hmm..pitäsiköhän tehdä tästä oma aloitus?
Jotkut varastaa/lainaa toisten kommentteja tai havaintoja ketjuista ja luo niistä oman ketjun. Eli lainaa vain toisten ajatuksia. Ajatellaan että joku kirjoittaa jossakin vaikka tuoreen havainnon koronasta niin joku nappaa sen sieltä ketjusta ja luo siitä otsikolla ketjun esim. "BREAKING NEWS: blaa blaa blaa". Tätä on ollut täällä paljon eli varastellaan toisten ajatuksia ja havaintoja.
Minä olen tehnyt aloituksen, kun joku muu on ketjussa sanonut jotain ja sanonut, että "tästä voisi tehdä oman aloituksen". Lisäksi olen tehnyt pari aloitusta sellaisesta omasta kommentista, jossa on tullut joku oivallus, jonka olen halunnut nostaa aloitukseksi, koska pitkään ketjuun kaikki kommentit vain hukkuvat. Mielestäni uusien aloitusten tekemisessä ei ole mitään noloa.
Kyllä. Ja jos ei se oma ketjukaan saa pöhinää pyttyyn, nijn sitten kunnolla kilahtaneena alkaa uusien ketjujen laatiminen, ja sama asia eri muodoissaan väännettynä. Ja juu, ei tarvitse avata. Joskus katson mitä mieltä ollaan. Yleensä aika usein näissä on yhteinen tekijä ala-arvoinen kielenkäyttö.
jep mutta onneksi voin skipata ja jättää avaamatta