APUA! OTSASSA RYPPYJÄ!
Juu tiedän että rypyt kuuluvar vanhenemiseen, mutta olen vasta alla kaksikymppinen! Tiistai aamuna kun heräain ja katoin peiliin otsaani oli ilmestynyt 4 vaakasuuntaista ryppyä. Ajattelin ensunmettä ovat jotain painautumia mutta kappas ne ovat edelleenkin tiukasti otsassani. Olen rasvannut ihoa ja kuorinut sitä,mutta mitään ei ole tapahtunut... Olisiko teillä neuvoja miten ne saisi pois ilman kirurgin veistä tai botoksia. Ihan siis tälläisiä kotikonsteja kyselisin. AP
Kommentit (7)
Älä kohottele kulmakarvojasi jatkuvasti.
Onneksi mulla ei ole vielä ryppyjä otsassa, eikä kyllä muuallakaan. Kiitos rasvaisen ihon. t. 40-vuotias
Vetyperoksidi, 35%, pureutuu pieniinkin ongelmiin ihossa. Itse olen hoitamassa ihoani silmien alla ja nenän vieressä, on vähän isohuokoinen ja paksu iho. Leimahtaa takuuvarmasti, kun laittaa sinne vetyperoksidia, ja se syö vähitellen pois tuon huonon ihon. Nykyään kaksi kertaa päivässä laitan iholle, toinen kerta menee jo syvemmälle ihoon, ja nopeuttaa toimintaa.
Juo vettä, kosteuta ihoa myös ulkoisesti, älä stressaa, älä rypistele otsaa, käy hiomassa ihoa kosmetologilla tai plastiikkakirurgilla. Joillain on otsarypyt jo nuoresta pitäen. Varmaan geenit vaikuttaa aika paljon niiden ilmestymiseen. Ai niin, mäkin stressasin 19-vuotiaana (olemattomia) ryppyjäni. Myöhemmin tajuat, ettei sulla oikeastaan edes ollut sellaisia.
Nuo on perinnöllisiä, eikä niille voi mitään. Osalle tulee otsalle ryppyjä jo parikymppisenä, itsellenikin tuli otsaan ja kaulaan. Toisaalta, ei ne ole lisääntyneet siitä miksikään 40-vuotiaaseen mennessä onneksi.
"Onneksi mulla ei ole vielä ryppyjä otsassa, eikä kyllä muuallakaan. Kiitos rasvaisen ihon. t. 40-vuotias"
Ei välttämättä auta, itselläni on hyvin paksu ja rasvainen iho ja tosiaan rypistyin jo parikymppsisenä otsasta ja kaulalta. Päinvastoin rasvaisella iholla rypyt on pahemman näköisiä, ei semmoisia pikku hentoja juonteita kuin ohuella kuivalla iholla vaan oikein kunnon "notkoja" ja kuoppia paksun ihon keskellä.
kollageeni on ainoa josta voi olla apua, eli voide jossa sitä on