Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet naiset vertaavat synnyttämistä...

Vierailija
12.02.2015 |

ja varusmiespalvelusta? Jos nainen jättää synnyttämättä hän ei joudu vankilaan. Jos mies kieltäytyy sotilas/siviilipalveluksesta eikä saa terveydellisistä syistä vapautusta hän joutuu vankilaan. Siis tämä suomessa. Melkein kaikissa muissa maissa ollaan luovuttu pakollisesta sotilaspalveluksesta eikä niissö maissa kukaan nainen ole niin typerä kuin suomilehmät että urputtaisivat että kun minä synnytän tarvii sinun (mies) värväytyä armeijaan.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut kenenkään näitä vertailevan.

Vierailija
22/29 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt armeijaa ja en ole ikinä verrannut synnytyksiäni ja raskauksiani armeijan käyntiin. Ei myöskään yksikään ystävistäni. En ymmärrä miehiä, jotka tällaisesta vertauksesta saavat jonkun ap:n kirjoittaman tapaisen raivon aikaan päänsä sisälle. Minkälainen ap on ja miksi hän on ottanut hampaisiinsa tämän asian? Miksi tällainen kommentti saa hänet vihaamaan naisia, kun tällaisen asian voi olkapäitä kohauttamalla antaa mennä ohi? Missä on mennyt vikaan hänen ajatusmaailmassaan jos provosointi tekee tehtävänsä? Onko hän silloin tarpeeksi terve edes armeijaan? Ei ap mikään Mies ole, hän on vain kurja poika, jolla on liikaa aikaa miettiä ja liian vähän aitoa elämää ympärillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 07:07"]Kävisin mielelläni armeijan, jos mies hoitaisi raskauden ja synnyttämisen mun puolesta. Siinäpä nauttis 9kk mahdollisesti +20kg painon noususta, peräpukamista, kylmistä ja kuumista aalloista, aamu(,- päivä,- ilta,- ja yö)pahoinvoinnista, raskausarvista rinnoissa, reisissä, pepussa, alapäässä yms, kohonneesta riskistä saada aivoveritulppa, raskausdiabetes ja raskausmyrkytys, yms. Plus kaikki verikokeet ja tutkimukset. Ehkä paras on se, että synnytys _sattuu_, ja saatat revetä peräsuoleen asti! :)

Todella mielelläni vaihtaisin tuon armeijan käymiseen :D Ja me ollaan vielä suunniteltu kahta, tai kolmea lasta, joten mahdollisesti tuo kaikki x3.
[/quote]

Mulla ei oo ollu raskauksissa mitään noista, en kyllä vaihtais armeijan käymiseen.

Vierailija
24/29 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 jatkaa:

En siksikään vaihtais armeijaan, kun armeijan käyneenä olisin velvollinen puolustamaan maatani aseellisesti mahdollisen sodan aikana. Lapsille aika karua, jos joutuis pelätä sekä isän että äidin puolesta..

Vierailija
25/29 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuullut tätä vertausta vain miesten suusta, en naisten. Joko tässä mainitussa muodossa tai sitten versiona, että kun miehet käyvät armeijan, niin naisilla pitäisi olla pakollisena puolen vuoden kodinhoitokoulu.

Minusta asevelvollisuuden tulisi koskea koko ikäluokkaa, ei vain ikäluokan miehiä.

Vierailija
26/29 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 07:00"]Mites minä, kun meinasin mennä ihan vapaaehtoisesti armeijaan, eikä minua haittaa, vaikka poikaystävä sai vapautuksen? :) Muutama lapsi meinattiin hankkia sitten joskus vanhempana, eikä minua haittaa se, että hoidan sekä armeijan, että raskauden + synnyttämisen.

t. 17v
[/quote]

Hienoa!!!

Vierailija
27/29 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itseasiassa ennemminkin kuullut joidenkin miesten vertaavan armeijaa pikkuvauva-aikaan. Jos sanoin, että väsyttää hieman (olen siis yh) niin joskus miehet vetivät intin mukaan että joo siellä intissäkin tuli nukuttua hiton huonosti, tiedän tunteen jnejne.

Vertailut kyllä loppuvat lyhyeen kun sanon, että itsekin olen armeijan käynyt enkä puhuisi siitä lainkaan samankaltaisena kuin pikkuvauva-aika :D

Vierailija
28/29 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse astuin palvelukseen kesällä 1996 ja kotiuduin kesällä 1997. En ole synnyttänyt, joten en tiedä, että voisivatko olla "samanarvoisia". Tosin silloin hyödyin armeijasta muuten esim. töitä hakiessa. Sitä en tiedä, että mikä on armeijan hyöty nykyisin naiselle.

Vierailija
29/29 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistäminen paljastaa usein henkilön kapeakatseisuuden. Kuten nyt sinunkin ap. Sinun ympärillisesi on nyt siis sattunut muutama nainen, joka puhuu tuollaisia kummallisuuksia. Esimerkiksi omassa tuttavapiirissäni taas en ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta rinnastuksesta. Muutenkaan en ole nähnyt noita asioita rinnastettuna, esim. mediakeskustelussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi