Onko kiinnostava mies aina lihaksikas?
Kommentit (18)
Salikaapit ovat säälittäviä, mutta saliharrastus kohtuudella on aivan jees. Jos mies on pitkä, miellyttävän näköinen ja älykäs ja sen lisäksi leveäharteinen ja ryhdikäs kohtuullisen salillakäynnin seurauksena, hän voi olla jopa vastustamaton. Mutta liikaa salilla käyvä henkilö ohitetaan ehdottomasti.
Ei. Mun kiinnostuksen kohteet ei yleensä ole lihaksikkaita.
Omaan makuuni ovat hyvin hoikat, liki sirot miehet. Sellainen keho itsellänikin on. En ole koskaan viehättynyt lihaksikkaista miehistä, liian maskuliinisia. Samoin kaikenlainen karkeus kielenkäytössä tai käyttäytymisessä on turn off.
Ei aavistustakaan. Varmaan eri naisilla on erilaiset speksit sille, millaisesta miehestä kiinnostuvat.
Sporttisuus on seksikästä, ei pelkästään lihakset. Pitäisi olla myös jollain tapaa tasapainossa keho, eli ei liikaa lihaksia eikä rasvaa tai myöskään epäluonnollista ja friikkiä rasvattomuutta.
Tässä haetaan sitä, että usein sanotaan kliseisesti, että naiset ovat lihaksikkaiden miesten perään. Mutta ehkä jotkut, kuten ketjussa on jo nähty, eivät edes ole. ap
Ainakin jonkun verran treenatut lihakset, ei mikään bodari tarvi olla.
N26
Ei varmaankaan. Plussaa tuo toki on.
Siis apua. En kyllä jaksa!
Minkä ikäisille tämä palsta on tarkoitettu? Pelkkää teini-angstia ja kelpaako ja eikö kelpaa ja onko liikaa ja onko liian vähän ja miten sen naisen sitten löytää ja kelpaako sellainen ja kelpaako tällainen ja...... loputtomiin.
Onko täällä montaakaan aikuista keskustelijaa? Siis henkisesti aikuista?
Lihaksikkaana miehenä pitää kommentoida, että naiset katsovat ennemmin pituutta ja naamaa. Lihaksista on ollut oikeastaan vain haittaa, kun osa ihmisistä on todella ennakkoluuloisia.
Kyllä miehellä pitää käsivarsissa olla näkyvät lihakset. N43
Sopusuhtaisuus viehättää. Olen usein ihmetellyt, miksi salilla paljon käyvien miesten ylävartalo näyttää tynnyriltä. Treenaavatko he liikaa rintalihaksia?
Terveen ja hyvinvoivan näköinen keho on viehättävä molemmilla sukupuolilla. Sen verran lihasta ja rasvaa että näyttää hyvin ravitulta eikä riutuneelta, mutta ei keskivartalolihavuutta tai pumpattuja megalihaksia.
Ei.
Luonnolliset lihakset on pop, muttei välttämätöntä. Tykkään isommista, vatsakkaista miehistä kuitenkin.
Ei. Minäkin pidän hoikista, siroista miehistä. Itse olen luonnostaan malliltani mesomorfi. Jos haluan lihaksia, voin mennä salille ja hankkia niitä itse.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan älykäs.
Kyllä, tämä on se ensisijainen asia, mistä lähdetään liikkeelle. Jos ei ole älykäs, ei voi olla kiinnostava, vaikka olisi minkä näköinen. ap
Onko aloittaja aina idiootti?