Lue keskustelun säännöt.
varhainen KM, APUA!
12.02.2015 |
Mulla on siis todettu varhainen KM kun mitään sydänääniä ei kuulunut ultrassa. sovittiin lääkärin kanssa että odotetaan jos tulis itsekseen pois muutaman päivän sisällä, ei ole tullut :(
Nyt joudun siis tyhjentämään kohdun lääkkeillä tai kaavinnalla, jälkimmäistä vaan ei tehdä enää juuri koskaan. Ja mua oikeasti pelottaa lääkkeellinen niin paljon että öisin en saa nukuttua, tuntuu että happi loppuu, oksettaa sekä sydän hakkaa. Jatkuu...
Kommentit (2)
Onko raskauden kesto varma? Jos sikiö on nuorempi kuin luullaan niin kannattaisiko odottaa vaikka viikko ja ultrata uudestaan ennen lääkkeellistä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 01:58"]Mulla on siis todettu varhainen KM kun mitään sydänääniä ei kuulunut ultrassa. sovittiin lääkärin kanssa että odotetaan jos tulis itsekseen pois muutaman päivän sisällä, ei ole tullut :(
Nyt joudun siis tyhjentämään kohdun lääkkeillä tai kaavinnalla, jälkimmäistä vaan ei tehdä enää juuri koskaan. Ja mua oikeasti pelottaa lääkkeellinen niin paljon että öisin en saa nukuttua, tuntuu että happi loppuu, oksettaa sekä sydän hakkaa. Jatkuu...
[/quote]
Ja siksi koska mulle on aikoinaan tehty 2 lääkkeellistä keskeytystä. molemmissa olen ollut niin kipeä, että taju on meinannut lähteä ja olen aina tarvinnut 4 kipupiikkiä! Yksin olen vessassa maannut ja toivonut kuolemaa ja pelännyt etten kuolekkaan vaan kärsin. Ensimmäisessä vuodot myös jatkuivat 8vkoa. Ja toinen epäonnistui, tuli tosi paha kohtutulehdus ja jouduin kaavintaan. Mulle on oikeasti jääny tosi pahat traumat noista, onkohan pienintäkään mahdollisuutta että pääsisin kaavintaan suoraan?