Uskallankohan ottaa ripsienpidennyksen vain 2vrk ennen häitä?
Mulla ei aiemmin oo ollut ripsienpidennyksiä ja nyt häiden vuoksi ne haluaisin. Nyt kuitenkin jännittää, josko saankin jonkun hemmetin allergisen reaktion niistä ja sitten on hääpäivä pilalla.
Onko jotain vaihtoehtoja ripsienpidennykselle? Onko kestoripsien laitto yhtä ärhäkkä juttu kuin ripsienpidennys?
Oon joskus laittanut ihan vaan Seppälän tekoripset silmiin, eikä siitä liimasta ainakaan reaktioita tullut.. En viittis ottaa riskejä, mutta varasin jo ton ajan ja mietin aikaistanko..
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:03"]
Uskalat hyvin ottaa. Jos otat 2 päivää ennen häitä, ripsipidennykset ovat silloin vielä hyvät ja ne näyttävät kauniilta. Viikkoa ennen en suosittele, koska silloin ne saattava olla jo huonossa kunnossa (riippuu laittajasta). Valokuvissa näytät joka tapauksessa paljon kauniimmalta ripsipidennyksillä, kuin pelkällä ripsarilla. Joku täällä suostteli ripsipermanenttia, älä missään tapauksessa sitä ota! Itse otin yhden kerran ja tulos oli ihan järkyttävä. Kauniit pitkät ripseni oli taivutettu liian pienelle eli ne näyttivät ihan lyhyiltä, edes ripsiväri ei pelastanut. Ripset olivat kuukauden päivät ihan kamalat.
[/quote]
Ei kai se ripsipermanentin vika ole, jos olet käynyt ala-arvoisella kosmetologilla!
Minä olen käynyt ripsipermanentissa laadukkaalla kosmetologilla jo vuosikaudet ja aina on tulos ollut loistava!
Aivan samoin joku ala-arvoinen kosmetologi voi vaikka tuhota näkökykysi noilla ripsienpidennyksillä, jollei tiedä mitä tekee. Itse asiassa silmälääkärit ovat näistä ripsienpidennysten aiheuttamista silmätuhoista kertoneet julkisuudessakin.
Jokainen laadukas kosmetologi osaa valita ripsipermanenttiin ripsien pituuden mukaiset rullat.
Jos menet kampaajalle ottamaan permanentin ja pyydät pehmennystä eli harvaa kiharaa suurilla rullilla ja kampaaja tekeekin sinulle pikkurullilla afron, niin onko se permanentin vika?
Ei ole, vaan ammattitaidottoman kampaajan vika!
Ripsipermanentti laatukosmetologilla on ehdottomasti paras valinta. Ja jälki on ihan eri luokkaa kuin noilla tekoripsillä!
Taidan jättää koko ripsijutun pois. Lukenut niin paljon huonoja kokemuksia ja oon ite kärsinyt silmätulehduksista yms aika usein. Käyn laittaa ton permanentin ja lisään muutamia tupsuja. Minimoidaan riskit ja rahaakin säästyy. :) Kiitos avusta kaikille! t. ap
Rripsienpidennykset ovat kyllä niin wt että huhhuh. Tulee mieleen likainen huora kun näkee naisella sellaiset. M20
Mulle ei ihan aukea nämä kahden päivän suihkukiellot :O! Itse olen suihkuttelematta silmiä sen päivän illan kun ripset on huollettu, muuten käyn suihkussa joka päivä.
Taitaa olla yhtämonta ohjetta kuintekijääkin. Itselläni on ollut ripsipidennyset nyt vajaan vuoden. Kerran kuussa huolletaan. Vältän hankaamasta silmiä suihkussa käydessä tai naamaa pestessä. En käytä muuta silmämeikkiä joten senkään poisottamisessa ei ripsiä pääse tippumaan.
Tietysti varmasti yksilöllistä tuo ripsien pysyminen ja millainen poropeukalo niitä on ollut laittamassa.
Itselläni on JOSKUS aristanut silmiä juuri ripsihuollon jälkeen mutta mennyt muutamassa tunnissa ohi. Muuten ripset pysyneet neljä viikkoa loistavasti ja on vaan NIIIIIIN helpot. Hiukan ripsikampaa aamuisin ja se on siinä, ei tarvitse tuhlata aikaa peilin edessä tai varoa vesisateella tai lumituiskussa että ripsarit leviää poskille. Look on aina huoliteltu ja siisti.
Ei ole huomauteltu ripsistä sen kummemmin. Suurin osa ihmisistä ei edes tiedä että minulla on ripsipidennys.
Mikset ap ota nyt jo noita pidennyksiä ja katso miltä tuntuu. Ehdit vaihtamaan tekijääkin vielä jollei tunnu hyviltä ripset. Ammattilainen näkee minkälaiset ja pituiset ripset sinulle sopii.
Hei! Jos olet huolissasi mahdollisesta allergisesta reaktiosta, asiaa voi testata vaikka viikkoa aiemmin kokeilemalla paria lyhyttä, huomaamatonta ripsikuitua silmien ulkonurkissa. Mikäli allerginen reaktio tulee, jo pieni määrä riittää aiheuttamaan sen, mutta silmät ehtisivät kyllä liimanpoiston myötä palautua ennen hääpäivääsi. Ammattimainen ripsiteknikko tekee allergiatestin kyllä ilmaiseksi tai hyvin pienellä korvauksella, kun vain selität tilanteesi hänelle:)
Ja mitä tulee näihin epäluonnollisuusväitteisiin, juuri volyymiripset ovat ohuutensa vuoksi ne luonnollisimmat. Pituutta ja kaarevuutta löytyy paljon eri vaihtoehtoja, joten jokaiseen makuun on kyllä jotakin:)