Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallankohan ottaa ripsienpidennyksen vain 2vrk ennen häitä?

Vierailija
12.02.2015 |

Mulla ei aiemmin oo ollut ripsienpidennyksiä ja nyt häiden vuoksi ne haluaisin. Nyt kuitenkin jännittää, josko saankin jonkun hemmetin allergisen reaktion niistä ja sitten on hääpäivä pilalla. 

Onko jotain vaihtoehtoja ripsienpidennykselle? Onko kestoripsien laitto yhtä ärhäkkä juttu kuin ripsienpidennys? 

Oon joskus laittanut ihan vaan Seppälän tekoripset silmiin, eikä siitä liimasta ainakaan reaktioita tullut.. En viittis ottaa riskejä, mutta varasin jo ton ajan ja mietin aikaistanko.. 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä ottaisi. Mulle tuli äskettäin silmätulehdus ripsien värjäyksen jälkeen.

Vierailija
2/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat näyttää luonnottomalta hääkuvassasi, jota katsellaan vielä vuosikymmenien päästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoripsien liima on täysin eri asia kuin ripsipidennyksissä käytettävä liima. Itse sinun tilanteessasi en välttämättä uskaltaisi ottaa riskiä, koska vaikket saisi allergista reaktiotakaan, on mahdollista että silmät esim. punottavat 2-3 pv juurikin sen vahvan liiman takia. Osta laadukkaat tekoripset ja yhdistä se ammattimaisesti tehtyyn meikkiin, niin lopputulos on varmasti upea ilman ripsienpidennyksiäkin! Kannattaa myös sijoittaa laadukkaaseen ripsiliimaan, niin ei ripset irtoile pitkin päivää vaan kestävät koko päivän hyvin silmissä yhdellä liimauksella. :)

Vierailija
4/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 04:31"]Miksi haluat näyttää luonnottomalta hääkuvassasi, jota katsellaan vielä vuosikymmenien päästä?
[/quote]

Hyvin tehdyt ripsipidennykset eivät näytä luonnottomalta. Ei ole pakko ottaa sellaisia järjettömän pitkiä volyymiripsiä.

Vierailija
5/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele, itselläni kestu tottus ripsiin se pari päivää.. Eli silmät olivat, tai ne hmm, sanotaanko, et ne silmäluomet tuntuivat aroilta pari päivää. Ei olleet tottuneet kannattelemaan painavia ripsiä.

Vierailija
6/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaista ripsien laittoa vielä parilla päivällä, niin minimoit silmien punotuksen häissäsi. Itselläni meni ekojen ripsien kans just pari päivää, et silmät palautui normaaliksi.

Vierailija
7/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ripsipermanentti!

Ripsipermanentti yhdistettynä ripsien ja kulmien värjäykseen takaa, että näytät hyvältä myös ilman meikkiä.

Ripsipermanentti myös pysyy hyvänä noin 1,5-2 kuukautta, eikä vaadi mitään huoltoa tai uusimista.

Itse olen käynyt ripsipermanentissa jo yli 20 vuoden ajan, enkä vaihtaisi sitä mihinkään.

Ripsipermanentteja tekevät laadukkaat kosmetologit. Kuten esim. tämä vuoden kosmetologiksikin valittu Indigo:

http://www.indigo.fi/

Suosittelen lämpimästi!

Vierailija
8/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ota esimerkiksi viikkoa aikaisemmin? 

Vierailija
9/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata... voi sulhanen juosta karkuun!

Vierailija
10/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tullut kyllä muuta kuin upea look heti ripsienpidennyksen jälkeen :D en ole ennen edes kuullut että silmät olisivat pari päivää arat sen jälkeen. Allerginen reaktio on kuitenkin eri asia koska se ei lähde parin päivän päästä itsestään. Jos jotain kutinaa on niin varaa cetiriziniä kaupasta helpottamaan oloa ja lievittämään reaktiota. Pidemmän päälle ei voi jatkaa noin mutta hääpäivää varten voi vähän keinotella..

Vierailija
11/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele noin lähellä. 

Monella punoittaa silmät liiman ärhäkkyyden takia pari päivää vaikkei allerginen olisikaan. Kun sulla ei ole niitä koskaan ollut, et voi tietää oletko yliherkkä aineille.

Vierailija
12/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan ottanut huomioon että jos ripsienpidennykset otat niin et saa käydä suihkussa tai saunassa (kastella niitä ripsiä) kahteen vuorokauteen? Ja toisekseen jos sulla ei ole niitä aiemmin ollut niin on hyvin mahdollista että ensimmäisenä yönä pyörit ja puolet irtoaa...

Vierailija
13/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälän tekoripsien liima on kymmenen kertaa kesympää tavaraa kuin ripsipidennyksissä käytetty liima. 

Vierailija
14/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda, jollet halua ottaa riskiä että pilaat hääkuvasi.

Vierailija
15/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei aiemmin ole ollut niin en suosittele! Niissä ripsissäkin on paljon eroja, toiset laittavat kauniita ja luonnollisen näköisiä, toisten laittamat taas näyttää siltä kuin hämähäkki olisi kuollut luomelle. Lisäksi laittaminen voi ärsyttää silmiä niin pahasti että hääkuvassa silmät olisivat turvonneet ja punaiset. Etkö ehdi laittaa niitä etukäteen ja käydä huoltamassa ennen häitä?

Vierailija
16/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kävisin ottamassa pari viikkoa ennen häitä ja jos ei tule reaktioita, huollossa juuri ennen häitä.

Vierailija
17/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoripset on helvetin rumia. Kyllä feikin tunnistaa aina.

Vierailija
18/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata noin lähellä häitä ottaa ekaa kertaa. Laita ne kaupan tekoripset! Tai jos jostain saisi mahdollisesti vähän laadukkaampiakin?
Mulla ei ole koskaan tullut ripsipidennyksistä muuta reaktiota kuin vähän silmät vetistelleet hetken laiton jälkeen. Mutta esim kälylleni tuli alaluomiin allerginen reaktio ja ne luomet oli kyllä aika pahat. Punaiset pilkulliset turvonneet..

Vierailija
19/25 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 05:58"]

Ota ripsipermanentti!

Ripsipermanentti yhdistettynä ripsien ja kulmien värjäykseen takaa, että näytät hyvältä myös ilman meikkiä.

Ripsipermanentti myös pysyy hyvänä noin 1,5-2 kuukautta, eikä vaadi mitään huoltoa tai uusimista.

Itse olen käynyt ripsipermanentissa jo yli 20 vuoden ajan, enkä vaihtaisi sitä mihinkään.

Ripsipermanentteja tekevät laadukkaat kosmetologit. Kuten esim. tämä vuoden kosmetologiksikin valittu Indigo:

http://www.indigo.fi/

Suosittelen lämpimästi!

[/quote]

Minäkin ottaisin mieluummin ripsipermiksen. Paljon luonnollisempi ja kauniimpi lopputulos kuin jollain tekoripsillä. Huoleton ja vaivaton, eikä mitään liimoja sun muita allergeenejä.

Omat ripset vain permanentataan kauniiseen yläasentoon, jolloin näyttävät paljon pidemmiltä ja tuuheammilta kuin ennen. Ja lopputulos voi kestää jopa puoli vuotta. Ainakin minulla kesti.

Siihen päälle kun käyttää vielä volyymimaskaraa tavallisen sijasta, niin lopputulos on sama kuin tekoripsillä, mutta omat ripset eivät näytä luonnottomilta eivätkä putoile.

Vierailija
20/25 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskalat hyvin ottaa. Jos otat 2 päivää ennen häitä, ripsipidennykset ovat silloin vielä hyvät ja ne näyttävät kauniilta. Viikkoa ennen en suosittele, koska silloin ne saattava olla jo huonossa kunnossa (riippuu laittajasta). Valokuvissa näytät joka tapauksessa paljon kauniimmalta ripsipidennyksillä, kuin pelkällä ripsarilla. Joku täällä suostteli ripsipermanenttia, älä missään tapauksessa sitä ota! Itse otin yhden kerran ja tulos oli ihan järkyttävä. Kauniit pitkät ripseni oli taivutettu liian pienelle eli ne näyttivät ihan lyhyiltä, edes ripsiväri ei pelastanut. Ripset olivat kuukauden päivät ihan kamalat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan