Voisitko seurustella miehen kanssa, joka:
- on menettänyt luottotietonsa
- hänellä on ainakin neljä lasta kahden naisen kanssa
- ei ole kauhean tunteellinen
-ikävöi ehkä exäänsä?
- Vannoo rakastavansa mua ja seksi on ihan täydellistä, munan pituus yli 20 cm!!!
- Tapaamme vähintään kaksi kertaa viikossa seksin merkeissä ja jotain arkistakin siinä sivussa - vie minua esim Ikeaan jos tarviin jotain jne..
Kommentit (25)
Mutta kun hän on päässyt silti exästään yli ja ollaan oltu yhdessä jo kaksi vuotta! Panee mua aina kun haluan ja käytää mua kaupoissa jne. ap.
No ehkä te ootte vaan ennemmin ystäviä kuin rakastavaisia? Kyllä kahdessa vuodessa pitäs jo olla muuta kuin kauppaan kuskaamista ja panemista.
Mulla on siis maksettu omistusasunto ja tää mies käy antamassa mulle vaan seksiä ja palvelee mua. ei mua haittaa eittei sillä ole luottotietoja eikä se niitä ex-muijiaan tai lapsiaan ees tapaa. Eikö tää oo ihan hyvä diili? Saan mitä haluan, kuten hänkin, kun ei kerran välitä ex-elämästään? Mulla sellaista ei edes ole. ap.
Missä tommosia kultakimpaleita on? Nuo on just ne ominaisuudet mitä oon mieheltä toivonut, jos sää et ota sitä niin minä varaan sen sitte.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:56"]
No ehkä te ootte vaan ennemmin ystäviä kuin rakastavaisia? Kyllä kahdessa vuodessa pitäs jo olla muuta kuin kauppaan kuskaamista ja panemista.
[/quote]
No mitä pitäis olla kahden vuoden jälkeen? ap.
Eiköhän se kuskaa ja pane muitakin. Just sayin'...
No ei varmasti. Rakastaa mua vaan. Ei se halua edes puhua exiensä kanssa ikinä. Tosin kerran sanoi, että viimeisen lapsensa äiti oli hänellä tärkeä. Mutta en usko, että pitää siihen enää yhteyttä, koska hänellä jo uusi perhekin. ap.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 00:03"]
Missä tommosia kultakimpaleita on? Nuo on just ne ominaisuudet mitä oon mieheltä toivonut, jos sää et ota sitä niin minä varaan sen sitte.
[/quote]
Älä yritä! Se on mun!!!! ap.
Mutta meidän seksi on upeaa!! En oo ikinä kokenut mitään näin ihanaa ja ymmärrän kyllä miestäkin vaikakka lapsia ja kaikkea niin ei kaikki aina mee niinkuin pitäisi. Onneksi meille menee!!!! ap.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 00:04"]
Arvostatko itseäsi ?
[/quote]
Olen oppinut arvostamaan. En ole koskaan saanut näin hyvää seksiä!! ap. Ja mies rakastaa mua.
Jos mies on kerran hylätty kahden naisen taholta ja lapsiakaan ei saa nähdä, niin miksi minä en saisi hänen kanssaan harrastaa maailman parasta seksiä? Naisisssahan se vika oli, jos eivät tuon arvoa tajunneet!!ap.
Mies oli kyllä lusimassakin pari viikkoa maksamattomien sakkojen takia, mutta eikös se ole vaan miehekästä?? Ei kaikki nössöt siihen pysty! ap.
Kokoaako se sulle ne Ikean huonekalut? Jos ei, niin turha jätkä :D
Ainakin 4 lasta, et kahdessa vuodessa sitäkään ole saanut selville kuinka monta tarkalleen? Tietääkö mies itsekään?
No en