Alkaako kaupoissa jouluhössötys liian aikaisin?
On ollut jo pari viikkoa marketeissa joulusomistuksia. Suklaata ja glögiä suuret määrät.
Kommentit (8)
Kyllä alkaa. Joulu ei enää tunnu miltään sitten ku se oikeesti on, koska hössötys aikaistuu vuosi vuodelta.
Ei ole pakko lähteä siihen mukaan.
Ihan sama, ostan samat perunat, leivän ja kauramaidon, oli joulu, vappu, juhannus tai mikä vaan.
Kyllä. Vasta viikolla 52 käyn netissä katsomassa luuritarjouksia.
No on ollut kauemmin kun pari viikkoa, ensimmäiset joulusuklaat tuli kauppoihin jo syyskuussa! Aivan liian aikaista! Joulukuussa olisi sopivampi aika aloittaa!!!
Mulle käy tämä malli. Lokakuussa aloitus on ihan fine. Hankin joululahjat niin, että joulukuussa ei tarvitse ostaa enää mitään. Mulla onkin lahjat jo hankittuna nytkin. Ja glögiä juon mielelläni koko syksyn.
Varhainen lahjojen hankinta on sitä perua kun rahaa oli naftisti ja oli pakko hajauttaa ostoja pidemmälle ajalle. Joulukuussa oli sitten rahaa jouluruokiin ilman stressiä. Olen pitänyt tavan, vaikka tuloni ovatkin isommat nykyään.
Joo. On mennyt överiksi. Tip tap tip tap tipe tipe tip tap... Neljä kuukautta fiilistellään.
Kyllä. Oon nyt jo kyllästynyt tähän. Joulukuun alku olisi sopiva aika tähän joulun tuuttaukseen ja vähempikin riittäisi.