Tiedätkö sen tunteen kun yhtäkkiä löydät itsesi suutelemasta kiihkeästi..
Tässä hiljattain seisoskelin kadunkulmassa keskustelemassa erään kurssikaverini kanssa, jonka kanssa olimme kyllä vaihtaneet pitkiä katseita jo vähän aikaa. Mutta mitään aloitetta ei ollut syntynyt, ja välimme olivat täysin asialliset ja keskustelukin arkipäiväistä.
Mutta, yhtäkkiä kesken hänen lauseensa, kuin yhteisestä sopimuksesta, lähetyimme toisiamme, ja suutelimme kiihkeästi. Vaikka hetki sitten kaikki oli vielä täysin asiallista eikä kumpikaan antanut merkkiä tulevasta.
Sitä tunnetta ei voi kovin hyvin kuvailla, mutta siinä sekoittuu järjenvastaisuus, antautuminen, himo, keskinäinen luottamus ja se jokin mikä tulvahtaa alavatsalle ja tuntuu siltä kuin olisi astunut portaissa yhden askelman ohi. :)
huoh <3 <3<3<3
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 22:11"]
Eipä ole selvinpäin tollaista tapahtunut, entisessä elämässä kännissä huomasi kyllä suutelevansa jonkun kanssa ihan yhtäkkiä ja hetkisen kuluttua jonkun toisen kun ei enää muistanut minkä näköinen se eka suutelija edes oli.
[/quote]
No tuo nyt on ihan eri juttu. Ei todellakaan samaa tunnetta umpihuppelissa.
Juu nimenomaan yhtäkkiä vaan löytää itsensä käsi toisen tukassa. Eikä oikein tiedä miten on siihen joutunut...
Voi kun muistaisi. Viime kerrasta liian pitkä aika
Käsittämätöntä. Kun toinen vain katsoo kohti. Se on vain katse. Mutta mun puolesta se voisi yhtä hyvin karjua mulle, että tule tänne ja kosketa mua, suutele mua! Pelkkä hiljainen katse on niin voimakas. Eipä ole neljäänkymmeneen vuoteen mahtunut kuin yksi ihminen, jolla on tuo karjuva katse. Kahdesti se on imaissut mut. Ja oon ollut siitä kyllä aika hämilläni.
Juu---huomasin tämän tunteen...nuori minuun ihastunut mies suuteli minua
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 22:03"]No ei nyt selvin päin ole tapahtunut, huppelissa kylläkin.
[/quote]
Ja huppelissa siis jonkun tietämänsä tyypin kanssa jota kohtaan on aistinut sen vedon, mutta päättänyt olla tekemättä asialle mitään... vielä vain hetkiä ennen kuin se tapahtuu.
Olen ollut kerran elämässäni hyvin lähellä tuota tunnetta. Olimme lähekkäin ja tunsin niin voimakasta vetoa yhtä miestä kohtaan, että pelkäsin hänen kuulevan p...lluni pulssin. Jos mies olisi sillä hetkellä vain hipaissutkin tai katsonut suuntaani, niin se olisi ollut kuin putous avaruuteen.
Voi olla, että kadun vielä vanhana kuolinvuoteellanikin, etten uskaltanut edes yrittää koskettaa häntä. Minä pelkuri. :(
Eipä ole selvinpäin tollaista tapahtunut, entisessä elämässä kännissä huomasi kyllä suutelevansa jonkun kanssa ihan yhtäkkiä ja hetkisen kuluttua jonkun toisen kun ei enää muistanut minkä näköinen se eka suutelija edes oli.