Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko olla polyamorisessa suhteessa?

Vierailija
11.02.2015 |

Siis suhteessa, jossa voi olla monta ihmistä. Itseäni tällainen kiinnostaa. Olisi hienoa, jos olisi sellainen vapaus rakastua, jos oikeita ihmisiä tulee vastaan. Ei olisi mustasukkaisuutta, jos kaikkia kunnioitetaan ja kuunnellaan. Kahden ihmisen välinen suhde voisi ajan mittaan muuttaa muotoaan, eikä esim. seksuaalisen vetovoiman katoaminen tarkoittaisi sitä, että rakkaasta ihmisestä täytyy luopua, kun kaikkien tarpeiden tyydyttäminen ei ole yhden ihmisen varassa. Mielestäni useampaa ihmistä voi rakastaa samaan aikaan. Perheen perustaminenkaan ei olisi yhdestä ihmisestä kiinni. Itse en halua omia biologisia lapsia, mutta mulle olisi ok ja hienoa, jos mahdollinen kumppanini ja rakastamani ihminen voisi perustaa perheen jonkun toisen kanssa ja saada haluamansa. Uskon, että pystyisin hyvin rakastamaan niitä lapsia ja auttamaan kaikenlaisessa.

Ei varmaan toimisi kaikkien kanssa. Uskon, että itse voisin olla tuossa aika tyytyväinen, jos kommunikaatio toimii ja kaikki osapuolet kunnioittavat toisiaan.

Olen muuten ilmeisesti se pahamaineinen biseksuaali, joka ei halua tyytyä yhteen. ;D Koskaan en muuten ole pettänyt ketään. Rehellisyys on tärkeä asia.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En , en halua asua edes mieheni kanssa, saati että pitäis katsella sen böönaakin lisäksi nurkissa.

Vierailija
2/28 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Olen ihan liian mustasukkainen ja omistushaluinen ihminen tuollaiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mikäettei. Itse olen mahdollisimman yksinkertaisen elämän kannalla.

t. tyhmä blondi

Vierailija
4/28 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:38"]

En , en halua asua edes mieheni kanssa, saati että pitäis katsella sen böönaakin lisäksi nurkissa.

[/quote]

Ei olisi pakko asua yhdessä. :) Mäkään en ehkä halua enää asua kenenkään kanssa. Ei kaikkien olisi pakko asua missään hippikommuunissa.

ap

Vierailija
5/28 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voisi. Olen romanttinen hömppä, ja rakastun harvoin mutta tosissani, ja haluan pitää puolisoni pelkästään itselläni. 

Vierailija
6/28 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:38"]

[/quote]

Ei olisi pakko asua yhdessä. :) Mäkään en ehkä halua enää asua kenenkään kanssa. Ei kaikkien olisi pakko asua missään hippikommuunissa.

ap
[/quote] no joo, totta . Mutta en silti. Tahdo olla ainoa ja paras

Vierailija
7/28 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä voisin. Nykyisessä miehessä on huomattavia hyviä puolia, mutta on myös kohtia, joissa toinen voisi häntnä täydentää.  en ole mustasukkaista tyyppiä. Toisaalta Jos miehistä aiheutuva vaiva kaksinkertaistuisi miesten määrän mukana, se ehkä ei olisi vaivn väästi.

Vierailija
8/28 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:39"]

En voisi. Olen ihan liian mustasukkainen ja omistushaluinen ihminen tuollaiseen.

[/quote]

Mä olin nuorempana todella mustasukkainen aina suhteessa ollessani. Se oli hirveää. Silloin ei olisi voinut edes kuvitella. Nut musta on tullut jotenkin paljon rennompi. Mutta mä ymmärrän hyvin, millaista mustasukkaisuus on.

ap

Vierailija
9/28 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kunhan olisin suhteen ainoa nainen. 

Vierailija
10/28 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:42"]

Mä en voisi. Olen romanttinen hömppä, ja rakastun harvoin mutta tosissani, ja haluan pitää puolisoni pelkästään itselläni. 

[/quote]

Mä ajattelen, että tavallaan jos tuo toimisi oikein, kukaan ei veisi toisilta mitään. Kahden ihmisen välinen suhde on aina ainutlaatuinen. Kenenkään muun kanssa ei voi olla samanlaista. :)

ap

Vierailija
11/28 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mä olin nuorempana todella mustasukkainen aina suhteessa ollessani. Se oli hirveää. Silloin ei olisi voinut edes kuvitella. Nut musta on tullut jotenkin paljon rennompi. Mutta mä ymmärrän hyvin, millaista mustasukkaisuus on.

ap

[/quote]

Mä olen 42, enkä tarkoita mustasukkaisuudella nyt mitään kyttäämistä ja kyläilyjen kellottamisia tms. vaan sitä että ajatus siitä että joku toinen koskisi mun mieheeni samalla tavoin kuin minä, on suorastaan sietämätön. En myöskään halua että minua joku muu kuin mieheni klähmisi.

Vierailija
12/28 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:44"]

Joo. Kunhan olisin suhteen ainoa nainen. 

[/quote]juu, tää toimisi hyvin mullekin! Tahtoisin vielä toisen lapsen ja parempaa seksiä, niin ehkä se toinen mies voisi nämä tarjota, aviomieheni kanssa keskityttäisiin sitten siihen perhe-elämäpuoleen..

Vierailija
13/28 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä voisin. Nykyisessä miehessä on huomattavia hyviä puolia, mutta on myös kohtia, joissa toinen voisi häntnä täydentää.  en ole mustasukkaista tyyppiä. Toisaalta Jos miehistä aiheutuva vaiva kaksinkertaistuisi miesten määrän mukana, se ehkä ei olisi vaivn väästi.

[/quote]

Onhan suhteissa tosiaan tekemistä. :D Toimiva kommikaatio olisi tosiaan varmaan tosi tärkeä juttu. Pitäisi ilmaista itseään aika suoraan ja kertoa, mitä tahtoo. Musta tuntuu, että suurin osa suhteiden konflikteista johtuu siitä, ettei puhuta tarpeeksi suoraan tai ajatella asioita toisen kantilta.

ap

Vierailija
14/28 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:47"]

[/quote]

ap

[/quote]

Mä olen 42, enkä tarkoita mustasukkaisuudella nyt mitään kyttäämistä ja kyläilyjen kellottamisia tms. vaan sitä että ajatus siitä että joku toinen koskisi mun mieheeni samalla tavoin kuin minä, on suorastaan sietämätön. En myöskään halua että minua joku muu kuin mieheni klähmisi.

[/quote]

Kaikilla on oma tapansa rakastaa. :)

ap

Vierailija
15/28 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tullut miinuspeukkuja. :)

ap

Vierailija
16/28 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Mielestäni parisuhde on kahden ihmisen välinen sitoutunut suhde. En kaipaan kolmansia (jne.) pyöriä. Suhteet ovat muutenkin vaikeita ja ristiriitaisia, ilman että pitäisi sopeutua ylimääräisiin säätöihin. Ei ole mua varten. Nou thänks!

Vierailija
17/28 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sharing is caring, eli kyllä voisin ihan hyvin.

Vierailija
18/28 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei silloin rakastaisi ketään oikeasti, vaan kaikki tyypit olisivat vaan jotain hyödykkeitä. Eli ehdoton no no!

Taustalla ollut vaikeus päättää kumman miehen ottaisin, mutta parempi valita se parempi kuin jakaa itseään kaikille!

Vierailija
19/28 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jos löytäisin perheeseemme toisen vaimon jota sekä minä että mieheni rakastaisimme.

Vierailija
20/28 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suoralta kädeltä sanoisi että ei olisi mun juttuni, mutta äkkiseltään tuntuisi aika työläältä. Pidän yksinkertaisempana ajatusta avoimesta suhteesta - rakastan vain miestäni mutta voimme toisinaan tehdä luvalla syrjähyppyjä. Tiedostan kyllä näiden kahden olevan ihan eri asioita, mutta jos noista pitäisi valita niin ottaisin mieluummin rusinat pullasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän