Bi-seksuaalisuus on vale
Useat (tosin vaietut) tutkimukset osoittavat, että ihminen on ainoastaan joko hetero- tai homoseksuaalinen. Ei ole mitään välimuotoja. Bi-seksuaalisuus on homojen (ja lesbojen) tapa kiertää homoutensa. Seurustelu vastakkaisen sukupuolen kanssa on varsinkin korkeammassa asemassa oleville usein kulissiliitto
Muutenkaan marginaali ilmiöitä ei tulisi turhaan suosia ja nostaa jalustalle, kuten nykyisessä kulttuurimarxilaisessa ilmapiirissä tehdään, siitä syystä, että ne ovat marginaaleja syystä. Homot ovat mm. keskimääräistä alttiimpia materialismille ja näin ollen helpommin vaikka lahjottavissa. Korkeissa asemissa ollessaan he eivät välttämättä toimi tavalla, joka olisi enemmistön parhaaksi, koska heidän elämänkatsomuksensa on erilainen.
Ei heitä tosin syrjiä ja eristämäänkään pidä, vaan heille tulisi tarjota apua. että he pystyisivät viettämään mahdollisimman luonnonmukaista elämää.
Vielä 80-luvun alkupuolella Suomessa toimittiin näin.
Kommentit (13)
Joo niin on, en ikinä voisi rakastua tai kiihottua naisesta, oon 100% homo.
Jännästi mä vaan silti pystyn solmimaan romanttisia ja seksintäyteisiä suhteita kummankin sukupuolen edustajien kanssa vastoin sinun teoriaasi. Miespuolista eksääni rakastin ja halusin valtavasti, kuten tällä hetkellä rakastan ja haluan tyttöystävääni. Olenkohan siis lesbo vai hetero?
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:10"]
[/quote]
Miten joku voi olla 100 % homo kun kuulemma kukaan ei ole 100 % hetero? Minä luulin olevani hetero mutta täältä olen lukenut etten voi olla joten mikähän minä olen?
Katsoiko Ap äsken Doc. Martinia telkasta? :D
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:21"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:10"]
[/quote]
Miten joku voi olla 100 % homo kun kuulemma kukaan ei ole 100 % hetero? Minä luulin olevani hetero mutta täältä olen lukenut etten voi olla joten mikähän minä olen?
[/quote]
Mutta koska ap juuri sanoi ettei ole olemassa bi-seksuaalisuutta niin sun on nyt valittava, ootko täysin homo vai hetero. Tässä ei ole vaihtoehtoja!
Mielenkiintoista. Mä oon itse hetero, joka on nyt kolmikymppisenä yhtäkkiä ihastunutkin samaan sukupuoleen. Kiellänkö mä itseltäni nyt heterouden vai mitä tämä on?
AP: Annatko viitetiedot niihin vertaisarvioituihin tieteellisiin tutkimuksiin, jotka todistavat väitteesi?
Ai ei ole vai?
No ei yllätä.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:27"]Mielenkiintoista. Mä oon itse hetero, joka on nyt kolmikymppisenä yhtäkkiä ihastunutkin samaan sukupuoleen. Kiellänkö mä itseltäni nyt heterouden vai mitä tämä on?
[/quote]jos kerta olet tykästynyt samaan sukupuoleen, niin et kyllä taida olla hetero.
Ei se kyllä mitään hyvää tee normaalia yhteiskuntaa ajatellen, että joka paikassa toitotetaan jopa lapsille "homous on normaalia, jopa suotavaa". Todennäköisesti mamutuksen, homotuksen ja tahallisen velkaannuttamisen tarkoituksena tietyille tahoille on lietsoa sekasortoa ja rikkoa kansalaisten yhtenäisyys, jotta kansallisvaltiot on sitten helpompi pienen ylikansallisen sisäpiirin kaapata haltuunsa. Seurauksena siitä on vapauden menetys ja orjuus.
Toisen maailmansodan aikana Saksa taisteli tätä tiettyyn uskontokuntaan kuuluvaa isänmaatonta "klikkiä" vastaan ja hävisi sodan -> nyt maa on täynnä mamuja, kuten koko Eurooppa.
Suomessa tilanne ei vielä ole niin paha kuin länsinaapurissa ja Keski-Euroopassa, mutta pahalta näyttää, eu on yhtenäistämässä mamutus politiikkaa, joka samaa kansojen siirtoa mitä Stalin harjoitti Neuvostoliitossa. Sen seurauksena Suomikin hukkuu lähitulevaisuudessa 3. maailman mamuihin, jos ei muutosta tapahdu nopeasti, muuten on tulevaisuudessa tiedossa kansanmurhia ja muuta mukavaa.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:33"]
AP: Annatko viitetiedot niihin vertaisarvioituihin tieteellisiin tutkimuksiin, jotka todistavat väitteesi?
Ai ei ole vai?
No ei yllätä.
[/quote]
No kun niistä vaietaan, koska kulttuurimarxistinen yliopistoeliitti mafian lailla sanelee sallitut tulokset.
Eikö tuo nyt ole päivänselvää?
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:27"]Mielenkiintoista. Mä oon itse hetero, joka on nyt kolmikymppisenä yhtäkkiä ihastunutkin samaan sukupuoleen. Kiellänkö mä itseltäni nyt heterouden vai mitä tämä on?
[/quote]
Ei kun olet koko ikäs kieltänyt homoutesi.
Kiinnostaisi siis tietää, että keitä kaikkia itseni lisäksi olen vuosien aikana pettänyt, kun aikuisikänäni olen ollut kahdessa pitkässä heterosuhteessa ja kahdessa pitkässä lesbosuhteessa. Jollen ole bi-seksuaali niin kumpi olen?