Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerimmät tekosyyt kieltäytyä rokotteesta?

Vierailija
20.11.2021 |

Aloitetaan vaikka tästä:

Lääketeollisuus saa tuoetehityksestään ja valmistuksesta rahaa.

Jo vain! Kondominvalmistajatkin saa tuotteistaan rahaa- siksipä kaikkien kannattaa aina laittaa paljaaltaan!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen uskonpiikki mistä sopparit mustattu vuoteen 2076 tosiaan on järkevää ottaa, vaikka 8 kertaa. Tiedä vaikka tekisi vapaaksi!

Ehkä vapaaksi maallisista murheista 🙈

Kuinkas jos on saanut vauvasta lähtien kaikki rokotteet ja ottanut aikuisena tarvimansa rokotteet? Mistä olisi pitänyt vapautua? Onko tämä jokin hihhulijuttu, jossa temmataan taivaaseen?

Vierailija
22/35 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko te luitte iltalehden uutisen?

Lääkejätit ei suostu paljastamaan koronarokotteen sisältöä ja tekotapaa who:lle.

Who haluaisi kopioida rokotteen että he jakaisivat niitä sitten köyhiin maihin.

Miksi lääkejätit eivät paljasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kondomivalmistajaa on haastettu oikeuteen sen vuoksi, ettei tuote tee luvattua asiaa tai on käyttäjälleen hengenvaarallinen?

No, varmasti osa on saanut allergisia reaktioita kondomista ja osalla on kondomi hajonnut. Noista ei ole vain mitenkään mediaseksikästä mesota. Anafylaksiassa voi lähteä henki ja ihminen voi saada anafylaksian ensimmäisellä kondominkäyttökerrallaan.

Vierailija
24/35 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Mulla on suonikohjuja ja pelkään veritulppaa.”

Pilkkaat siis myös ihmisiä, joilla on kenties veritulppia aiheuttava perinnöllinen sairaus?

Wau, kuulutpa tosiaan sille "hyvälle" puolelle. Kenenkään ei tarvitse kuolla veritulppaan kaltaistesi takia.

Vierailija
25/35 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkejätit ei suostu paljastamaan koronarokotteen sisältöä ja tekotapaa who:lle.

Lue Hesarin juttu rokotteen valmistamisesta. Maailmalla ei ole yksinkertaisesti tehdaskapasiteettia noihin. En minäkään haluaisi, että tuotteeni maine pilattaisiin kopiolla. Kun patentti menee umpeen niin sitten voivat yrittää tehdä samanlaista.

Vierailija
26/35 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Mulla on suonikohjuja ja pelkään veritulppaa.”

Pilkkaat siis myös ihmisiä, joilla on kenties veritulppia aiheuttava perinnöllinen sairaus?

Wau, kuulutpa tosiaan sille "hyvälle" puolelle. Kenenkään ei tarvitse kuolla veritulppaan kaltaistesi takia.

Yleensä heillä on jo veritulppaa ehkäisevä lääkitys käytössä. Ei tässä ole pilkattu kenenkään oikeaa sairautta.

Vierailija
27/35 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue Hesarin juttu rokotteen valmistamisesta. Maailmalla ei ole yksinkertaisesti tehdaskapasiteettia noihin. En minäkään haluaisi, että tuotteeni maine pilattaisiin kopiolla. Kun patentti menee umpeen niin sitten voivat yrittää tehdä samanlaista.

Miksi hesari ei sitten kerro who:lle kuinka se rokote valmistetaan?

Vierailija
28/35 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja syödäkään ei kannata mitään, kun elintarvikejätit hyötyvät liikaa. Älkääkä vain menkö kaljalle, se vasta tuottaakin voittoa kaljatehtaille !

Tämän takia ostankin vain raaka-aineita, ja jätän einekset kauppaan.

Jokuhan nekin sinne toimittaa.

Kannattaa myös jättää se kosmetikka, parranajo ja hiusten leikkauttaminen ja laittaminen siksi, että siinäkin joku tienaa. Ja tietenkään ei kannata hankkia syömäastioita vaan vuolla puusta lautaset ja lusikat.

Tienaaminen ei ole se ongelma. Tienaaminen ihmisten hengen ja hyvinvoinnin kustannuksella on.

Siispä kielletään alkoholi ja tupakka sekä Veikkaus Suomessa!

Vierailija
29/35 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ap vähän eri asia onko tuote (korona) kehitetty vain siksi, että sillä saa rokotteen kautta rahaa. Eikö sinusta ole moraalisesti väärin kehittää tauti vain sitä varten, että rokotuksesta riippuvaiset maksavat rakettinousun pörssissä?

AstraZenecallahan meni tavallista huonommin ja ainoastaan uusi syöpälääke piristää AstraZebecan kurssia.

Vierailija
30/35 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalapaikkoja riittää minulle. Yhteiskunnassa on vain minä.

Vierailija
31/35 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesarin juttu on käännetty Wall Street Journalin jutusta. Miksei WHO:ssa kukaan osaa lukea englanninkielistä artikkelia, jossa ovat yksityiskohtaiset kuvitukset?

Vierailija
32/35 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuplatohtori ja maksanut veroillani oman tehohoitoni.

Vierailija
33/35 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesarin juttu on käännetty Wall Street Journalin jutusta. Miksei WHO:ssa kukaan osaa lukea englanninkielistä artikkelia, jossa ovat yksityiskohtaiset kuvitukset?

Miksi rokotevalmistajat ei kerro who:lle rokotteen reseptiä?

Vierailija
34/35 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä minäminät!

Vierailija
35/35 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuplatohtori ja maksanut veroillani oman tehohoitoni.

Yleensä tuplatohtorit ovat pitkälti nimenomaan muiden maksamien verojen ansiosta saaneet mahdollisuudet tutkintoihinsa. Esimerkiksi erikoislääkäri on vasta 40-vuotiaana nettomaksaja eikä ole yleensä tuplatohtori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi