Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jouduin sokeskukseen..

Vierailija
11.02.2015 |

Jouduin soittamaan tänään hätäkeskukseen, kun takanani oleva auto ei meinannut pysyä tiellä vaan siirtyi välillä vastaantulevien kaistalle. Auto lähti ohittamaan todella holtittomasti ohituskaistan alkaessa, jolloin päätin soittaa hätäkeskukseen. Kerroin puhelimeen tarkat tiedot ja seurailin autoa vähän matkan päästä noin 35 kilometrin ajan. Mietin pari kertaa soittavani sinne uudestaan, että missä ihmeessä poliisit ovat?Kuskin ajo oli todella pelottavaa katseltavaa, edessä oleva autokin pysähtyi linja-autopysäkille ja vastaantulevat joutuivat väistämään autoa.

Ennen puhelun lopettamista minua pyydettiin soittamaan, jos auto kääntyy pois tältä kyseiseltä tieltä. Auto sattuikin kääntymään samaan paikkaan minne olin itse menossa, soitin uudestaan hätäkeskukseen ja ilmoitin, että missä päin auto menee ja kysyin kuinka pitkälle minun kannattaa seurata autoa. Puhelimessa oli eri tyyppi ja vastaukseksi sain tylyn "Huolehdi vaan omista ajoistasi ja anna auton mennä" siis täh?! Sain sönkättyä puhelimeen jotain epämääräistä, lopetin puhelun ja ajoin suoraan kotiin.

Mulla jäi vähän paska maku suuhun, kun tuntui etteivät uskoneet minun olleen tosissani? Muutenkin vähän arkailutti soittaa ja sitten sanottiin noin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho mikä typo otsikossa! Jouduin soittamaan hätäkeskukseen piti olla. Anteeksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla