Tosi tyhmä kysymys pyykinpesusta! Auttakaahan mammat!
Olen aina käyttänyt jauhemaisia pyykinpesuaineita. Nyt ostin nestemäistä mutten tiedä mihin rööriin se laitetaan koneeseen? En tiedä missä on mun pyykinpesukoneen käyttöohjeet ja ajattelin helpommaksi kysyä teiltä kun alkaa kaivaa niitä ja etsiä tietoa, te kuitenkin tiedätte. Millainen symboli siinä kolossa on?
Kommentit (16)
No ihan siihen samaan kuin se jauhekkin.
Siihen samaan kuin se jauhekin. Tai sitten pesupallossa suoraan rumpuun.
Laita peupallossa suoraan sinne pyykin joukkoon.
Riippuu koneesta. Meillä laitetaan ihan samaan koteloon kun pulverikin, mutta nestemäiselle tuli oma annostelukotelo, joka laitetaan siihen pesuainekoloon.
En ole ap, mutta en ole koskaan osannut käyttää lokeroita. Laitan kaikki tökötit vaatteiden pälle.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:25"]En ole ap, mutta en ole koskaan osannut käyttää lokeroita. Laitan kaikki tökötit vaatteiden pälle.
[/quote]
Wtf?
Osaatko pukea vaatteet päällesi sentään.
Mulle on opetettu, että pesuaine laitetaan suoraan rumpuun (tai pesupalloon). Muuten koneen letkut vähitellen tukkiutuvat.
Mikä kone? Meidän samsung merkkisessä oma lokero.
Löytyy muuten netistä monet käyttöohjeet..,
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:25"]En ole ap, mutta en ole koskaan osannut käyttää lokeroita. Laitan kaikki tökötit vaatteiden pälle.
[/quote]
Wtf?
Osaatko pukea vaatteet päällesi sentään.
[/quote]
Mihin niitä lokeroita tarvii edes, kun voi laittaa aineet suoraan koneeseen? Huuhteluainetta en käytä.
Laitetaanko se pesuaine vaatteen sisään?
Se pesuaine pitää laittaa pesupalloon (täyskoneelliselle 50 ml) ja pyykin päälle. Vaikka sun koneessa olisi oma lokero nestemäisen annostelulle, et menetä mitään jos laitat aina suoraan rumpuun. Putket ei tukkeudu.
Mä laitan vaatteiden päälle, mutta voiskohan joskus tulla vaalea läikkä siihen kohtaan.
No vittu samaan reikään se tulee kun jauhekin.