Saiko Joe katalysaattorin?
Eräällä valtion päämiehellä on kuulemma vaikeuksia pitää pakokaasuja sisällään ja kuninkaallisetkaan eivät ole tältä säästyneet. Hänelle tehtiin operaatio, mutta mitä hänelle tehtiin? Asennettiinko sinne kolmitoimikatalysaattori? Pakoputkisto oli hänen omien lausuntojensa mukaan hyvässä kunnossa, kuten pian 58-vuotispäiviään viettävällä miehellä kuuluu ollakin.
Kommentit (13)
Pamperssit kuulemma antoivat. Stefa alkoi vuotamaan.
Ehkä vanha putki ruostui. Tuskin tuolloin on ollut stainlees steel tuotteita. Laittovat uuden.
Älkää viitsikö, jokaiselta on joskus päässyt pieru vahingossa muiden läsnäollessa. Meillä taviksilla ei vain ole ollut kuninkaallista seuraa, joka on juorunnut eteenpäin.
Toivottavasti uusi tulppa pitää ettei valu kurat kalsareihin kuten kävi Paavin tapaamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Älkää viitsikö, jokaiselta on joskus päässyt pieru vahingossa muiden läsnäollessa. Meillä taviksilla ei vain ole ollut kuninkaallista seuraa, joka on juorunnut eteenpäin.
Ei ole. Minä en piere ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti uusi tulppa pitää ettei valu kurat kalsareihin kuten kävi Paavin tapaamisessa.
Kuulostaa vaaralliselta. Kovan paineen alaisena sehän on suorastaan ammus.
Jotain siellä Joen peräputkessa on rassattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa vaaralliselta. Kovan paineen alaisena sehän on suorastaan ammus.
Tai sitten sama tavara tulee ulos yläpäästä. Niin on käynyt jo muutaman kerran.
Onko muut huomanneet, miten kaveria ei meidän lehdistössäkään hehkuteta. Mahtaa ottaa pattiin jenkkien kusetus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Minä en piere ollenkaan.
Minäkään en piere kuninkaallisten seurassa. Ja onpa minulla seurapiirirakkokin.
Nykyään vohkitaan vanhoja katalysaattoreita. Vietiinkö Joelta sellainen?
Vierailija kirjoitti:
Onko muut huomanneet, miten kaveria ei meidän lehdistössäkään hehkuteta. Mahtaa ottaa pattiin jenkkien kusetus.
Hesarikin ihan nolona hiljaa...
up