Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi luulee olevansa poikansa lähiomainen

Vierailija
11.02.2015 |

Ei voi olla totta! Ollaan oltu naimisissa 5v ja toinen lapsi tulossa. Mieheni joutui infektion takia sairaalaan pari vkoa sitten ja parani pian. Anoppini luuli ihan tosissaan että jos jotain muutoksia sattuu miehen voinnissa niin hän on se lähiomainen jolle soitetaan, ei vaimo! Todella uskomatonta. Piti korjata että minä vaimona olen lähiomainen nyt, ei äiti

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:59"]

Tuli ilmi niin että anoppi sanoi "minulle soittavat varmasti sairaalalta jos muutosta voinnissa tulee, minä voin laittaa sinulle vaikka tekstiviestin jos puhelu sieltä tulee". Ap

[/quote]Anopin toiveajattelua. Ei sisimmässään hyväksy että poikansa on aikuinen jolla on oma perhe ja hän ei (enää?) ole poikansa elämän nainen. Tai ihan tietoista puhdasta vallankäyttöä, halusi näyttää sinulle "kaapin paikan".

Jätä omaan arvoonsa.

Vierailija
2/27 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähiomaisena äiti, vaikka olenkin ollut naimisissa kymmenen vuotta. Mies on sellaisessa työssä, ettei voi kesken päivän vastata tai edes vilkaista puhelintaan, joten häntä ei sairaala saisi kiinni. Äitini on taas aina kotona, pystyisi heti lähteä hakemaan lapset kotiin tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli anoppi loukkaantunut, kun minä olinkin se mieheni lähiomainen, eikä hän...

Vierailija
4/27 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä anoppi on poikansa lähiomainen.

Sairaalaan ilmoitetaan lähiN omainen, erikseen. 

Vierailija
5/27 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa ja säälittää yhtä aikaa tuo anoppinen, joka oikeesti luulee että asia olis menny noin. "Mutta sehän on minun poika!"

Vierailija
6/27 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin perus anoppia, että.. Ei millään haluaisi luopua pikkupojastaan toisen naisen hyväksi, olkoonkin, että tämä nainen on pojan sydämen valittu.

Ehdotan, että tainnutat sen ja myyt postimyyntimorsiona Mongoliaan.

Vierailija
7/27 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 16:25"]

Mulla on lähiomaisena äiti, vaikka olenkin ollut naimisissa kymmenen vuotta. Mies on sellaisessa työssä, ettei voi kesken päivän vastata tai edes vilkaista puhelintaan, joten häntä ei sairaala saisi kiinni. Äitini on taas aina kotona, pystyisi heti lähteä hakemaan lapset kotiin tms.

[/quote]Tuollaisessa tilanteessa se on järkevä kun siihen on hyvä käytännön syy.

Vierailija
8/27 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se, että olet vaimo tee sinusta lähintä omaista vaan se kenet miehesi on määritellyt sairaalan tietoihin lähiomaisekseen. Olen naimisissa mieheni kanssa ja minulla on yhä äiti lähiomaisena.

Vierailija
9/27 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 16:29"]

Naurattaa ja säälittää yhtä aikaa tuo anoppinen, joka oikeesti luulee että asia olis menny noin. "Mutta sehän on minun poika!"

[/quote]Just noin! Noitahan on. ja joissain surullisissa trapauksissa se aikuinen parisuhteessa/perheellinen poika on samaa mieltä äityliininsä kanssa :(

Vierailija
10/27 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saattaa miehellä lähiomainen ollakkin äitinsä. Eipä tuo taida tietää itekkään. Mulla on mies kun joskus tuli tilanne missä se piti ilmottaa.

Vierailija
11/27 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 16:33"]

Ei se, että olet vaimo tee sinusta lähintä omaista vaan se kenet miehesi on määritellyt sairaalan tietoihin lähiomaisekseen. Olen naimisissa mieheni kanssa ja minulla on yhä äiti lähiomaisena.

[/quote]

Tästä tuli exän kanssa riitaakin. Ilmoitin seitsemän yhdessäolovuoden jälkeen haluavani olla se, jolle onnettomuuden sattuessa soitetaan tai tullaan kertomaan. Ei suostunut. Avoliitossa siiaäs oltiin. Eli olisi kuullut miehen isältä vasta, jos jotain olisi sattunut ja senkin vain jos olisi tajunnut ilmoittaa. No, erottiin sitten.

Monella myös se vanhempi on lähimpänä omaisena ihan siksi, että ei ole tullut sairaalassa käytyä ja tietoja päiviteltyä.

Vierailija
12/27 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se muutos tulla parempaankin... Kyllä muokin ärsyttäisi anopilta toillanen: miehesi ja lastesi isä(?) on kuolemaisillaan, laitan sulle tekstarin jos muistan...

Vierailija
13/27 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja miehensähän ovat nimenneet toisensa lähimmiksi omaisiksi. Ilmeisesti nyt oli kyse anopin asenteesta että tottakai hän on miniäänsä edellä ja suvaitsee laittaa tekstiviestin kun itse on saanut puhelun sairaalasta. Asennevammasta siis.[/quote]

Vierailija
14/27 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 16:38"]

[/quote]

Tästä tuli exän kanssa riitaakin. Ilmoitin seitsemän yhdessäolovuoden jälkeen haluavani olla se, jolle onnettomuuden sattuessa soitetaan tai tullaan kertomaan. Ei suostunut. Avoliitossa siiaäs oltiin. Eli olisi kuullut miehen isältä vasta, jos jotain olisi sattunut ja senkin vain jos olisi tajunnut ilmoittaa. No, erottiin sitten.

Monella myös se vanhempi on lähimpänä omaisena ihan siksi, että ei ole tullut sairaalassa käytyä ja tietoja päiviteltyä.

[/quote]

Ei siis sentään tuon takia erottu.

Vierailija
15/27 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei ollut edes ainoa esimerkki, kun vastaavaa on ollut ennenkin. Esim. oltiin anoppilassa kylässä ja mies pyysi mua laittamaan silmätipat. Otin putkilon käteen ja anoppi ryntäsi, siis ihan oikeasti ryntäsi paikalle, vetäisi tuubin kädestäni ja sanoi että hän kyllä laittaa ne kun on joskus työssäänkin laittanut.

Mun mielestä anoppi ei nimenomaan halua-suostu näkemään että vaikka hän tärkeä onkin, niin hänen poika on aikuinen ja äiti ei ole enää joka asiassa se johon turvaudutaan...! Tämän takia kyläillään yhdessä harvoin anoppilassa, kun on jotenkin vaivaannuttavaa se höösäys miehen ympärillä ja minun sivuuttaminen.

Ap

Vierailija
16/27 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitkohan ap sanoa ihan asiallisesti ja ystävällisesti mutta napakasti että miehesi on aikuinen ja valinnut sinut elämänsä tärkeimmäksi ihmiseksi? Että anoppi on aina tärkeä ja rakas mutta ei saa astua alueelle joka ei enää hänelle kuulu.

Selvästi yrittää hallita sinua/teitä, se voi näyttää viattomalta ja tiedostamattomalta mutta kannattaa pitää pintansa ja olla avoin niin ei tule tukahdutettua katkeruutta eik anna anopille mahdollisuutta muka tajuamattaan toimia noin.

Hän voi loukkaantua ja heittäytyä marttyyriksi ainakin hetkeksi mutta mitä sitten?

Vierailija
17/27 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, no onhan miehesi äiti hänen lähiomaisensa. Se, mitä olette ilmoittaneet sairaalaan, on teidän oma asianne, ei siellä automaattisesti päätellä, että puoliso on se niistä lähiomaisista, jolle soitellaan.

Vierailija
18/27 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 16:52"]

Voi luoja, no onhan miehesi äiti hänen lähiomaisensa. Se, mitä olette ilmoittaneet sairaalaan, on teidän oma asianne, ei siellä automaattisesti päätellä, että puoliso on se niistä lähiomaisista, jolle soitellaan.

[/quote]No kyllä vaan päätellään :) Jos ketään omaista tai yhteyshenkilöä ei ole ilmotettu, kaivetaan joku vaikka poliisin avulla jos ei muuten löydy. Ensisijaisesti toki soitetaan sille joka on lähimmäksi sairaalaan mennessä ilmoitettu mutta ei tosiaan ruveta mitään maistraatteja soittelemaan jos joku nimi on joskus annettu. t. juuri kotiutunut osastonsihteeri

Vierailija
19/27 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo tuli ilmi? Oliskohan kumminkin vaan luullut, että hänelleKIN ilmoitetaan?

Vierailija
20/27 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesparka. Äiti ja vaimo tappelevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan