Miehet! Kiinnostaako teitä oikeasti paljonko nainen painaa?
Esim. jos tapaat muuten silmääsi miellyttävän tapauksen ja ajatusmaailmatkin kohtaa niin kumoutuuko tämä kaikki jos nainen painaakin enemmän kuin kuvittelit.
Kommentit (76)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:42"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:38"]Kiinnostaa. Nainen, joka valehtelee painonsa, valehtelee luultavasti paljon muutakin. [/quote] Minä en kerro painoani, mutta valehtelu ei kuulu tapoihini. Oletuksesi on vähän tyhmä ja yksinkertainen.
[/quote]
Totuuden pimittäminen ei ole yhtään sen parempi kuin valehtelukaan. Tyhmää ja yksinkertaista kuvitellakaan, että painon kertomatta jättäminen saisi sinut vaikuttamaan yhtään sen rehellisemmältä.
[/quote]
Mun mielestä on melkoinen yksinkertaisuuden osoitus aikuiselta ihmiseltä kysyä painoa. Aivan yhdentekevä asia. Se että sinä pidät sitänoin tärkeänä, kertoo kaiken oleellisen sinusta. Onneksi ei tumtunneta.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:51"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:42"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:38"]Kiinnostaa. Nainen, joka valehtelee painonsa, valehtelee luultavasti paljon muutakin. [/quote] Minä en kerro painoani, mutta valehtelu ei kuulu tapoihini. Oletuksesi on vähän tyhmä ja yksinkertainen.
[/quote]
Totuuden pimittäminen ei ole yhtään sen parempi kuin valehtelukaan. Tyhmää ja yksinkertaista kuvitellakaan, että painon kertomatta jättäminen saisi sinut vaikuttamaan yhtään sen rehellisemmältä.
[/quote]
Eri, mutta missäs kohtaa se paino pitäisi kertoa? Huudahtaa heti kun tapaa, vai vasta kun ollaan tgoisen kämpillä? Vai häh?
Olen varmaan paitsiossa, mutta tykkään hoikista ja pitkistä miehistä. Sellainen vähän riutunut boheemi runoilija -look iskee parhaiten. Ei himota mitkään sadan kilon nallekarhut tai salimentulat.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 22:00"]
Olen varmaan paitsiossa, mutta tykkään hoikista ja pitkistä miehistä. Sellainen vähän riutunut boheemi runoilija -look iskee parhaiten. Ei himota mitkään sadan kilon nallekarhut tai salimentulat.
[/quote]
Et ollenkaan, hyvähän se on että kaikille löytyy ottajansa. Ja sama pätee myös miesten suhtautumisessa naisiin, toiset tykkää muhkummasta ja toiset hoikemmasta ja hyvä niin. Siitä olen monen muun kanssa samaa mieltä, että silmillä se miellyttävä paino todetaan eikä puntarilla.
Ei kiinnosta, kunhan ei paina liikaa.
Oletko joku 5 vuotias? Aivoton blondi? Vai ihan vaan aivoton?
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:52"]Oletko joku 5 vuotias? Aivoton blondi? Vai ihan vaan aivoton?
[/quote] veikkaan että kaikki nuo :D
Ei kiinnosta jos muuten on sopiva pakkaus.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:52"]
Oletko joku 5 vuotias? Aivoton blondi? Vai ihan vaan aivoton?
[/quote]
Eikun olen vaan av:n aivopesemä
En osaa yhtään sanoa minkä verran minkäkin mittaisen naisen pitäisi painaa. Silmä paljastaa, jos sitä painoa on liikaa ja naisen ei tarvi olla anorektikko.
Mikä on se paino tai kokoraja jonka jälkeen seksiä ei tipu naiselle? Toki naimisissa olevat saavat aina omalta mieheltään, mutta muissa tapauksissa.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 15:58"]Mikä on se paino tai kokoraja jonka jälkeen seksiä ei tipu naiselle? Toki naimisissa olevat saavat aina omalta mieheltään, mutta muissa tapauksissa.
[/quote]
Riippuu miehestä. Varmasti joku on kovastikin ison tytön perään. Paljon riippuu siitä miten se massa on kehoon jakautunut. Jos kaikki ylimääräinen on mahassa on se tietenkin huonompi, että se on rinnoissa ja pepussa.
Naiselle pituus - 110-120 on sopiva paino joka näyttää hyvältä ja terveeltä 90% naisista. Lihaksikkaay sitten erikseen.
Eikä ole anorektisiä jos ovat kiinteitä eikä laihaläskejä.
Esim tuo 180cm 80kg on jo melko amatsooni ja sopiba paino olisi 65kg tietämillä. Olen kyseisen painoisen ja pituisen naisen tuntenut, eikä ollut anorektinen taikka liian laiha.
Kaikki muut jotka väittää olevansa hoikkia noilla lukemilla elää itsepetoksessa taikka ei tiedä mikä om hoikka.
Nykyään on niin paljon läskejä että pulleakin vpi luulla itseään hoikaksi
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 22:55"]Naiselle pituus - 110-120 on sopiva paino joka näyttää hyvältä ja terveeltä 90% naisista. Lihaksikkaay sitten erikseen.
Eikä ole anorektisiä jos ovat kiinteitä eikä laihaläskejä.
Esim tuo 180cm 80kg on jo melko amatsooni ja sopiba paino olisi 65kg tietämillä. Olen kyseisen painoisen ja pituisen naisen tuntenut, eikä ollut anorektinen taikka liian laiha.
Kaikki muut jotka väittää olevansa hoikkia noilla lukemilla elää itsepetoksessa taikka ei tiedä mikä om hoikka.
Nykyään on niin paljon läskejä että pulleakin vpi luulla itseään hoikaksi
[/quote]
Tai sitten ei. :) minä ainakaan en kuvittele olevani hoikka. Naisellinen kyllä, ja itseeni tyytyväinen. Vaikka painoni onkin n pituus - 100.
Tällaisiakin naisia on joista on mukavaa kun ei ole pieni ja näkymätön. se tuppaa tietyntyyppisiä miehiä ja naisia nähtävästi harmittavan. Ravintolassakin tilaan sitä ruokaa mitä mieli tekee, en aina salaattia. Kauhistus. :D
Raisiossa ei ole keskustaa, se on risteys.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 21:42"]
[/quote]