Miehet! Kiinnostaako teitä oikeasti paljonko nainen painaa?
Esim. jos tapaat muuten silmääsi miellyttävän tapauksen ja ajatusmaailmatkin kohtaa niin kumoutuuko tämä kaikki jos nainen painaakin enemmän kuin kuvittelit.
Kommentit (76)
Ei sillä vaa'an luvulla ole mitään merkitystä, mutta sillä on jos ihminen on ihan selkeästi liian lihava. Emminä osaa selittää miksi, mutta se on vain instana semmoinen reaktio että tuon kanssa ei saman peiton alle tee mieli.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:41"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:38"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:33"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:26"]Kiinnostaa. Yli 50 kiloiseen muijaan en koske. Siiderivalaille löytyy omat ottajansa. [/quote]miltähän näyttäisin 50 kiloisena. Kuolleelta kun pituutta 180 cm. Painan 80 kg ja hoikaksi mua koko ajan sanotaan. Esim. Vyötärö 70 cm.
[/quote]
No huh! Sinulla on vissiin semmoinen kaventava peili sitten... Tuohan on jo ylipainon rajoilla (painoindeksi 25). Itse olen mies, 184/68 (painoindeksi 20) ja minullekin kuittailtiin vähän aikaa sitten sukujuhlissa että olen pyöristynyt kun kaikki suvussa on hoikkia!
[/quote]
Ei tuo ole mies, vaan pulkannaru.
[/quote]
Tämäkö on pulkannaru? http://cdn.kinobody.com/wp-content/uploads/2013/01/IMG_1353.jpg
(kuvassa oleva tyyppi 182 cm / 67 kg)
Tuosta jos paino nousee niin tuloksena on joko lisää läskiä tai sitten semmoiset steroidisonnin lihakset...
[/quote]miten mua ei naisena yhtään kiinnosta tuollainen vartalotyyppi. Vaikka lihaksia niin silti jotenkin niin pieni. Miehessä pitää olla raamiikkuutta. Voisi tuollaisenkin hyväksyä jos luonne mätsäis mut ulkonäkö no no.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:02"]
Ei sillä vaa'an luvulla ole mitään merkitystä, mutta sillä on jos ihminen on ihan selkeästi liian lihava. Emminä osaa selittää miksi, mutta se on vain instana semmoinen reaktio että tuon kanssa ei saman peiton alle tee mieli.
[/quote]
Se on vähän sama kuin joku viiltelisi itseään, eli ei mitenkään viehättävää...
Mun kulta rakastaa mua oikeasti. Painoindeksini oli tavatessamme 20, mutta sanoi, ettei haittaisi vaikka painaisin 90 kg. Silloin tyosin painoindeksi olisi varmaan jotain mitä lie, kun pituus 168? Kuitenkin ihanasti sanottu, ettei tykkää musta kilojeni tähden, vaan ihan muutenkin:)
Ei todellakaan kiinnosta tarkat kilo määrät. Silmällä näkee jos on liikaa omaan makuun.
t:mies
Kyllä haluan että nainen käy vaa'alla joka aamu ja pitää minutkin ajantasalla painostaan.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:33"] [quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:26"]Kiinnostaa. Yli 50 kiloiseen muijaan en koske. Siiderivalaille löytyy omat ottajansa. [/quote]miltähän näyttäisin 50 kiloisena. Kuolleelta kun pituutta 180 cm. Painan 80 kg ja hoikaksi mua koko ajan sanotaan. Esim. Vyötärö 70 cm. [/quote] No huh! Sinulla on vissiin semmoinen kaventava peili sitten... Tuohan on jo ylipainon rajoilla (painoindeksi 25). Itse olen mies, 184/68 (painoindeksi 20) ja minullekin kuittailtiin vähän aikaa sitten sukujuhlissa että olen pyöristynyt kun kaikki suvussa on hoikkia! [/quote]kyllä se mittanauha ihan oikein näyttää. Mikäs sun vyötärönympärys on?
[/quote]
Viimeksi kun mitattiin niin taisi olla 67 cm. Ei ole mittanauhaa että tarkistaisin, mutta farkuissa vyötärö on yleensä 28'' tai 30'' (tosin käytän niissä aina vyötä...)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:33"] [quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:26"]Kiinnostaa. Yli 50 kiloiseen muijaan en koske. Siiderivalaille löytyy omat ottajansa. [/quote]miltähän näyttäisin 50 kiloisena. Kuolleelta kun pituutta 180 cm. Painan 80 kg ja hoikaksi mua koko ajan sanotaan. Esim. Vyötärö 70 cm. [/quote] No huh! Sinulla on vissiin semmoinen kaventava peili sitten... Tuohan on jo ylipainon rajoilla (painoindeksi 25). Itse olen mies, 184/68 (painoindeksi 20) ja minullekin kuittailtiin vähän aikaa sitten sukujuhlissa että olen pyöristynyt kun kaikki suvussa on hoikkia! [/quote]kyllä se mittanauha ihan oikein näyttää. Mikäs sun vyötärönympärys on?
[/quote]
Viimeksi kun mitattiin niin taisi olla 67 cm. Ei ole mittanauhaa että tarkistaisin, mutta farkuissa vyötärö on yleensä 28'' tai 30'' (tosin käytän niissä aina vyötä...)
[/quote]terveydellisessä mielessä ollaan yhtä hyvässä kunnossa vaikka olen ylipainon rajoilla. Olen terveellisesti pyöreä, muotoja löytyy mut onneksi oikeista paikoista. Oletko niitä miehiä kun tykkää vaan tasapaksusta vartalotyypistä?
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 16:42"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 16:31"]Miehet ovat muuten tosi huonoja arvioimaan naisten painoa. Useampikin on veikannut minun painavan 50-55 kg, vaikka todellisuudessa painan n. 63 :D tosin urheilen jonkun verran, eli varsinaista löllöä ei ole. Silti huvittaa ne melkein 15 kiloa alakanttiin olevat arvaukset. [/quote] Arvaukset menee varmasti siksi alakanttiin, koska ei haluta arvioida yli ;-) Vai tykkäisitkö jos sinut arvioitaisi 70-75kg painoiseksi?
[/quote]
Totta varmasti tämäkin :D mutta esimerkiksi nykyinen poikaystäväni vaikutti ihan aidosti järkyttyneeltä kun ensimmäisen kerran nosti minut syliin - oli vissiin ajatellut just että painan jotkut vaivaiset 50 kiloa ja ihmetteli kun en ollutkaan niin kevyt.
Naisen kilot ovat aina Herran loputonta lahjaa..
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:58"] [quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:33"] [quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:26"]Kiinnostaa. Yli 50 kiloiseen muijaan en koske. Siiderivalaille löytyy omat ottajansa. [/quote]miltähän näyttäisin 50 kiloisena. Kuolleelta kun pituutta 180 cm. Painan 80 kg ja hoikaksi mua koko ajan sanotaan. Esim. Vyötärö 70 cm. [/quote] No huh! Sinulla on vissiin semmoinen kaventava peili sitten... Tuohan on jo ylipainon rajoilla (painoindeksi 25). Itse olen mies, 184/68 (painoindeksi 20) ja minullekin kuittailtiin vähän aikaa sitten sukujuhlissa että olen pyöristynyt kun kaikki suvussa on hoikkia! [/quote]kyllä se mittanauha ihan oikein näyttää. Mikäs sun vyötärönympärys on? [/quote] Viimeksi kun mitattiin niin taisi olla 67 cm. Ei ole mittanauhaa että tarkistaisin, mutta farkuissa vyötärö on yleensä 28'' tai 30'' (tosin käytän niissä aina vyötä...) [/quote]terveydellisessä mielessä ollaan yhtä hyvässä kunnossa vaikka olen ylipainon rajoilla. Olen terveellisesti pyöreä, muotoja löytyy mut onneksi oikeista paikoista. Oletko niitä miehiä kun tykkää vaan tasapaksusta vartalotyypistä?
[/quote]
Ei mielellään. Esim. Nicole Kidman on suunnilleen samanmittainen kuin minä, mutta en laske tuota tasapaksuksi: http://www.celebitchy.com/wp-content/uploads/2013/07/FFN_Kidman_Nicole_API_071213_51152711.jpg
Minä muistan, kun ala-asteella jostain syystä oli hirvittävän tärkeää meidän poikien kesken käydä puntarilla aina jos oltiin jossain isommalla ryhmällä, vaikka jonkun luona ja uimahallissa liikuntatunneilla. Helvetti kyllä, mitkä traumat on varmaan sieltäkin jäänyt kun olin niihin aikoihin jonkun verran ylipainoinen. Emminä ymmärrä miksi se oli niin tärkeää joillekin saada siinä puntarilla käydä, ehkä jotain itsetunnon kohotusta haettiin että kun painoi "oikean" verran, niin oli hyvä jätkä ja kuulu porukkaan. Muistan itse miten niistä tilanteista aina joillain verukkeilla kiemurtelin ulos, koska hävetti niin helvetisti se oma paino ja se jos joutuu pilkan kohteeksi, jos muut näki sen 10-15 kiloa isomman painon mitä muilla. Näkeehän ne nyt helvetti päältäpäinkin että tuo painaa ihan varmasti enemmän kuin se ne muut laiheliinit, niin ei se nyt perkele pitäisi minään yllätyksenä kenellekään tulla. :D
Tämä ei nyt tähän naisten painoon kuulunut mitenkään, mutta tulipahan kumminkin vaan mieleen. Lapset osaa olla julmia. Läskihuudot tulivat minulle lapsena tutuiksi. Aikuisella iällä olen sitten ruvennut liikkumaan ja olen varmaan keskimääräistä paremmassa kunnossakin, mutta silti tuli mieleen että onkohan nuo ajat kumminkin jotain jälkiä jättäneet, että vaikka hoikassa ja urheilullisessa kunnossa nykyään olenkin, niin silti se "vanha läski" jotenkin edelleen takaraivossa kummittelee. Joskus vaan vähän neuroottisen tarkastikin tulee suhdauduttua tuohon omaan ulkonäköön ja ulkomuotoon, eikä ole ihan sinut sen kanssa että perkeles tuossapas se onkin muuten hyväkuntoinen tyyppi, vaan jotenkin kokee sitä samaa puutteellisuutta henkisellä tasolla edelleen.
Mulla on aina vaaka mukana, niin saa punnita jos tapaa mielenkiintoisen naisen. Ei tuu sitte jälkikäteen pettymyksenä paino.
Eikai kukaan tosissaan kysy tällaista?
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:22"]
Mulla on aina vaaka mukana, niin saa punnita jos tapaa mielenkiintoisen naisen. Ei tuu sitte jälkikäteen pettymyksenä paino.
[/quote]
Oletan että kyseessä on kalapuntari että jaksat kuljetella mukana? Ainakin huumorintajun mittaus onnistuu metodillasi.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:58"] [quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:33"] [quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:26"]Kiinnostaa. Yli 50 kiloiseen muijaan en koske. Siiderivalaille löytyy omat ottajansa. [/quote]miltähän näyttäisin 50 kiloisena. Kuolleelta kun pituutta 180 cm. Painan 80 kg ja hoikaksi mua koko ajan sanotaan. Esim. Vyötärö 70 cm. [/quote] No huh! Sinulla on vissiin semmoinen kaventava peili sitten... Tuohan on jo ylipainon rajoilla (painoindeksi 25). Itse olen mies, 184/68 (painoindeksi 20) ja minullekin kuittailtiin vähän aikaa sitten sukujuhlissa että olen pyöristynyt kun kaikki suvussa on hoikkia! [/quote]kyllä se mittanauha ihan oikein näyttää. Mikäs sun vyötärönympärys on? [/quote] Viimeksi kun mitattiin niin taisi olla 67 cm. Ei ole mittanauhaa että tarkistaisin, mutta farkuissa vyötärö on yleensä 28'' tai 30'' (tosin käytän niissä aina vyötä...) [/quote]terveydellisessä mielessä ollaan yhtä hyvässä kunnossa vaikka olen ylipainon rajoilla. Olen terveellisesti pyöreä, muotoja löytyy mut onneksi oikeista paikoista. Oletko niitä miehiä kun tykkää vaan tasapaksusta vartalotyypistä?
[/quote]
Ei mielellään. Esim. Nicole Kidman on suunnilleen samanmittainen kuin minä, mutta en laske tuota tasapaksuksi: http://www.celebitchy.com/wp-content/uploads/2013/07/FFN_Kidman_Nicole_API_071213_51152711.jpg
[/quote]ihan samanlainen kroppa kuin mulla. Mulla ehkä vähän isommassa koossa mut samat mittasuhteet. Saattaa tuo nikolekin painaa lähemmäs 80 kg jos pitkä on.
185cm 86kg enkä ole yhtään lihava. Monet haukkuu jatkuvasti hoikaksi. Ihmettelen vaan näitä 60-70kg painavia kundeja jotka melkein mun mittaisia. Pakko olla seipään näköisiä tuolla kaduilla kävellessään. Itse alkuperäiseen kysymykseen vastauksena että ei kiinnosta. M32
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:25"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:22"]
[/quote]
Oletan että kyseessä on kalapuntari että jaksat kuljetella mukana? Ainakin huumorintajun mittaus onnistuu metodillasi.
[/quote]
Mulla on aina reppu mukana ja siellä digihenkilövaaka.
Lihasta on kertynyt sen verran, että väitän olevani parhaimmillani n. 60-65 -kiloisena. Olen 163 cm pitkä. Painan tällä hetkellä enemmän, mutta jos en kelpaa jollekin miehelle tällaisena, saa jäädä ilman.