Matti Alahuhdan kulmakarvat
Ovatko teistä seksikkäät? Minulle tuovat mieleen vain huuhkajan korvat.
Kommentit (20)
Kulmakarvat on karseat, mutta niin on hänen eläkekin... 70000€/kk
Oho, tupsut värjättykin vielä. Risto Kaskilahdella kans jotenkin oudot kulmakarvat.
Kuvittelin, että Matti Alahuhdan kulmakarvat on joku Pertti Kurikan nimipäivien spin-off.
Ei seksikkäät! Mun pojan mielestä se näytti Angry Birdsiltä :)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 01:40"]Arto Nybergillä on orastavat samanlaiset karvat.
[/quote]
Risto Kaskilahdella on sitten jo vähän ylikasvaneet. ;-)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 08:32"]http://hs10.snstatic.fi/webkuva/taysi/960/1305783233124?ts=526
[/quote]
Matti yrittää näköjään Angry Birdsin hallitukseen :D
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 01:16"]Hirveät. Hänen tyttärensä on muuten uusi Marimekon toimitusjohtaja..
[/quote]
Kaunis nainen.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 01:40"]
Arto Nybergillä on orastavat samanlaiset karvat.
[/quote]
tämä tyyppi on muutenkin todella puistattava
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:43"]
Ovatko teistä seksikkäät? Minulle tuovat mieleen vain huuhkajan korvat.
[/quote]
Haha, todellakin. Aivan kuin käyttäisi kulmakynää ja tahallaan piirtäisi tuollaiset huuhkajantöydöt.
Arto Nybergillä on orastavat samanlaiset karvat.
Taitaa olla grillannut joskus ja liiallinen sytysnesteen lisääminen polttanut kulmakarvat, sitten myös arpeutunut niin ei ole takaisin kasvanut.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 01:47"]
Taitaa olla grillannut joskus ja liiallinen sytysnesteen lisääminen polttanut kulmakarvat, sitten myös arpeutunut niin ei ole takaisin kasvanut.
[/quote]
Mutta miten tuo ajatus istuu siihen, että ovat molemmilla puolilla ulkonurkiltaan kaljut?
Jos se nyppii ne puolestavälistä pois... Persoonallisen näköiset joka tapauksessa!
Hirveät. Hänen tyttärensä on muuten uusi Marimekon toimitusjohtaja..
Pöllöltähän se näyttää ja tuntuu että ne kulmakarvat ovat vuosien mittaan menneet yhä pöllömmiksi. Ei auta kuin olla tuijottamatta niitä ja keskittyä asiasisältöön, jossa ei ole moittimista. Kun Alahuhta oli vielä Koneen tj, luin monet kerrat tulosjulkistuksia ihan liikuttuneen kiitollisuuden vallassa. <3
Vaikuttaa narsistilta, surku tulee alaisia.
Epäihmisen ääni