Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tasoteoria ei pidä paikkaansa niin miksi Kelly Kaljoni jahtaa rikkaita miehiä

Vierailija
20.11.2021 |

https://www.seiska.fi/kotimaa/no-nyt-se-selvisi-jari-matti-latvalaan-li…

Jos MAT ei pidä paikkaansa niin miksi Kellyä ei nähdä vaikka varastoduunarien kanssa illallisella? Mies on kuitenkin se joka valitsee eli ainut mitä Kelly voi tehdä on esitellä itseään ja toivoa tulevansa valituksi.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko, että rikkaat ovat Kellyn kanssa samalla tasolla? Sinullahan se tasoteoria on. Kelly varmaan kiinnostui mediassa näkyneestä urheilullisesta ja varakkaasta miehestä.

Rikkaus ja maine, Sherlock.

Vierailija
2/20 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoteoria mammojen mukaan = se taso on se mitä mätchejä tinderistä saa. Miesten ulkomaa mätchejä ei kuitenkaan lasketa koska ulkomaa nainen on aina goldnigger.

Amirite!!!?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä on Kelly Kaljaonni?

Vierailija
4/20 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelly pitää rahasta enemmän kuin seksistä ja rakkaudesta? Mitä tekemistä tällä on kaikkien naisten kanssa? Mulla on ihan jumalattoman kaunis keväällä kirjoittava sukulaistyttö, sillä on kovat urasuunnitelmat eikä Latvalan kaltaisia miehiä ole mainittu sanallakaan.

Vierailija
5/20 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika matala taso tuolla latvalalla jos se ei saa parempaa naista kuin joku kelly kahjo jolle naurettiin ulkomailta asti kun se voitti nuo "missi" "kisat". Ei nyt ettei se maisa yhtään sen parempi ollut, kun kärsii vakavista mt-ongelmista.

Vierailija
6/20 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuka on Kelly Kaljoni, mutta: Se, että [i]yksi[/i] ihminen tekee jotakin, ei todista oikeaksi teoriaa, joka väittää jotakin [i]kaikista[/i] ihmisistä. Oikeastaanhan se menee päinvastoin: Jos löytyy yksikin vastaesimerkki, se osoittaa teorian vääräksi. Eli koska minä en jahtaa rikkaita miehiä, tasoteoria ei pidä paikkaansa.

Vierailija
7/20 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, on se hyvä, että on tuollainen laatulehti kuin seiska, on selvittänyt jotain noin tärkeää asiaa.

Vierailija
8/20 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä ollut väkivaltainen exä kun nenäkin on lyttyyn lyöty?

Vierailija
9/20 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ihastu muihin kuin rikkaisiin. Jos se on tämän naisen preferenssi. 

Kerran näin deittiprofiilin ihan tavallaiselta naiselta (ei mikään julkkis) missä luki, että älä ota yhteyttä jos sinulla ei ole rahaa :D

Vierailija
10/20 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo seksikäs. Ei siitä mihinkään päästä tässä. 

Vierailija
11/20 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelly laittaa parisuhteelle aina hintalapun. Onko sellainen ihminen muka tasokas?

Vierailija
12/20 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika matala taso tuolla latvalalla jos se ei saa parempaa naista kuin joku kelly kahjo jolle naurettiin ulkomailta asti kun se voitti nuo "missi" "kisat". Ei nyt ettei se maisa yhtään sen parempi ollut, kun kärsii vakavista mt-ongelmista.

Ei se ollut Kelly vaan joku Sephora. Kelly on paremman näköinen.

Vierailija
13/20 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootilla on yhden ihmisen otanta ja sössöttää sen perusteella :D

Vierailija
14/20 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelly pitää rahasta enemmän kuin seksistä ja rakkaudesta? Mitä tekemistä tällä on kaikkien naisten kanssa? Mulla on ihan jumalattoman kaunis keväällä kirjoittava sukulaistyttö, sillä on kovat urasuunnitelmat eikä Latvalan kaltaisia miehiä ole mainittu sanallakaan.

Tasoteoriaan voidaan palata kun tämä jumalattoman kaunis sukulaistyttö pariutuu lyhyen, ruman ja pienituloisen mutta kivan miehen kanssa.

Eiku...

Vierailija
15/20 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko oikeasti että nuori sukulaistyttö alkaa uteliaille sukulaisille kertomaan millaisesta miehestä haaveilee?! Herää jo unestas!

Vierailija
16/20 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasoteoriaan voidaan palata kun tämä jumalattoman kaunis sukulaistyttö pariutuu lyhyen, ruman ja pienituloisen mutta kivan miehen kanssa.

Eiku...

No mut mulla on tällainenkin esimerkki :D. Täysin instatason nuori mimmi, täydellinen vartalo. Pariutui lähinnä sammakon näköisen duunarin kanssa, joka ei edes ollut luonteeltaan mitenkään ihmeellinen. Kyllä me sukulaiset ihmeteltiin mitä se siinä näki. Liitto päättyi siihen että mies petti :D. Tervetuloa todellisuuteen.

Vierailija
17/20 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko oikeasti että nuori sukulaistyttö alkaa uteliaille sukulaisille kertomaan millaisesta miehestä haaveilee?! Herää jo unestas!

No ei ole jäänyt haaveiluksi kun ihan tavallisia omasta elämänpiiristä löytyneitä poikaystäviä on ollut. Takaan sulle että Jari-Matti Latvala on niin kaukana kunnianhimoisten nykytyttöjen haaveista kuin pääsee. Nuoret haluaa muuttaa maailmaa.

Vierailija
18/20 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos yksi ihminen etsii rikasta kumppania, niin se todistaa kaikkien naisten olevan rajan perässä?

Nyt ei muuta kuin lukemaan vähän siitä, miten tieteellisesti todistetaan jonkin teorian paikkansapitävyys. Tsemppiä sinulle!

Vierailija
19/20 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka määrittelee sen, kuka ja mikä on tasokas?

Onko minun silmissäni ja mielessäni tasokas sama kuin sinun silmissäsi?

Onko tasokkaalla joku standardi, jotkin mitat ja määrät jotka pitää toteutua ja täyttyä?

Mutta entä jos se ei olekaan minun mielestäni tasokas?

Pyytäisinkin nyt luettelemaan ne tasokkaan kriteerit, näen sitten miten paljon hakoteilla ja "väärässä" olen? Siis tasokas mies ja tasokas nainen. 

Ja nimen omaan haen nyt sitä mystistä kiveen kirjoitettua tasokasta, kiistämätöntä ja kaikkien meidän yhteistä ehdotonta mielipidettä. Kuka sen nyt ensimmäisenä ehtii kertomaan!?

Vierailija
20/20 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ihastu muihin kuin rikkaisiin. Jos se on tämän naisen preferenssi. 

Kerran näin deittiprofiilin ihan tavallaiselta naiselta (ei mikään julkkis) missä luki, että älä ota yhteyttä jos sinulla ei ole rahaa :D

Tuohon deittiptofiiliin, niin muistathan, että herrasmies maksaa aina etukäteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan