Syrjäytyneen miehen lauantaihin kuuluu yksinäisyys...Pizza ja cokis hieman lohduttaa, mutta katkeruus tuntuu silti painavan läpi sisimmästä...
Miksi minulle ei kuulunut mitään normaalin elämän asioita? Miksi olen vuodesta toiseen näin yksinäinen?
Veikkaan että en tule vanhuuteen kuolemaan...
M35
Kommentit (15)
No kuulostat kyllä aika tyhmältä läskiltä.
Ihan tavalliselta lauantailta kuulostaa. Minä en edes usko saavani parisuhdetta nykyajan ääriulkonäkökeskeisillä markkinoilla.
Täytyy olla itsessäsi jotain vikaa.
Oletko katkera ettet osaa muuttua sellaiseksi ihmiseksi josta naiset tykkäävät vai siitä ettet halua muuttua? Jälkimmäisestä ei kannata olla katkera, se on oma valintasi
On kova pieti loppuelämä jos katkeroituu noin nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavalliselta lauantailta kuulostaa. Minä en edes usko saavani parisuhdetta nykyajan ääriulkonäkökeskeisillä markkinoilla.
Nari nari vali vali. Mihinkä sitten itse olet perustanut be joita olet lähestynyt joskus? Kuonteeseenko? Et, vasn ulkonäköön.
Katkeruus näkyy kauas ja kukaan ei halua olla katkeran narisijan kanssa.
Oon pahoillani puolestasi. Toivottavasti sinulla olisi joku ystävä tai sukulainen, jonka kanssa puhua.
Syrjäytyneen naisen iltaan kuuluu myös yksinäisyys. Jäätelö, musiikki ja alkoholi vähän lohduttaa mutta silti olisi kiva jos olisi joku, joka ymmärtäisi.. Ei kumppania vaan joku jota voisi kutsua ystäväksi.
Jättäisit pizzan ja cokiksen pariksi kuukaudeksi tauolle niin voisit saada naisia.
Toivottavasti syöt välillä myös tuoreita vihanneksia ja hedelmiä. Eikä liikaa sitä cokista. Suppea ja epäterveellinen ruokavaliokin voi masentaa.
T. Vanhempi ihminen sivusta
Mitä vastasit noihin omiin kysymyksiisi?
Oletko etsinyt netistä kavereita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nari nari vali vali. Mihinkä sitten itse olet perustanut be joita olet lähestynyt joskus? Kuonteeseenko? Et, vasn ulkonäköön.
Katkeruus näkyy kauas ja kukaan ei halua olla katkeran narisijan kanssa.
Opettele kirjoittamaan, dyslexinen idiootti. Nykyaikana on hankala pariutua vaikka olisit mitenkä mukava ja hyvä ihminen, sitäpaitsi, ei voi noin vaan muuttua sellaiseksi mistä naiset tykkäävät, joten haista paska.
Otappas se typerä partasuti miehesi ja teidän ruma ja lihava vauvanne mukaan lenkille, menkää ostamaan karvaranne pizzeriasta pizzat ja käykää vielä kaupassakin typerät virneet naamalla. Illalla voitte tyytyväisenä haistella peiton alla omia pieruja.
Ikävä tilanne. Yksinäisyyttä on paljon maailmassa. Tämä av tuskin siltikään on paras paikka näitä tunteitaan purkaa.