Mitä noloa puolisonne tekee kännissä?
Mun mies ei onneksi ihan hirveästi ryyppää, mutta ehkä n. kerran vuodessa sillä lipsahtaa pikkusen yli, jos on hyvä syy juhlia koko päivä, niinkuin lapsuudenkaverin polttarit tms. Ei silloinkaan onneksi julkisilla paikoilla nolaa, mutta kerran heräsin siihen että herra kuseksi olohuoneen lattialle :/ luuli olevansa vessassa. Mitäs teillä?
Kommentit (6)
En ole ikinä nähnyt miestäni humalassa, vaikki on viinin ystävä. Ja naimisissa on oltu yli 30 vuotta
Enpä katsois päivääkään edes kerran vuodessa känniääliötä. Juomiselle ei ole mitään hyvää syytä.
Noloin asia on ehkä, että aloittaa ns. ranttaamisen jostain aiheesta. Esimerkiksi kuinka oma ala on nykyään niin kamala, vaikka se on hänen intohimonsa. On myös kerran ollut eroamassa humalassa, vain koska olin hänen kanssaan jostain asiasta eri mieltä. Jäi kyllä siihen yhteen kertaan, koska tein hyvin selväksi, että seuraavalla kerralla kun tällaista vetää niin muuten lähden sitten oikeasti ja se on sillä sipuli.
Joko julistaa rakkauttaan 5 aikaan aamulla rasittavuuteen saakka tai kusee vaatekaappiin. Joskus kumpaakin. Juo tosi harvoin, että onneksi ei joka viikonloppuonen tapahtuma.
No hyi ei mun mies kännäile… joskus otetaan viiniä muttei koskaan paljon.