Julkkis koitti iskeä - saako kertoa ?
Pari vuotta sitten eräs julkisuudesta tuttu ukkomies koitti iskeä minut. Kiinnostaisi tietää saanko tällä palstalla sanoa nimen vai onko se laitonta josta voi tulla seuraamuksia ?
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:25"]
Yhden keikan jälkeen Jenni vartiainen yritti vongata mua bäkkärille ja sitten...mutta menin himaan.
[/quote]
Kusetat. Jenni ei toimi tuolla tavalla.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:51"] [quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:25"]
Yhden keikan jälkeen Jenni vartiainen yritti vongata mua bäkkärille ja sitten...mutta menin himaan.
[/quote] Kusetat. Jenni ei toimi tuolla tavalla. [/quote]
No, miten sitten se sua on yrittänyt? Muka.
Ihan sama onko julkku vai ns tavis. Ei kiinnosta kuka pyytää ja ketä. Mulla on omakin elämä.
No miksi aukasit tään ketjun ja luit?
Pari vuotta sittenhän se oli sinkkumies. So?
Jos on totta, niin ei ole laitonta. Ja jos ei olisikaan, niin ei ihan heti menisi minkään kunnianloukkauksenkaan tai yksityiselämää koskevan tiedon levittämisen piiriin, niissä on kyse vähän isommista asioista.
Matti Nykänen pyysi minua hotellille.
Ap
uuuuu... oot sitten yksi harvoista onnekkaista (not) :)
No tuossa on se ongelma, että se minkä joku av-mamma katsoo iskuyritykseksi, voi olla ihan mitätön letkautus. Itse en kokisi iskuyritykseksi jos joku pyytäisi hotelliin mukaansa. Lähinnä vain typeräksi kännihuuteluksi laskisin sen. Siinä on iskuyritykset kaukana.
Niin muakin, mutta en ole koskaan kokenut tarpeelliseksi "hehkuttaa" asialla. Mitä sitten ja ketä kiinnostaa?
Ei ehkä laitonta, mutta todella junttia.
Siis eihän sinulla ole mitään salaamisvelvollisuutta ja julkkisten pitää kestää jossain määrin myös ikävää julkisuutta.
Tietysti tämä julkkis voi kokea että sinä yrität antaa hänestää huonon kuvan ja voi syyttää herjaamisesta, tai mikä se lakitermi tässä nyt onkaan, kun toista panetellaan julkisesti. Tämä siitäkin huolimatta siis että väite on totta.
Lähtökohtaisesti ihmisiä ei saa nolata julkisesti.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 14:13"]Matti Nykänen pyysi minua hotellille.
Ap
[/quote]
No hyi.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 14:13"]
Matti Nykänen pyysi minua hotellille. Ap
[/quote]
Minä jo ajattelin että Tauski... No melkein sama asia.
Annoitko?