50-sivuinen ketju
Otsikossa lukee tavoite. Yritetään tehdä tästä ketjusta 50-sivuinen. Kiitos, jos osallistut haasteeseen! t. ap
Kommentit (1245)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:01"]
Jatketaanko? :)
[/quote]Jatketaan.
mielestäni olisimme voineet vaan jatkaa siihen tehdään tästä ennätyspitkä ketju -aloitukseen. tulee muuten mieleen joku yöchat kun tätä ketjua lueskelee :)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 19:18"]
Kyllä. Valmistun kohta ja poikaystävän kanssa menee hyvin :) miksi et ole?
[/quote] Elämässäni on monia kroonisia ongelmia, siksi. :/
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:24"]
[/quote]
Mitkä on päivän parhaimmat ketjut?
Mitä mieltä nimestä Meea? No minusta ihan nätti nimi.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:31"]
[/quote] Mitä yrität viestittää meille? :)
Ai mita mielta nimesta Meea?
Nimet, jotka helposti sekoittuvat toiseen hyvin samanlaiseen ja paljon yleisempaan, ovat aina vahan kyseenalaisia. Meea saa varmaan usein toistaa olevansa "Meea m:lla" kun ihmiset luulevat Neeaksi.
Hyvaa Meea nimessa on se, etta se kirjoitetaan kuten sanotaan (eika esim. Mea).
Ja onhan se ihan kauniskin.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:26"]
Eräs nuorimies on aika ihana. :)
[/quote] Mutta en uskalla sanoa nimeä. :)
mitähän hittoa teen jossain av:lla kun pitäis lukea maanatain anatomia-fysiologia-patofysiologian tenttiin enkä todellakaan voi sanoa osaavani kaikkea, latina vaan pyörii päässä.
Se joka kysyit: minä haaveilen kerrostaloasunnosta! Silloin ei tarvitsisi huolehtia pihasta tai muistakaan ulkoisista puitteista. Meillä on peritty kesäpaikka, jossa joudun käyttämään multasormiani, viherpeukaloani ja nikkaroijan taitojani ihan riittävästi (ei tod. kuulu suosikkiharrastuksiin). Ja kun on vielä lisäksi pihallinen rivari normiasuntona, siinä on melkein liikaa pihapuuhaa yhteensä.
Eli jos täältä samalta alueelta saisi riittävän ison, kohtuuhintaisen kerrostaloasunnon, ottaisin heti!!!
Minulla todettiin tänään genitaalialueiden herpes, onpa kyllä todella kivaa. Koko väliliha on auki kuin veitsellä viilletty, ympäri häpyhuulia on kipeitä, peukunpään kokoisia märkiviä patteja ja koko värkki haisee ihan hirveältä. Mieheni on ainoa jonka kanssa olen ollut mutta hänellä kyti herpes oireettomana, hippahei, minullapa ei.
nostelenn